Zakład Karny Nr 1 ogłasza przetarg
- Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Karola Miarki 1
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4400420-25
- Data zamieszczenia: 2010-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny Nr 1
ul. Karola Miarki 1 1
47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
tel. 077 4400420-25
REGON: 00032023600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa różnych art. spożywczych do ZK Nr 1 w Strzelcach Opolskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.margaryna śniadaniowa lub równoważna, w ilości 12 000kg, 2.masło roślinne lub równoważne opakowanie kostka 0,250kg. w ilości 2 000kg, 3. olej uniwersalny opakowanie max. do 3l. w ilości 1 500l. 4.olej słonecznikowy opakowanie max. do 1l. w ilości 480l. 5.konserwa wieprzowa, opakowanie puszka z otwieraczem 0,300kg, w ilości 3 600kg 6.konserwa rybna sałatka z makreli, opakowanie puszka z otwieraczem 0,330kg lub 0,300kg. w ilości 3 600kg. 7.kukurydza konserwowa, opakowanie puszka 0,400kg, w ilości 500kg, dostawy sukcesywne po około 30,00kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 60 dni, 8. sałatka szwedzka, opakowanie max. do 3,00kg w ilości 5 400kg, dostawy sukcesywne po około 250kg termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 60 dni 9.sucharki bez cukru w ilości 360kg, dostawy sukcesywne po około 10kg., termin przydatności do spożycianie krótszy niż 90 dni Jakość w/w art. żywnościowych nie może odbiegać od Polskich Norm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnianych warunków dla wszystkich części: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, oraz którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt a) spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt b) i c) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, c) warunek określony w pkt d) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 3 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2) Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) jest niezgodna z ustawą prawo zamówień publicznych, b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy prawo zamówień publicznych, c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do niniejszej SIWZ. 4) wypełniony formularz oferty zawierający cenę netto, zastosowaną stawkę VAT, cenę brutto oraz wartość brutto (Załącznik nr 4 do SIWZ ), 5) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, 6) podpisany wzór umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ) 7) informacje dotyczące podwykonawców - (Załącznik nr 5 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca podczas realizacji w/w zadania nie będzie zatrudniał podwykonawców należy wpisać - nie dotyczy , 8) w przypadku złożenia oferty wspólnej: - przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzenia prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W przypadku braku jakiegokolwiek z w/w dokumentów lub złożenia dokumentów zawierających błędy Zamawiający wezwie wykonawców do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Nie uzupełnienie dokumentów lub nie złożenie oświadczeń w wyznaczonym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Kserokopie składanych dokumentów muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, z dopiskiem -Za zgodność z oryginałem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Białej
Dodano: 2015-12-14 - Zakup żywności dla potrzeb wychowanków Domu Dziecka im. J. Korczaka w Tarnowie Opolskim. Nr sprawy DDZ.TO. 2420.2.2015
Dodano: 2015-12-14 - Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Białej, nr sprawy 6/ZP/2015
Dodano: 2015-11-27 - Dostawa żywności na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno - Szkolno - Przedszkolnym w Pawłowiczkach
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Białej
Dodano: 2014-12-15 - Zakup żywności dla potrzeb wychowanków Domu Dziecka im. J. Korczaka w Tarnowie Opolskim
Dodano: 2014-12-11 - Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej
Dodano: 2014-12-03 - Dostawa żywności na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno - Szkolno - Przedszkolnym w Pawłowiczkach
Dodano: 2014-10-01 - Dostawa i sprzedaż w indywidualnym punkcie handlowym (położonym w Paczkowie) artykułów żywnościowych dla osób wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Paczkowie
Dodano: 2014-07-18 - Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół im. Józefa Warszewicza w Prószkowie w roku szkolnym 2014/2015
Dodano: 2014-07-08