Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 63-600 Kępno, ul. Szpitalna 7
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7827300 , fax. 062 7827401
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 7 7
63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
tel. 062 7827300, fax. 062 7827401
REGON: 00030854800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sz.kepno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa różnych produktów spożywczych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa różnych produktów spożywczych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie z podziałem na 2 zadania: -zadanie nr 1 - dostawa artykułów sypkich i płynnych - zadanie nr 2 - dostawa produktów mleczarskich - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający niżej wskazane warunki: a)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w rozumieniu odpowiednich przepisów, b)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, f)przy każdej dostawie musi być dostarczony dokument HDI, g)posiadają dokumenty dotyczące systemu kontroli jakości jak: GHP; GMP; HACCAP h)Zamawiający nie dopuszcza podwykonawców. 2.Niespełnienie któregokolwiek z warunków wymienionych w punkcie 1. ppkt a - h skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 Ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny wypis z rejestru właściwego ze względu na formę prawną wykonawcy lub aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu wystawione bądź zaktualizowane przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum): a)dokument określający podstawę i zasady wspólnego ubiegania si ę o udzielenie zamówienia w szczególności umowę spółki, określający uprawnienia każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum wymagane do realizacji zamówienia oraz zawierający wskazanie ewentualnego lidera konsorcjum i określenie jego kompetencji, b)pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wchodzących w skaład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z zamawiającym, składania i odbierania wszelkich oświadczeń w tym oświadczeń woli, wszelskich dokumentów w toku postepowania oraz składania protestów, 5..Oświadczenie wraz z wykazem wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli działalność jest krótsza - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcow oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie(załacznik nr 3). 6.Oświadczenie w trybie art. 22 i 24 ustawy PZP w postaci wypełnionego załącznika Nr 2 do specyfikacji. 7. Oświadczenie o wdrożeniu i stosowaniu zgodnie z ustawą o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia zasady dobrej praktyki produkcyjnej GMP oraz dobrej praktyki higienicznej GHP. 8. Oświadczenie o wdrożeniu i stosowaniu systemu HACCP 8. W przepadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika -dokument pełnomocnictwa zawierający umocowanie obejmujące swym zakresem dokonywanie wszelkich czynności w postępowaniu. Zgodnie z art.26 ust.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i potwierdzających, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie złożenie jakiegokolwiek z ww. dokumentów lub złożenie dokumentu zawierającego błąd, spowoduje odpowiednio wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie wg kryterium spełnia - nie spełnia. ROZDZIAŁ VII Inne dokumenty , które muszą bezwzględnie dostarczyć wykonawcy. 1.Wypełniony poprawnie formularz oferty stanowiący załącznik Nr 1 do specyfikacji. 2.Wypełniony poprawnie arkusz cenowy stanowiący załącznik Nr 1a do specyfikacji. 3.Oświadczenie o dysponowaniu przez Wykonawce odpowiednim środkiem transportu(zał. Nr 4) 4.Oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w ustawie z dnia 11 mają 2001r. O warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (załącznik nr 5) 5.Oświadczenie , że artykuły zaoferowane przez Wykonawcę są wyprodukowane zgodnie z Polską Normą (załacznik nr 6) 6.Zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik Nr 7 do specyfikacji. UWAGA! Zamawiający w każdym czasie trwania umowy może zażądać od wykonawcy przedstawienia dokumentów, celem potwierdzenia złożonych w postępowaniu wraz z ofertą oświadczeń wymaganych w rozdziale VII - pkt. 3 - 6 niniejszej specyfikacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kepno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa towarów ogólnospożywczych
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów spożywczych delikatesowych
Dodano: 2016-06-15 - Dostawy artykułów spozywczych do Zakładu Karnego we Wronkach
Dodano: 2016-06-14 - Zakup i dostawa towarów ogólnospożywczych
Dodano: 2016-06-08 - Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 01 września 2016r. do 30 czerwca 2017r.
Dodano: 2016-06-06 - sukcesywne dostawy produktów żywnościowych
Dodano: 2016-04-20 - Dostawy pieczywa, cukru, przypraw oraz innych produktów spożywczych
Dodano: 2016-04-06 - Dostawy makaronu
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa wafli w polewie czekoladowej
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa artykułów żywnościowych: przetwory warzywno - owocowe, miód wielokwiatowy, nabiał, tłuszcze roślinne
Dodano: 2016-02-25