Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Toruniu ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Konstytucji 3 Maja 40a
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 056 6584967
- Data zamieszczenia: 2009-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Toruniu
ul. Konstytucji 3 Maja 40a 40a
87-100 Toruń
tel. 056 6584967
REGON: 00573854900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.torun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa leków, środków medycznych jednorazowego użytku, środków do dezynfekcji oraz materiałów opatrunkowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków,środków medycznych jednorazowego użytku, środków do dezynfekcji oraz materiałów opatrunkowych w ilościach i asortymentach określonych w załączniku nr 1 do formularza ofertowego SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 244000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiazany wnieść wadium w wysokości: -Pakiet 1 dostawa leków -500 zl -Pakiet 2 dostawa środków medycznych jednorazowego użytku i srodków do dezynfekcji - 300 zł - Pakiet 3 dostawa materiałów opatrunkowych 200 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniau z postępowania o udzielenie zamowienia publicznego na podstawie przepisów art.24 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty oceniane będą w trybie spełnia- nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca warunki spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć wraz z ofertą niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp na formularzu zamieszczonym w rozdziale II SIWZ. 2. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadzcenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lubrozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.torun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną