Przetargi.pl
Dostawa różnych artykułów spożywczych dla Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Brzegu

Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0077 4169950 , fax. 077 4169952
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu
    ul. Robotnicza 12 12
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 0077 4169950, fax. 077 4169952
    REGON: 53051784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa różnych artykułów spożywczych dla Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Brzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżące dostarczanie Zamawiającemu artykułów spożywczych dla DDPS w Brzegu. Asortyment, maksymalne ilości, ceny jednostkowe netto i wartości brutto określa szczegółowo załącznik do niniejszej umowy, będący jej integralną częścią. Podane ilości artykułów spożywczych są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający ma prawo zmniejszenia ilości asortymentu w zależności od bieżących potrzeb. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu nie zrealizowania całości zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły spożywcze, o których mowa w ust.1 partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, na podstawie pisemnego zlecenia zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów spożywczych oraz ich ilość. Za zlecenie pisemne uznaje się także zlecenie dokonane za pomocą faksu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły spożywcze świeże, wysokiej jakości w pierwszym gatunku. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły spożywcze w terminie dwóch dni od dnia otrzymania zlecenia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu artykuły spożywcze do magazynu Zamawiającego w tj. magazynu DDPS w Brzegu od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00. transportem na koszt Wykonawcy i jego ryzyko. Potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zleceniem dostawy i niniejszą umową nastąpi bezpośrednio przy odbiorze, na podstawie protokółu podpisanego przez Strony. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonych artykułów spożywczych w szczególności jego jakości, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany zakwestionowanego asortymentu na pełnowartościowy w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji. W przypadku nie dotrzymania przez Wykonawcę warunków określonych w §3 ust 3 wzoru umowy lub § 4 ust. 2 wzoru umowy, Zamawiający ma prawo według swego wyboru a)naliczyć Wykonawcy kary umowne zgodnie z postanowieniami § 9 ust 1wzoru umowy lub b)zakupić artykuły spożywcze w ilości i asortymencie objętym odpowiednio zleceniem lub reklamacją na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę. 2) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w przypadku: a)zwłoki w wykonaniu dostaw, będących przedmiotem niniejszej umowy każdorazowo w wysokości 0,2% wynagrodzenia za artykuły spożywcze/ warzywa i/lub owoce będące przedmiotem poszczególnego zlecenia, za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu, o którym mowa w § 3 ust.3 wzoru umowy b)zwłoki w wymianie zakwestionowanych co do jakości artykułów spożywczych /warzyw i/lub owoców na pełnowartościowe w wysokości 0,2% wynagrodzenia za artykuły spożywcze/ warzywa i/lub owoce będące przedmiotem poszczególnego zlecenia, za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu, o którym mowa w § 4 ust.2 wzoru umowy. Zamawiający ma prawo dochodzenia odszkodowania przekraczającego wysokość kar umownych. Zamawiający ma prawo potrącić kary umowne z wierzytelnością Wykonawcy 3) Dopuszczalność zmiany umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a)zmiana umowy jest korzystna lub obojętna z punktu widzenia Zamawiającego lub b)zmiana umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Warunki udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2)Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 6 przedmiotowego postępowania oświadczeń lub dokumentów, wg formuły (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy złożyć: a)oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 1 do oferty, b)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty, c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. d)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f)formularze cenowe dla pakietów nr1,2,3 g)pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2)Zasady składania oferty przez podmioty wspólnie występujące dotyczy również spółek cywilnych: a)zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b)ofertę wraz dokumentami wskazanymi w pkt. 6 ust. 1 lit b), g) składa pełnomocnik, o którym mowa wyżej, w imieniu podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, c)wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 6 ust. 1 lit. a), c), d), e) powinny być złożone przez każdy podmiot. d)dokumenty wskazane w pkt. 6 ust. 1 lit f) mogą być złożone przez któregokolwiek z podmiotów występujących wspólnie Korespondencja będzie prowadzona z pełnomocnikiem. 3)W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego dokumenty takie nie będą oceniane przez Zamawiającego i nie będą miały wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach