Przetargi.pl
Dostawa samochodu ciężarowego przystosowanego do odbierania odpadów (śmieciarka)

Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Bema
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 423 140 , fax. 338 423 140
  • Data zamieszczenia: 2019-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    ul. Bema
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 338 423 140, fax. 338 423 140
    REGON: 72112533000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.oswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka ze 100% udziałem Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodu ciężarowego przystosowanego do odbierania odpadów (śmieciarka)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pochodzącego z produkcji seryjnej (nie dopuszcza się dostawy prototypów lub pierwszych urządzeń w danej serii), nierejestrowanego (rok produkcji 2019 lub 2020) specjalistycznego trzyosiowego (trzecia oś wleczona) samochodu ciężarowego przystosowanego do odbierania odpadów (śmieciarka) – zakres zamówienia, jak i specyfikacja techniczna jest szczegółowo opisana w Załączniku nr 6 do siwz. 1.1. Wymagania techniczne dla podwozia pojazdu: 1) Podwozie musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się dostawy prototypów lub pierwszych urządzeń w danej serii, nie dopuszcza się pojazdów już rejestrowanych, 2) Rok produkcji 2019 lub 2020, 3) Dmc. min. 26 ton, 4) Rozstaw osi w przedziale 3550-3800 mm, 5) Homologacja pojazdu kompletnego lub dopuszczenie jednostkowe, 6) Układ napędowy pojazdu 6x2*4 (druga oś napędowa, trzecia skrętna). 7) Zawieszenie pojazdu resorowe przód (min. 3 resory) oraz pneumatyczne tył (min. 2 miechy). Oś napędowa i oś wleczona na dwóch poduszkach powietrznych. 8) Silnik o zapłonie samoczynnym i mocy 320 KM, spełniający wymagania Euro 6 przy zastosowaniu technologii SCR, w szczególności w zakresie zużycia energii oraz dla emisji CO2, tlenku azotu, węglowodorów i cząstek stałych, 9) Układ wydechowy - wylot powietrza wyprowadzony do tyłu, 10) Blokada mechanizmu różnicowego, 11) Skrzynia biegów automatyczna lub zautomatyzowana bez pedału sprzęgła, 12) Układ ABS, ASR, wyposażony w hamulce tarczowe, EBS, system kontroli trakcji, systemy bezpieczeństwa biernego zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi, 13) Zbiornik paliwa o min. 200 litrów, 14) Kabina dzienna krótka 3 osobowa w kolorze białym, 15) Centralny zamek z pilotem. 16) Światło ostrzegawcze zamontowane na kabinie pojazdu z napisem „ZUK” w kształcie cienkiej belki 17) Fotel kierowcy regulowany z zawieszeniem pneumatycznym, 18) Siedzenia w układzie 1+1+1 (pojedynczy fotel kierowcy + pojedyncze fotele dla dwóch pasażerów 19) Dźwiękowy sygnał ostrzegawczy biegu wstecznego- Zakres generowanego dźwięku min. w zakresie 70-95 decybeli; system automatycznie (bez udziału operatora i ręcznej rekonfiguracji) dopasowuje poziom głośności alarmu do głośności otoczenia (zachowana zostaje możliwość zmiany algorytmu głośności od 5dB do 10dB powyżej głośności otoczenia), 20) Sygnał alarmu charakteryzujący się szybkim rozproszeniem, kierunkowy (emisja kierunkowa z możliwością lokalizacji kierunku źródła dźwięku), zorientowany wyłącznie na strefę zagrożenia i słyszalny tylko w polu zagrożenia, 21) Zróżnicowana częstotliwość sygnału alarmu, przy jednoczesnym szybkim rozproszeniu dźwięku poza strefą zagrożenia, 22) Dźwięk alarmu o niskiej uciążliwości, 23) Silnik wyposażony w przystawkę odbioru mocy odsilnikową napędzającą zabudowę bezpylną, 24) Lusterko przednie dojazdowe po stronie pasażera, 25) Przednia szyba przyciemniana lub wyposażona w osłonę przeciwsłoneczną, 26) Legalizowany tachograf (instrukcja w języku polskim), 27) Regulowana wielofunkcyjna przekładnia kierownicza ze wspomaganiem, 28) Opony dla osi przedniej 315/80R22.5 R, bieżnik szosowy, 29) Opony dla osi tylnej napędowej 315/80R22.5, bieżnik typu kostka, 30) Opony dla osi tylnej wleczonej 315/80R22.5, bieżnik szosowy, 31) Immobilizer fabryczny, 32) Komputer pokładowy, komunikaty wyświetlane w języku polskim, 33) Dodatkowe miejsce na zamontowanie CB z wyprowadzoną instalacją elektryczną 12V, 34) Radiostacja przystosowana do pracy w zakresie częstotliwości 66-88 MHz, 35) Podłączenie i dostawa wraz z pojazdem urządzeń peryferyjnych kompatybilnych z użytkowanym przez Zamawiającego zintegrowanym systemem lokalizacji GPS/systemem organizacji procesu odbioru odpadów, w tym lokalizatora GPS typu Professional, czujnika rozładunku, sondy paliwa oraz jednoantenowego identyfikatora RFID, dedykowanych systemowi Globtrak lub kompatybilnych z systemem Globtrak: a) Antena RFID: • przeznaczona do identyfikacji pojemników na odpady poprzez odczyt tagów RFID; • montaż anteny RFID na górnej części odwłoka śmieciarki, aby odczyt tagów na pojemniku następował przy jego podniesieniu/opróżnianiu; • moduł dedykowany systemowi Globtrak lub kompatybilny. b) Moduł organizacji odbioru odpadów: • Panel dotykowy (tablet min. 7”) montowany w kokpicie pojazdu z oprogramowaniem dedykowanym systemowi Globtrak lub kompatybilnym z modułem organizacji odpadów Globtrak; • Oprogramowanie umożliwiające pełną interakcję z globalnym modułem organizacji odbioru odpadów (jednostką centralną) oraz komponentami peryferyjnymi zamontowanymi na pojeździe – zapewniona komunikacja z anteną RFID, połączenie z komunikatorem aplikacji Globtrak, komunikacja z serwerem jednostki centralnej, w tym możliwość pobierania zadań dziennych, odczytu tagów i identyfikacji pojemników, zapisywanie danych odnośnie odebranych pojemników z możliwością ręcznego uzupełnienia danych przez operatora/kierowcę; c) System lokalizacji GPS • Lokalizator GPS-CAN zapewniający monitoring pracy pojazdu, zużycie paliwa, identyfikację kierowcy, odczyt z samochodowej szyny CAN współpracujący z systemem Globtrak (zakres zadań przypadający jednostce typu GPS Professional) obsługującym czujniki systemu oraz sondę paliwową z funkcjonalnościami co najmniej:  śledzenie pojazdu online/analiza trasy,  generowanie raportów dotyczących pojazdu,  pomiar zużycia paliwa,  statystyka pracy silnika (obroty silnika, obciążenie silnika),  możliwość monitorowania sygnału z czujników dodatkowych, w tym czujnik otwarcia odwłoka śmieciarki. 36) Gniazdo elektryczne 12 V, 37) Dywaniki gumowe dla kierowcy i pasażerów, 38) System centralnego smarowania obejmująca min przednią oś, tylną oś, przednie resory (nie mniej niż 14 punktów smarowania), przystosowana do smaru EPX -00, 39) Zderzak przedni plastikowy lub metalowy, 40) Pojazd wyposażony w osłony boczne anty-rowerowe oraz błotniki, 41) Akumulatory min. 2x140Ah, 42) Alternator min. 100A, 43) Elektrycznie sterowane szyby, 44) Elektrycznie regulowane z kabiny podgrzewane lusterka wsteczne lewe i prawe, 45) Reflektory halogenowe H7 z LED światłami do jazdy dziennej, 46) Światła przeciwmgielne przednie, 47) Radio z odtwarzaczem MP3 oraz zestawem głośnomówiącym, 48) Skrzynka narzędziowa nie mniejsza niż 100l, 49) Pojemnik na wodę z kranikiem min. 10l, 50) Kabina klimatyzowana, 51) Gwarancja min 36 miesięcy, obsługa serwisowa w trakcie trwania gwarancji (przeglądy gwarancyjne) w cenie pojazdu. 1.2. Wymagane parametry techniczne zabudowy pojazdu: 1) Skrzynia ładunkowa poj. min. 20 m3, o konstrukcji stalowej, zamknięta, szczelna, z jednego arkusza blachy, nie ulegająca odkształceniom, ze spawami wykonanymi spoiną ciągłą, gruntowana i lakierowana w kolorze białym, 2) Rok produkcji 2019 lub 2020, 3) Tablica rejestracyjna tył, montowana nad zasypem, z oświetleniem LED, 4) Skrzynia ładunkowa wyposażona w mechanizm zagęszczający, mechanizm do opróżnienia skrzyni ładunkowej, umożliwiająca załadunek pojemników poprzez urządzenie z tylnym zasypem, 5) Podłoga skrzyni ładunkowej półokrągła lub w kształcie kila wykonana ze stali o grubości min. 4 mm, 6) Dno wanny zasypowej wykonane ze stali Hardox 450 lub równoważnej o grubości min. 8 mm, 7) Pozostałe elementy dna odwłoka wykonane ze stali o grubości min. 6 mm, 8) Skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne, 9) Stopnie robocze dla pracowników obsługi składane, z wbudowanym czujnikiem obciążenia, 10) Blokada jazdy pojazdu do tyłu w przypadku, gdy ze stopni korzysta pracownik (ładowacz), wraz z automatyczną informacją do kabiny kierowcy, 11) Zabudowa przystosowana do obsługi zgodnych z normami europejskimi pojemników typu MGB 80L, 110L, MGB 120-360L, MGB 660,770,1100 zgodnych z normami DIN, (przy pojemnikach od 660 – 1100l dodatkowo załadunek typu „widły”), 12) Pompa o zmiennej wydajności zamontowana bezpośrednio na przystawce odsilnikowej, o przepływie min. 95 l/min lub pompa o stałej wydajności, 13) Osłona rozdzielacza głównego w odwłoku śmieciarki. Osłona rozdzielacza głównego w odwłoku śmieciarki nie będzie wymagana, jeżeli ofertowana przez Wykonawcę zabudowa będzie posiadać trzy oddzielne rozdzielacze oddzielnie dla skrzyni ładunkowej, wrzutnika i prasy. Żaden z nich nie może mieć styczności z odpadami i winien być usytuowany tak, aby zminimalizować możliwość uszkodzenia mechanicznego. W tym przypadku Zamawiający dopuści rozwiązanie bez dodatkowej osłony rozdzielacza głównego. 14) Układ uwalniania zakleszczonych pojemników, 15) Przycisk alarmowy dla pracowników obsługi z możliwością wyłączania z kabiny, min. 2 szt. 16) Automatyczne sterowanie prędkości obrotowej silnika w zależności od obciążeń, 17) Włączanie i wyłączanie z kabiny kierowcy układów sterujących pracą mechanizmu do obsługi pojemników i mechanizmu zagęszczającego, 18) Możliwość sterowania urządzeniem zasypowym ręcznie, 19) Możliwość sterowania układem hydraulicznym do pracy przy odbiorze różnego typu odpadów, w tym obligatoryjnie: odpadów komunalnych zmieszanych, odpadów segregowanych, 20) Mikrofon umieszczony z tyłu zabudowy oraz głośnik zainstalowany w kabinie kierowcy, 21) Zawór odpływowy w wannie zasypowej, 22) Zbiornik na odcieki o pojemności min. 80l umieszczony w przedniej części zabudowy. 23) Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone na bocznych ścianach po obu stronach odwłoka, z możliwością automatycznego blokowania pracy urządzenia zasypowego w razie awarii lub niebezpieczeństwa, 24) Sterowanie urządzeniem opróżniającym skrzynię ładunkową z pulpitu sterującego umieszczonego w kabinie kierowcy lub z pulpitu umieszczonego na bocznej ścianie skrzyni ładunkowej, 25) Dodatkowy panel sterujący zamontowany na mechanizmie zasypowym ułatwiający opróżnianie pojemników 4-kołowych, 26) Dźwiękowy sygnał podczas opuszczania odwłoka skrzyni ładunkowej, 27) Możliwość wykonania autodiagnostyki układu elektrycznego zabudowy bez konieczności używania urządzeń zewnętrznych, 28) Oświetlenie zabudowy zgodnie z obowiązującymi przepisami: światła hamowania, kierunkowskazy, postojowe oraz dwa światła ostrzegawcze z tyłu pojazdu - wyłącznie w systemie LED, 29) Pasy odblaskowe na kabinie i z tyłu pojazdu, 30) Reflektor roboczy umieszczony na odwłoku w celu doświetlenia stanowiska obsługi pojemników, - 2 szt., 31) Dodatkowe lampy LED biegu wstecznego – 2 szt. umieszczone w połowie zabudowy umożliwiające doświetlenie tylnej osi – „toru jazdy”, 32) Błotniki kół tylnych wyposażone w chlapacze, 33) Lampa ostrzegawcza z tyłu zabudowy – w systemie LED – dodatkowo zabezpieczona osłoną typu „siatka” – 2 szt., 34) Uchwyt na łopatę i miotłę, 35) Zabudowa wykonana zgodnie z prawem unijnym i posiadająca znak CE, 36) System centralnego smarowania wszystkich ruchomych punków smarownych: min. siłowniki prasy, sworznie prasy, szyny ślizgowe, siłowniki mechanizmu wywrotu, ramiona mechanizmu wywrotu, siłowniki szuflady, przy czym przewody centralnego smarowania - średnica zewnętrzna nie większa niż 4 mm, przystosowana do smaru EPX-00. Dodatkowo przewody w miejscach narażonych na uszkodzenia mechaniczne zabezpieczone w rurze stalowej. 37) Gwarancja min. 36 miesięcy, obsługa serwisowa w trakcie trwania gwarancji (przeglądy gwarancyjne) w cenie pojazdu. 1.3 Pozostałe wymagania: 1) Koło zapasowe wyposażone w oponę charakteryzującą się podwyższoną wytrzymałością, 2) Podnośnik hydrauliczny, 3) Trójkąt ostrzegawczy, 4) Apteczka, 5) Gaśnica, 6) Przewód do pompowania kół, 7) Kliny zabezpieczające pod koła (szt. 2), 8) Klucz do kół, 9) System monitoringu wizyjnego zapewniający pole widzenia 360˚ wokół pojazdu, włącznie ze strefami tzw. martwego pola (obszarami wokół pojazdu niewidocznymi dla kierowcy podczas manewrowania): a) System monitoringu wizyjnego składa się z 4 zewnętrznych kamer ultra szerokokątnych (min. 185 x 145 stopni) zamontowanych z przodu, po bokach i z tyłu pojazdu do widoku 360 stopni z „lotu ptaka”, kamery wewnętrznej skierowanej w kierunku jazdy pojazdu (w przód) do odczytu przebiegu trasy oraz znaków drogowych, oraz kamery wewnętrznej do monitorowania zdarzeń w kabinie pojazdu (z możliwością nagrywania dźwięku i reflektorem diod podczerwieni – widok nocny), rejestratora do nagrywania materiału video z kamer oraz panelu/wyświetlacza montowanego w kabinie kierowcy (celem podglądu obrazu z kamer w czasie rzeczywistym), b) System monitoringu zamontowany na pojeździe winien być kompatybilny z globalnym systemem monitoringu funkcjonującym u Zamawiającego, między innymi powinien zapewniać możliwość podglądu obrazu z kamer zamontowanych na pojeździe na żywo zarówno na wyświetlaczu w kabinie kierowcy, jak i „zdalnie” przez użytkowników systemu globalnego z dedykowanym dostępem do zainstalowanej na dowolnym urządzeniu systemowym aplikacji lub panelu dostępowego z hasłem logowania, dostępnym na dowolnym komputerze lub urządzeniu mobilnym z możliwością obsługi globalnego systemu monitoringu (w technologii 4G oraz WiFi); jednocześnie konfiguracja urządzeń systemowych zamontowanych na pojeździe winna umożliwiać dzielenie wyświetlonego obrazu na panelu wyświetlającym, np. poprzez jednoczesne wyświetlenie widoków z dwóch kamer lub obrazu z dowolnej kamery i widoku z lotu ptaka. c) Rejestrator montowany w pojeździe winien być dedykowany do automitive przez co rozumie się: - posiadanie pamięci wewnętrznej, umożliwiającej zapis i przechowanie danych video z kamer (dysk HDD min. 1TB + karta SD min. 64 GB) - działanie z zasilania z instalacji pojazdu ciężarowego w zakresie 9-32 V, - posiadanie odporności na wibracje: 1G oraz odporności na uderzenia: 51G, - posiadanie Atestu EMC : E, Zgodność z RoHS2, Oznaczony CE, - posiadanie funkcji automatycznego podgrzewania dysku, aby rejestrator mógł poprawnie pracować w niskich temperaturach - zakres pracy -40ºC do +70ºC. d) Konfiguracja zamontowanych na pojeździe komponentów systemowych winna umożliwiać wygenerowanie tzw. alarmów z podłączonych wejść cyfrowych, przy czym jako „alarm” będzie traktowany sygnał czujnika lub zdarzenie; rejestracja „alarmu” (wystąpienie określonego zdarzenia) winna być oznaczona w materiale video zarejestrowanym przez kamery, aby możliwe było natychmiastowe przesunięcie zapisu video z dowolnej kamery do momentu wystąpienia alarmu. Wymagane jest min. 8 wejść cyfrowych do rejestracji alarmów (rodzaje zdarzeń oznaczonych jako alarmy winny być konfigurowalne przez Zamawiającego jako użytkownika). e) Komunikacja urządzeń na pojeździe z globalnym systemem monitoringu musi zapewniać implementację aktualnej cyfrowej mapy Polski oraz zapewniać możliwość określenia pozycji nagranego materiału na tej mapie (np. poprzez wbudowany nadajnik GPS). 2. Wymagania dodatkowe: 1) Pojazd musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację (po stronie Wykonawcy) i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego. W szczególności wymagane będą: świadectwo homologacji dla pojazdu skompletowanego wraz z zabudową lub tzw. dopuszczenie cząstkowe. Wraz z pojazdem należy dostarczyć instrukcję obsługi oraz katalog części zamiennych w języku polskim. 2) Dostawca musi podać w ofercie przetargowej producenta oferowanego urządzenia dla podwozia i nadwozia. 3) Pojazd (urządzenie) nie może być prototypem. 4) Dostawa obejmuje dostawę wraz z przeprowadzeniem prób technicznych i szkoleniem z obsługi – do 6 osób. 5) Wykonawca udziela gwarancji w pełnym zakresie na cały przedmiot zamówienia. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 m-cy. Okres gwarancji rozpoczyna się od dnia przejęcia przedmiotu umowy, potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez obie Strony. Podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego nastąpi po dostawie, przeprowadzeniu prób technicznych i organizacji szkolenia dla pracowników obsługi. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 6) Wykonawca zapewnia Autoryzowany Serwis, przy czym czas reakcji serwisu rozumiany jako przyjazd i rozpoczęcie usuwania awarii nie może być dłuższy niż 48 godzin od daty zgłoszenia awarii. Parametry techniczne pojazdu zawiera załącznik nr 6 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144510-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe informacje na temat wadium zawarte są w rozdziale X siwz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje się wymagań w zakresie ww. warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy – według zał. nr 1 do siwz, 2) Oświadczenia wymagane w siwz do złożenia wraz z ofertą, 3) Dowód wpłaty wadium, 4) parafowany na wszystkich stronach wzór umowy (zał. nr 5 do siwz) - nieobowiązkowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach