Przetargi.pl
Dostawa samochodu ciężarowego.

Zakład Gospodarki Komunalnej "Bolesław" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32329 Bolesław, ul. Osadowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 461 148 , fax. 326 461 148
  • Data zamieszczenia: 2017-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej "Bolesław" Sp. z o.o.
    ul. Osadowa 1
    32329 Bolesław, woj. małopolskie
    tel. 326 461 148, fax. 326 461 148
    REGON: 27266164700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodu ciężarowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu ciężarowego. II. Gwarancja Wykonawca zapewni gwarancję na okres min. 12 miesięcy począwszy od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego, która będzie obejmować całość zabudowy oraz podwozie w zakresie układu napędowego (skrzynia biegów, wał napędowy, most napędowy); silnika, układu pneumatycznego (sprężarki powietrza) III. Opis pojazdu: Dostawa samochodu ciężarowego wyprodukowanego nie wcześniej niż 01.01.2015 roku przeznaczonego do odbioru i transportu odpadów komunalnych. Wymagania ogólne: Dane techniczne podwozia 1. Podwozie wyprodukowane nie wcześniej niż 01.01. 2015r 2. Rozstaw osi między pierwszą, a drugą 3800-4000mm 3. Silnik: - przebieg samochodu nie większy niż 50 000 km, - wysokoprężny nie mniejszy niż 280 KM Common-Rail o pojemności skokowej nie większej niż 7 litrów, - silnik spełniający normy emisji spalin EURO 6, - dodatkowy podgrzewany filtr paliwa z separatorem wody, 4. Oś przednia: - przednie zawieszenie resory paraboliczne, - stabilizator osi przedniej, 5. Osie tylne: - oś ostatnia wleczona kierowana i podnoszona, - tylne zawieszenie pneumatyczne, - stabilizator osi tylnej, - blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej, 6. Przystawka odbioru mocy odsilnikowa, spełniająca wymagania zabudowy śmieciarki 7. Układ hamulcowy: - hamulce osi przedniej i tylnej – tarczowe, - układ hamulcowy z systemem ABS, - system ASR i ESP, - hamulec silnikowy, - osuszacz powietrza podgrzewany, 8. Zbiornik paliwa min. 300 litrów z zamykanym korkiem. 9. Koła 22,5 z oponami 315/80R, tarcze kół 10 – otworowe + koło zapasowe zamocowane z boku podwozia. 10. Kabina: - kabina dzienna trzymiejscowa, - klimatyzacja, - siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym, - ogrzewane i elektrycznie regulowane lusterka, - elektrycznie sterowane szyby, - radio. Nadwozie śmieciarki 1. Nadwozie śmieciarki z urządzeniem zasypowym tylnym automatycznym, wyprodukowane nie wcześniej niż 01.01.2015r (praca w cyklu automatycznym polega na zamocowaniu pojemnika na grzebieniu, pozostałe czynności wykonywane są automatycznie przez urządzenie zasypowe). 2. Skrzynia ładunkowa nie mniejsza niż 21 m3. 3. Boki skrzyni ładunkowej wykonane z pełnych arkuszy blachy. 4. Dno skrzyni ładunkowej wykonane z blachy o grubości min. 6 mm. 5. Dno wanny zasypowej wykonane z jednego kawałka blachy o gr. min.8 mm, elementy boczne odwłoka posiadające styczność z odpadami wykonane z blachy o grubości min. 6 mm. 6. Prowadnice płyty wypychającej umieszczone na ścianach zabudowy. 7. Sterowanie płytą wypychającą wysuwanie i wsuwanie, ze stanowiska na zewnątrz z boku skrzyni ładunkowej lub pulpitu sterowniczego znajdującego się w kabinie kierowcy. 8. Dwa stopnie dla ładowaczy, każdy wyposażony w czujniki zajętości. 9. Dwa wyłączniki bezpieczeństwa po jednym z prawej i lewej strony odwłoka. 10. Sterownik dla automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego. 11. Sterowanie ręczne cyklem pracy prasy. 12. Uchwyt grzebieniowy dzielony umożliwiający niezależne opróżnianie dwóch pojemników o pojemnościach od 80l do 240l oraz okrągłych metalowych 110 l. 13. Ramiona boczne umożliwiające opróżnianie pojemników czterokołowych. 14. Urządzenie zasypowe wyposażone w jeden centralny punkt smarny. 15. Urządzenie zasypowe z zintegrowanym oświetleniem drogowym w technologii LED. 16. Regulacja siły zgniotu w zależność od rodzaju zbieranych odpadów. 17. Siłowniki prasy umieszczone po bokach skrzyni ładunkowej. 18. Funkcja otrzepywania pojemników. 19. Wszystkie spawy wykonane spoiną ciągłą. 20. Automatyczne załączanie i wyłączanie pompy hydraulicznej. 21. Reflektor roboczy na odwłoku. 22. Dwa reflektory zamontowane z prawej i lewej strony zasypu (odwłoka) 23. Światło ostrzegawcze z przodu i tyłu pojazdu (kogut) wykonane w technologii LED. 24. Błotniki kół tylnych z chlapaczami. 25. Zabudowa musi spełniać aktualne wymagania w zakresie BHP. Pozostałe wymagania dotyczące samochodu 1. Zabudowa musi posiadać złącza aplikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości dla firmy montującej system GPS do monitorowania pojazdu. 2. Wykonawca składający ofertę wyraża zgodę, na zamontowanie przez Zamawiającego we własnym zakresie dowolnego systemu GPS bez utraty gwarancji udzielonej przez Wykonawcę. Dokumenty niezbędne przy odbiorze pojazdu: 1. Świadectwo homologacji dla pojazdu kompletnego. 2. Instrukcje obsługi dla podwozia, nadwozia i komponentów w języku polskim. 3. Świadectwo CE. 4. Książki gwarancyjne dla podwozia i nadwozia. 5. Katalog części zamiennych dla nadwozia w języku polskim ze wskazaniem ich dostawcy/ów (zamawiający dopuszcza wersję elektroniczną dostarczoną na płycie lub pendrive). IV. Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1) Dostawa samochodu do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy, 2) Wykonawca zapewni dostawę części zamiennych nie objętych gwarancją na podstawie odrębnych zamówień, 3) Czas reakcji serwisu Wykonawcy - 24 godzin od chwili pisemnego zgłoszenia awarii (faksem lub e-mail). 4) Wykonawca przeszkoli osoby w zakresie obsługi i eksploatacji samochodu w dniu jego dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144510-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: WADIUM: 15 000,00 PLN słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm..). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji (powinien odpowiadać co najmniej terminowi związania ofertą), e) zobowiązanie gwaranta do: „bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia (bez jakichkolwiek zastrzeżeń gwaranta, z wyjątkiem zaleceń organizacyjnych) kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż: „Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub  nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, oraz jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3b Ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej”. 3) Wskazane powyżej postanowienia dotyczące gwarancji odnoszą się również do wadium składanego w formie poręczeń. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: ING Bank Śląski S.A. 37 1050 1445 1000 0022 9428 6253 z dopiskiem „Wadium - przetarg nieograniczony na Dostawę samochodu ciężarowego” Nr postępowania 4/ZP/2017. 2) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, zaleca się aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem potwierdzenia dokonanego przelewu oraz podał numer rachunku bankowego, na jakie wadium należy zwrócić. 3) Wadium wnoszone w innych formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., 32-329 Bolesław ul. Osadowa 1 Do oferty zaleca się dołączyć kopię złożonego wadium umożliwiającą udokumentowanie zabezpieczenia oferty wadium. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy wpłacone wadium zostanie zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach