Przetargi.pl
Dostawa akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do aparatów EKG

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Dębinki 7
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3491248 , fax. 58 3492074, 3461178
  • Data zamieszczenia: 2011-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
    ul. Dębinki 7 7
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3491248, fax. 58 3492074, 3461178
    REGON: 00028864000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do aparatów EKG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do aparatów EKG. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części. 3. Zamówienie obejmuje następujące części: 1) Dostawa akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do elektrokardiografu firmy ASPEL w ilości i asortymencie wymienionej w załączniku nr 4 do SIWZ 2) Dostawa akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do elektrokardiografu firmy BTL w ilości i asortymencie wymienionej w załączniku nr 5 do SIWZ 3) Dostawa akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do elektrokardiografu firmy Siemens w ilości i asortymencie wymienionej w załączniku nr 6 do SIWZ 4) Dostawa akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do elektrokardiografu firmy Cardiette w ilości i asortymencie wymienionej w załączniku nr 7 do SIWZ 5) Dostawa akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do elektrokardiografu firmy Bionet w ilości i asortymencie wymienionej w załączniku nr 8 do SIWZ 6) Dostawa akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do elektrokardiografu firmy Cardioline w ilości i asortymencie wymienionej w załączniku nr 9 do SIWZ 7) Dostawa akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do elektrokardiografu firmy Farum w ilości i asortymencie wymienionej w załączniku nr 10 do SIWZ 8) Dostawa akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do elektrokardiografu firmy Hellige w ilości i asortymencie wymienionej w załączniku nr 11 do SIWZ 9) Dostawa akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do elektrokardiografu firmy Mortara w ilości i asortymencie wymienionej w załączniku nr 12 do SIWZ 10) Dostawa akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do elektrokardiografu firmy Hewlett Packard w ilości i asortymencie wymienionej w załączniku nr 13 do SIWZ 11) Dostawa akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do elektrokardiografu firmy Philips w ilości i asortymencie wymienionej w załączniku nr 14 do SIWZ 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia Zamawiającemu w okresie trwania umowy, własnym transportem i na własny koszt wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego, w ilościach określonych wg bieżących potrzeb. 5. Poszczególne zamówienia na potrzeby bieżące zwane dalej zamówieniem bieżącym, kierowane będą na podany przez Wykonawcę numer faxu lub adres emailowy, zawierać będą ilości zamawianych materiałów. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot dostawy w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania bieżącego zamówienia od Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów wymieniona w załącznikach 4-14 do SIWZ jest ilością szacunkową, służącą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którymi Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331232000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uck.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach