Przetargi.pl
dostawa samochodu ciężarowego z zabudową zamiatarki drogowej - 1 szt.

Miejski Zakład Komunalny sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 64-700 Czarnków, Browarna 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2552453 , fax. 067 2558542
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunalny sp. z o.o.
    Browarna 6 6
    64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2552453, fax. 067 2558542
    REGON: 57015075500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzk.czarnkow.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa samochodu ciężarowego z zabudową zamiatarki drogowej - 1 szt.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na dostawę 1 szt. samochodu ciężarowego, używanego, na podwoziu dwuosiowym z silnikiem wysokoprężnym wraz z zabudową zamiatarki drogowej 1. Warunki techniczne przedmiotu zamówienia: a) pojazd: - rok produkcji 2002 lub młodszy - DMC 13000 - 15000 kg - podwozie dwuosiowe (tylna oś wyposażona w koła bliźniacze) - kabina fabrycznie 2 miejscowa, przednie drzwi kabiny z szybami opuszczanymi - silnik wysokoprężny o mocy min. 180 KM - skrzynia biegów manualna b) zabudowa - wyprodukowana w tym samym roku jak podwozie lub później - wyposażona w oddzielny wysokoprężny silnik napędzający podzespoły - pojemność silnika 2500 - 4000 cm3 - moc silnika min. 65 KM - pojemność zbiornika na zmiotki min. 6 m? - pojemność zbiornika na wodę min. 1000 l - wydajność zamiatania min. 20000 m2 / h - dwa agregaty zamiatające (lewa i prawa strona) - dysze ssawne wykonane ze stopów lekkich o wysokiej wytrzymałości - szerokość dyszy ssawnej min. 70 cm - nowe szczotki zamiatające - udokumentowany stan licznika motogodzin nie więcej niż 1500 c) wyposażenie dodatkowe - obrotowa rura do zbierania liści - kamera z monitorem - wysokociśnieniowe urządzenie do mycia z lancą d) pojazd oraz zabudowa z wyposażeniem muszą być sprawne technicznie oraz gotowe do podjęcia natychmiastowej pracy. 2. Warunki dodatkowe: a) Wykonawca udzieli co najmniej 6-cio miesięcznej gwarancji b) Wykonawca przeszkoli na własny koszt dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zamiatarki c) Wykonawca dostarczy wraz z zamiatarką kompletną instrukcję obsługi w języku polskim d) Wykonawca musi posiadać autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oferowanej zamiatarki na terenie Polski.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zm.). Wymagania będą sprawdzane na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt VI SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia, nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie choćby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawców z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga dostarczenia następujących dokumentów: a) wypełniony i podpisany formularz oferty (zał. nr 1) b) charakterystykę techniczną: szczegółowy i kompletny opis pojazdu wg warunków podanymi przez Zamawiającego pkt III p.pkt 1 i 2 SIWZ wraz z podaniem marki pojazdu, zastosowanych rozwiązaniach, nazwy i typu zabudowy, itp. Do charakterystyki należy załączyć zdjęcia pojazdu: przód, tył, lewa i prawa strona. c) wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy (zał. nr 2) d) aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty złożenia oferty, e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert f) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2. Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych wymienionych w SIWZ muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawidłowości. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum), oprócz dokumentów wymienionych w pkt. 1 do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy. Korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzk.czarnkow.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach