Przetargi.pl
Dostawa różnych produktów spożywczych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, ul. Szpitalna 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7827300 , fax. 062 7827401
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 7 7
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7827300, fax. 062 7827401
    REGON: 00030854800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sz.kepno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa różnych produktów spożywczych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa różnych produktów spożywczych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie z podziałem na 2 zadania: -zadanie nr 1 - dostawa artykułów sypkich i płynnych - zadanie nr 2 - dostawa produktów mleczarskich
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający niżej wskazane warunki: a)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w rozumieniu odpowiednich przepisów, b)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, f)przy każdej dostawie musi być dostarczony dokument HDI, g)posiadają dokumenty dotyczące systemu kontroli jakości jak: GHP; GMP; HACCAP h)Zamawiający nie dopuszcza podwykonawców. 2.Niespełnienie któregokolwiek z warunków wymienionych w punkcie 1. ppkt a - h skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny wypis z rejestru właściwego ze względu na formę prawną wykonawcy lub aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu wystawione bądź zaktualizowane przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum): a)dokument określający podstawę i zasady wspólnego ubiegania si ę o udzielenie zamówienia w szczególności umowę spółki, określający uprawnienia każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum wymagane do realizacji zamówienia oraz zawierający wskazanie ewentualnego lidera konsorcjum i określenie jego kompetencji, b)pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wchodzących w skaład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z zamawiającym, składania i odbierania wszelkich oświadczeń w tym oświadczeń woli, wszelskich dokumentów w toku postepowania oraz składania protestów, 5..Oświadczenie wraz z wykazem wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli działalność jest krótsza - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcow oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie(załacznik nr 3). 6.Oświadczenie w trybie art. 22 i 24 ustawy PZP w postaci wypełnionego załącznika Nr 2 do specyfikacji. 7. Oświadczenie o wdrożeniu i stosowaniu zgodnie z ustawą o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia zasady dobrej praktyki produkcyjnej GMP oraz dobrej praktyki higienicznej GHP. 8. Oświadczenie o wdrożeniu i stosowaniu systemu HACCP 8. W przepadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika -dokument pełnomocnictwa zawierający umocowanie obejmujące swym zakresem dokonywanie wszelkich czynności w postępowaniu. Zgodnie z art.26 ust.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i potwierdzających, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie złożenie jakiegokolwiek z ww. dokumentów lub złożenie dokumentu zawierającego błąd, spowoduje odpowiednio wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie wg kryterium spełnia - nie spełnia. ROZDZIAŁ VII Inne dokumenty , które muszą bezwzględnie dostarczyć wykonawcy. 1.Wypełniony poprawnie formularz oferty stanowiący załącznik Nr 1 do specyfikacji. 2.Wypełniony poprawnie arkusz cenowy stanowiący załącznik Nr 1a do specyfikacji. 3.Oświadczenie o dysponowaniu przez Wykonawce odpowiednim środkiem transportu(zał. Nr 4) 4.Oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w ustawie z dnia 11 mają 2001r. O warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (załącznik nr 5) 5.Oświadczenie , że artykuły zaoferowane przez Wykonawcę są wyprodukowane zgodnie z Polską Normą (załacznik nr 6) 6.Zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik Nr 7 do specyfikacji. UWAGA! Zamawiający w każdym czasie trwania umowy może zażądać od wykonawcy przedstawienia dokumentów, celem potwierdzenia złożonych w postępowaniu wraz z ofertą oświadczeń wymaganych w rozdziale VII - pkt. 3 - 6 niniejszej specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kepno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach