Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego wielofunkcyjnego pojazdu specjalistycznego - urządzenie bazowe w wersji zamiatarki chodnikowo-drogowej wraz z osprzętem zimowym - pług i piaskarka.

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Winiary 4B
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5461881 , fax. 65 5462717
  • Data zamieszczenia: 2015-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Winiary 4B 4B
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5461881, fax. 65 5462717
    REGON: 41003570000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zec_rawicz@poczta.onet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego wielofunkcyjnego pojazdu specjalistycznego - urządzenie bazowe w wersji zamiatarki chodnikowo-drogowej wraz z osprzętem zimowym - pług i piaskarka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wielofunkcyjnego pojazdu specjalistycznego - urządzenie bazowe w wersji zamiatarki chodnikowo-drogowej wraz z osprzętem zimowym (pług i piaskarka). Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był kompletny, fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy, wolny od wad fizycznych i prawnych, bez praw do niego osób trzecich, oraz nie będący przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia. 2. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany pojazd był o minimalnych parametrach technicznych i o wymaganym wyposażeniu jak podano w opisie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 8 (Podstawowe parametry techniczne pojazdu) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymieniony dokument jest zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.rawicz.pl, biuletyn informacji publicznej (zakładka: Zakład Usług Komunalnych). 3. Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany będzie do spełnienia, w szczególności poniższych wymagań: Oferowany pojazd musi spełniać wymogi prawne oraz normy obowiązujące na terenie Polski i Unii Europejskiej, oraz posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty, Oferowany pojazd musi posiadać wyciąg ze świadectwa homologacji lub zaświadczenie stwierdzające, że przedmiotowa maszyna jest pojazdem wolnobieżnym, Oferowany pojazd wraz z osprzętem muszą być produkowane seryjnie, a nie tylko przygotowane na potrzeby niniejszego postępowania, Urządzenie winno być przystosowane do współpracy z oryginalnym innym osprzętem oferowanym przez Wykonawcę, w szczególności z: osprzętem do zimowego utrzymania dróg (pług wirnikowy, zamiatarka do śniegu), osprzętem do utrzymania terenów zielonych (kosiarka bijakowa, kosiarka rotacyjna ze zbieraniem trawy i bez zbierania trawy), głowicą szorującą ze zbieraniem do podłoży twardych (np. granitowych, asfaltu, płyt chodnikowych) - możliwość przyłączenia powyższego osprzętu do urządzenia bazowego bez konieczności przeróbek, Wykonawca jest zobowiązany jest zgłosić (pisemnie, faksem) Zamawiającemu dostawę w terminie na 2 dni robocze przed terminem dostawy do Zakładu Usług Komunalnych w Rawiczu, ul. Winiary 4b, W ramach zaproponowanej ceny Wykonawca zobowiązany jest także oprócz dostawy, dokonać uruchomienia pojazdu, przeprowadzić szkolenia w zakresie jego obsługi, konserwacji i eksploatacji oraz dostarczyć kompletną dokumentację i gwarancje w języku polskim (instrukcja obsługi, dokument CE) oraz inne niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu po drogach publicznych, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia rękojmi i gwarancji na dostarczony pojazd, zgodnie ze złożoną ofertą (tj. od 36 - 60 miesięcy). 4. Mogące występować w dokumentacji przetargowej nazwy własne producentów lub wyrobów, wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Wskazaniu takiemu należy przyjąć, że towarzyszą wyrazy lub równoważny. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm lub pochodzenia materiału, jednakże zachowane muszą być normy, standardy i parametry techniczne jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców proponujących materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w materiałach przetargowych. W celu potwierdzenia, że Wykonawca oferuje towar o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do wyrobu określonego przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowej specyfikacji itp. Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający stwierdzi, czy proponowany produkt jest równoważny i odpowiada wymaganiom Zamawiającego. Zaoferowanie wyrobu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku braku załączenia do oferty dokumentów, o których wyżej mowa Zamawiający uznaje, że Wykonawca proponuje materiał określony zgodnie z dokumentacją przetargową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie: osiemtysięcyzł.00/100.). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru wpłaty wadium w pieniądzu należy je wnieść przelewem na rachunek bankowy Zakładu Usług Komunalnych w GETIN NOBLE BANK SA 28 1560 0013 2037 6665 2000 0003. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien na blankiecie przelewu powołać się na nazwę zadania podaną przez Zamawiającego. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na wskazany wyżej rachunek Zamawiającego. 4. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, odpowiednie dokumenty w formie oryginału należy złożyć (w terminie o którym mowa w punkcie 5) poprzez dołączenie do oferty, w taki sposób aby mogły one stanowić osobny dokument tzn. nie były trwale związane z ofertą i istniała możliwość bez naruszenia oferty odesłać ten dokument po jego wykorzystaniu. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych - art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 5. szczegółowe informacje dotyczące wadium zawarto w rozdziale XII SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach