Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ogłasza przetarg
- Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Dębinki 7
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 3491248 , fax. 58 3492074, 3461178
- Data zamieszczenia: 2015-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
ul. Dębinki 7 7
80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 3491248, fax. 58 3492074, 3461178
REGON: 00028864000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://old.uck.gda.pl/zamowienia.php
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa różnego sprzętu medycznego dla UCK. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu medycznego dla Zamawiającego o parametrach technicznych określonych w załącznikach nr 4a - 4k do SIWZ, zwanego dalej sprzętem, wraz z instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego. 2.Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje następujące części: Część 1 - Aparat EKG (1 szt.) - o parametrach technicznych określonych w załączniku 4a do SIWZ, Część 2 - Lampa bezcieniowa (4 szt.) - o parametrach technicznych określonych w załączniku 4b do SIWZ, Część 3 - Aparat do krioterapii (1 szt.) - o parametrach technicznych określonych w załączniku 4c do SIWZ, Część 4 - Pompa infuzyjna 1 - strzykawkowa (2 szt.) - o parametrach technicznych określonych w załączniku 4d do SIWZ, Część 5 - Kardiomonitor (2 szt.) - o parametrach technicznych określonych w załączniku 4e do SIWZ, Część 6 - Zestaw narzędzi do dermatochirurgii (1 komplet) - o parametrach technicznych określonych w załączniku 4f do SIWZ, Część 7 - Wózek zabiegowy (2 szt.) - o parametrach technicznych określonych w załączniku 4g do SIWZ, Część 8 - Wózek do transportu bielizny (2 szt.) - o parametrach technicznych określonych w załączniku 4h do SIWZ, Część 9 - Ssak medyczny (2 szt.) - o parametrach technicznych określonych w załączniku 4i do SIWZ, Część 10 - Fotel ginekologiczny (1 szt.) - o parametrach technicznych określonych w załączniku 4j do SIWZ, Część 11 - Mikroskop laboratoryjny (1 szt. ) - o parametrach technicznych określonych w załączniku 4k do SIWZ, 3.Wymieniony wyżej sprzęt musi spełniać parametry graniczne określone w załącznikach nr 4a - 4k do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w załączniku nr 4a - 4k do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 4.Sprzęt wymieniony w pkt. 1 i 2 zostanie dostarczony wraz z osprzętem niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania. 5.Dostawa sprzętu o którym mowa w pkt. 1 i 2 nastąpi w miejsce wskazane przez Zamawiającego w Gdańsku, przy ul. Dębinki 7 na koszt Wykonawcy. 6.Wykonawca dostarczy i zainstaluje sprzęt w terminie do 10.12.2015 roku, od daty zawarcia umowy (w zakresie wszystkich części zamówienia). 7.Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego z zakresu podstaw eksploatacji sprzętu (max 10 osób). Szkolenie odbędzie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 8.O dokładnym terminie szkoleń Wykonawca zobowiązany będzie zawiadomić pisemnie Zamawiającego z wyprzedzeniem 5 dni roboczych. 9.Wykonawca zobowiązany będzie zagwarantować, że dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych, dopuszczony do stosowania w publicznych zakładach opieki zdrowotnej. 10.Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w terminie dostawy sprzętu kopii dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem, z których wynika, że oferowany asortyment został dopuszczony do obrotu i używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 11.Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy wyprodukowany po 01.01.2015 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331232000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości dla danej części, na którą Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi 8010,00 zł, a dla ofert częściowych: Część 1 - 210 zł Część 4 - 270 zł Część 7 - 360 zł Część 10 - 420 zł Część 2 - 660 zł Część 5 - 2160 zł Część 8 - 480 zł Część 11 - 1290 zł Część 3 - 660 zł Część 6 - 1200 zł Część 9 - 300 zł W przypadku złożenia ofert na kilka części, wartość wadium stanowi sumę kwot ustalonych dla poszczególnych części. 2.Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. o/ Gdańsk nr: 94 10901098 0000000009016749. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki, 80-952 Gdańsk. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 5.Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 6 i 7. 6.Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b.nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c.zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 9.Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://old.uck.gda.pl/zamowienia.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/02/16/PN Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla SP ZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim wraz z przeszkoleniem personelu
Dodano: 2016-05-25 - Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (rok produkcji 2013r.) urządzeń medycznych dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni
Dodano: 2013-12-05 - DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ
Dodano: 2012-05-31 - Dostawa aparatury i sprzętu medycznego.
Dodano: 2011-12-07 - 17.pn.2011
Dodano: 2011-08-30 - Dostawa akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do aparatów EKG
Dodano: 2011-03-25 - dostawa aparatury do pomiarów EKG w warunkach stacjonarnych i mobilnych, tj. aparatu EKG oraz zestawu holterowskiego w ramach Projektu Domowy asystent osób starszych i chorych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 - Priorytet 1 Badania i rozwój nowoczesnych technologii, Działanie 1.3. Wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębiorców realizowanych przez jednostki naukowe Poddziałanie 1.3.1. Projekty rozwojowe
Dodano: 2010-10-11 - Dostawa sprzętu medycznego - przewody telemetrii sygnału EKG. Znak sprawy ZP-PN/49/10
Dodano: 2010-04-26