Przetargi.pl
Dostawa lekkiego oleju opałowego wraz z transportem w łącznej ilości ok. 45. 000 litrów do Gimnazjum ( ul. Nowomiejska 3) i do Zespołu Szkół ( ul. Nowomiejska 5) w Izbicy Kujawskiej , na rok 2010

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 87-865 Izbica Kujawska, ul. Piłsudskiego 32
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 286 5009 w. 21 , fax. 054 286 5009
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół
    ul. Piłsudskiego 32 32
    87-865 Izbica Kujawska, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 286 5009 w. 21, fax. 054 286 5009
    REGON: 34053447400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa lekkiego oleju opałowego wraz z transportem w łącznej ilości ok. 45. 000 litrów do Gimnazjum ( ul. Nowomiejska 3) i do Zespołu Szkół ( ul. Nowomiejska 5) w Izbicy Kujawskiej , na rok 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego oleju opałowego wraz z transportem w łącznej ilości ok. 45. 000 litrów do Gimnazjum ul. Nowomiejska 3 i do Zespołu Szkół ul. Nowomiejska 5 w Izbicy Kujawskiej , na rok 2010 2. Parametry lekkiego oleju opałowego: 1) Olej opałowy powinien odpowiadać parametrom technicznym i jakościowym zgodnie z Polską Normę PN-C-96024:2001, tj: a)Gęstość w temperaturze 15? C , nie wyższa niż 0,860 g/ml, b)Temperatura zapłonu, nie niższa niż 56? C, c)Lepkość kinematyczna w temperaturze 20? C, nie większa niż 6,00 mm2/s, d)Skład frakcyjny: -/do 250? C destyluje nie więcej niż 65%/V/V, -/do 350? C destyluje nie mniej niż 85%/V/V, e)Zawartość siarki nie więcej niż 0,20 %/m/m, f)Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej, nie większa niż 0,3%/m/m, g)Pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01%/m/m, h)Zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg, i)Całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg, j)Wartość opałowa nie niższa niż 42,6 Mj.kg, k)Temperatura płynięcia nie wyższa niż -20? C, l)Barwa: czerwona. 2) Opisując przedmiot zamówienia za pomocą Polskiej Normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ubiegania się o zamówienie. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 . 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w rozdziale VIII pkt 1. 2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień Publicznych. 3. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1. jest niezgodna z ustawą, 2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6. zawiera błędy w obliczeniu ceny 7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art.92 ust.1 pkt.3. Spełnienie wymaganych warunków opisanych w rozdziale VIII SIWZ będzie dokonywane na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdziale IX SIWZ, metodą spełnia nie spełnia wymaganych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony i podpisany formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone przepisami art.22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych, stanowiący załącznik nr 2, 3. wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3, na którym złoży parafkę na ostatniej stronie wzoru umowy, co pozwoli uznać zamawiającemu, iż tym samym akceptuje wzór umowy. 4. Odpis z orzeczeń laboratoryjnych, potwierdzający właściwości produktu w zakresie oznaczonych parametrów, zgodnie z Polską Normą PN-C-96024:2001, 5. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Koncesję, zezwolenia lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1.W rozdziale IX pkt.6 specyfikacji składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2.Dokumenty, o których mowa w pkt. X ust. 1 lit. a i c SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. X ust.1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt. X ust.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugim-izbicakuj.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach