Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Komunalna 4
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 4121805 , fax. 054 4121804
- Data zamieszczenia: 2009-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
ul. Komunalna 4 4
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 4121805, fax. 054 4121804
REGON: 91004177600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.saniko.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa samochodu ciężarowego z zabudową typu wywrotka finansowanego w formie leasingu operacyjnego dla PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową typu wywrotka, na podwoziu Mercedesa lub równoważnym, o parametrach technicznych określonych w opisie przedmiotu zamówienia rozdz. II SIWZ, finansowanego w formie leasingu operacyjnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wymagania szczegółowe: a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia winien zapewnić dostawę pojazdu o parametrach technicznych określonych w opisie przedmiotu zamówienia w rozdz. II SIWZ. b) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien zapewnić korzystne warunki leasingu pojazdu zgodne z opisem przedmiotu zamówienia. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którzy złożą ofertę nie podlegającą odrzuceniu. Zamawiający oceni spełnienie ww warunków w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. Nr 87. poz. 605, zm. Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155), Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące aktualne dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Wypełniony formularz cenowy. 3. Harmonogram równomierny spłaty rat leasingowych. 4. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu tj: - oświadczenie w trybie art. art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - oświadczenie w trybie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, [wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, [wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - [wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]. 9. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z innych ustaw lub dokumentów. 10. Ogólne warunki leasingu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.saniko.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa samochodu osobowego (kombi-van) dla ZWiK w Chełmnie
Dodano: 2015-04-21 - Dostawa samochodu osobowego (kombi-van) i samochodu dostawczego dla ZWiK w Chełmnie.
Dodano: 2015-03-31 - DOSTAWA SAMOCHODU TOWAROWO -OSOBOWEGO, PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OBIEKTÓW MUZEALNYCH.
Dodano: 2014-11-20 - DOSTAWA SAMOCHODU TOWAROWO -OSOBOWEGO, PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OBIEKTÓW MUZEALNYCH
Dodano: 2014-11-12 - DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWO-TOWAROWEGO
Dodano: 2014-09-08 - Zakup nowej koparko - ładowarki do przemieszczania i załadunku osadów pościekowych na terenie gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Lnianek oraz w pozostałych miejscowościach na terenie gminy Lniano.
Dodano: 2014-05-09 - Dostawa pojazdu silnikowego typu furgon dla PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku
Dodano: 2014-04-04 - Dostawa pojazdów silnikowych dla PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku
Dodano: 2014-03-06 - Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Inspekcji Weterynaryjnej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Rypinie (znak sprawy: ZA.PK.060.48.2012)
Dodano: 2012-11-02 - Dostawa samochodu użytkowego dla potrzeb ZDP.
Dodano: 2012-09-11