Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, ul. Neptuna 22/24
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0 76 833 88 09 , fax. 0 76 833 88 09
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Neptuna 22/24 22/24
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 0 76 833 88 09, fax. 0 76 833 88 09
REGON: 00109077800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.glogow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa różnych produktów spożywczych, olei, tłuszczy oraz napojów bezalkoholowych dla Domu Pomocy Społecznej w Głogowie w okresie od stycznia 2010r. do 31.12.2010r., zgodnie z załączoną tabelą ilościową. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa towarów odbywać się będzie etapowo na podstawie zamówienia złożonego u Wykonawcy. Zamówienie może być złożone pisemnie, telefonicznie lub faksem. Szczegółowy i ilościowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 154000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przystąpić do przetargu może oferent, który pobrał SIWZ w siedzibie zamawiającego lub za pośrednictwem strony internetowej. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia przez oferenta spełnienia ww. warunków należy przedstawić następujące dokumenty: 1) Odpis z właściwego rejestru sądowego albo inne zaświadczenie potwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi (oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta) oraz, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż w terminie 6 m-cy poprzedzającym termin składania ofert. 2) Oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 i 24 Ustawy (wypełnić Załącznik Nr 3 ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dps.glogow.pl/przetargi.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYBÓR DOSTAWCY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
Dodano: 2016-03-14 - dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej w PSP nr 2 przy al. Młodych 1 w Jelczu-Laskowicach
Dodano: 2016-01-27 - DOSTAWA TŁUSZCZY ZWIERZĘCYCH I ROŚLINNYCH W OKRESIE OD 01.09.2015 r. DO 30.06.2016 r.
Dodano: 2015-06-15 - dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej
Dodano: 2015-01-19 - DOSTAWA TŁUSZCZY ZWIERZĘCYCH I ROŚLINNYCH W OKRESIE OD 01.09.2014 r. DO 30.06.2015 r.
Dodano: 2014-06-09 - dostawa tłuszczów na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3.
Dodano: 2014-06-04 - sukcesywna dostawa tłuszczów do magazynu żywnościowego kuchni centralnej w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25 dla potrzeb domów pomocy społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Rędzińskiej 66/68 i ul. Kaletniczej 8 oraz dziennych domów pomocy społecznej przy ul. Komuny Paryskiej 11, ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Żeromskiego 37 i ul. Kościuszki 67, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3.
Dodano: 2013-11-28 - DOSTAWA TŁUSZCZY ZWIERZĘCYCH I ROŚLINNYCH W OKRESIE OD 01.09.2013 r. DO 30.06.2014 r.
Dodano: 2013-07-11 - Dkw-220/13/12/ZP
Dodano: 2012-11-30 - DOSTAWA OLEJU, TŁUSZCZY ZWIERZĘCYCH LUB ROŚLINNYCH W OKRESIE OD 01.09.2012 r. DO 30.06.2013 r
Dodano: 2012-06-28