Zakład Obsługi Mienia Samorządowego ogłasza przetarg
- Adres: 64-420 Kwilcz, ul. Gumna 16
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 061 2915112 , fax. 061 2915112 w.14
- Data zamieszczenia: 2009-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Mienia Samorządowego
ul. Gumna 16 16
64-420 Kwilcz
tel. 061 2915112, fax. 061 2915112 w.14
REGON: 63202517200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna (zakład budżtowy)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa rur i żeliwnej armatury wodociagowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego następujących materiałów budowlanych: ? rura ciśnieniowa wodociągowa PCV-U PN 10 DN 110 x 4,2 x 6000 z uszczelką - 3 300 mb ? trójnik żeliwny dwukołnierzowy Ć 110/110 mm - 1 szt. ? trójnik żeliwny dwukołnierzowy Ć 110/80 mm - 3 szt. ? zasuwa klin.owal..żeliwna kołnierzowa 1,0 MPa Ć 80 mm - 2 szt. ? zasuwa klin.owal..żeliwna kołnierzowa 1,0 MPa Ć 100 mm - 3 szt. ? skrzynka uliczna do zasuwy (woda) - 5 szt. ? hydrant nadziemny Ć 80 mm gł. zabudowy 1800 mm - 3 szt. ? obudowa do zasuwy żeliwnej Ć 80 mm - 2 szt. ? obudowa do zasuwy żeliwnej Ć 100 mm - 3 szt. ? kolano stopowe kołnierzowe do hydrantu Ć 80 mm - 3 szt. ? rura PE 63 - 400 mb ? rura PCV Ć 200mm SN 4 o grubości ścianki 4,9mm w odcinkach o długości 3000 mm - szt. 330 ? kineta studni zbiorcza 400/200 - szt. 15 ? teleskop 315/12,5 tony/0,6MB/ z manszetą 300/31 - szt. 15 ? rura wznosząca kinety Ć 400 w odcinkach 6 mb - szt. 7 Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać będzie się etapami wg telefonicznych zgłoszeń Zamawiającego, określających wielkość i zakres każdorazowych dostaw . Miejsce dostawy - siedziba Zamawiającego - Kwilcz ul. Gumna 16. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441631001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie ustala się wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, o których mowa w art. 2 pkt 11 nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: ? niezgodną z ustawą Prawo zamówień publicznych lub gdy jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ? jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ? zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, ? wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ? zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny, ? który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, ? nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 3 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwilcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną