Przetargi.pl
Dostawa równiarki samobieżnej na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce.

Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce ogłasza przetarg

  • Adres: 16-100 Sokółka, ul. Torowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857118909 , fax. 857112229
  • Data zamieszczenia: 2020-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce
    ul. Torowa 12
    16-100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. 857118909, fax. 857112229
    REGON: 05066730800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.sokolka.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa równiarki samobieżnej na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Dostawa równiarki samobieżnej na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce. 1.1.1. Równiarka drogowa będąca przedmiotem zakupu powinna posiadać następujące właściwości: Rok produkcji 2019; 2020 Max ilość motogodzin max.300 Masa eksploatacyjna ciężar całkowity maszyny 16-18ton Silnik Wysokoprężny Moc silnika [KM] min. 160KM Układ kierowniczy hydrauliczny Rodzaj napędu 6x6 Skrzynia przekładniowa automatyczna Hamulce hamulec roboczy hamulec postojowy Lemiesz środkowy dł min. 3600mm noże tnące – stal węglowa regulacja konta cięcia lemiesz z wymiennymi ostrzami funkcja przesunięcia lemiesza wieniec obrotowy – hydrauliczny wieniec obrotowy – zabezpieczony przed przeciążeniem wieniec obrotowy – zakres obrotu 3600 Lemiesz przedni dł. min. 2400mm ze wskaźnikiem głębokości Zrywak tylny zrywak tylny ze wskaźnikiem głębokości Rama przedni element ramy i tylny element ramy połączone ze sobą przegubem łamanym nie wymagającym regulacji przedni element: ramy kompletnie spawany skrzyniowy element nośny tylny element : ramy kompletnie spawana konstrukcja ramowa Kabina dwudrzwiowa klimatyzowana ogrzewana wentylowana wycieraczki przód i tył amortyzowany pneumatyczny fotel operatora radio Oświetlenie drogowe 2 reflektory główne z przodu, po dwa kierunkowskazy (z funkcją świateł awaryjnych) z przodu i z tyłu jak również przy kabinie 2 światła tylne 2 światła hamulcowe 1 światło wsteczne światła obrysowe 2 reflektory robocze z przodu przy krawędzi kabiny 2 reflektory robocze z tyłu przy krawędzi kabiny światło ostrzegawcze koloru pomarańczowego (lampa błyskowa) Przystosowanie do ruchu po drogach publicznych kierownica umożliwiająca poruszanie się po drogach publicznych ważne - aktualne dokumenty niezbędne do dokonania formalności związanych z dopuszczeniem po drogach publicznych błotniki z przodu i z tyłu ogumienie radialne trójkąt ostrzegawczy gaśnica Sterowanie równiarką za pomocą joysticków Instrukcja obsługi i eksploatacji w języku polskim Gwarancja min. 12 miesięcy lub 1000mth 1.2. Dodatkowe wymagania i warunki realizacji zamówienia: 1.2.1. Przedmiot zamówienia ma być wolny od wad i uszkodzeń, sprawny i gotowy bezpośrednio do pracy – użytkowania bez ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SIWZ. 1.2.2. Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia. 1.2.3. Przedmiot zamówienia powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych oraz instrukcję obsługi i eksploatacji w języku polskim. 1.2.4. Wymagany okresy gwarancji jakości: min. 12 miesięcy lub 1000mth; 1.2.5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo - odbiorczego. 1.2.6. W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych (bez kosztów wymiany części podlegających normalnemu zużyciu podczas użytkowania sprzętów i materiałów eksploatacyjnych) ponosi Wykonawca. 1.2.7. Udzielona gwarancja obejmuje wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia a w szczególności: 1) koszt dojazdu, 2) robocizny, 3) pobytu serwisantów, 4) transportu maszyny do serwisu, 5) fabrycznie nowych części i materiałów dopuszczonych przez producenta z wyłączeniem części podlegających normalnemu zużyciu podczas użytkowania sprzętów i materiałów eksploatacyjnych. 1.2.8. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 1.2.9. Wykonawca powinien dysponować wykwalifikowanym zespołem mechaników do serwisowania maszyny w okresie gwarancyjnym. 1.2.10. W miejscu dostawy przedmiotu zamówienia wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca przeprowadzi na swój koszt szkolenie dla operatorów sprzętu w zakresie jego obsługi, bezpieczeństwa i konserwacji. 1.2.11. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia powinien być w pełni sprawny, po wymianie wszystkich filtrów, płynów eksploatacyjnych i olejów oraz spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w opisie przedmiotu zamówienia. 1.2.12. Miejscem dostawy równiarki samobieżnej jest – Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, Obwód Drogowo Mostowy Nr 1 w Sokółce, 16-100 Sokółka, ul. Torowa 12. 1.2.13. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia (parametrów technicznych i wyposażenia) z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy 1.2.14. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokoł zdawczo – odbiorczy 1.2.15. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia jest zawarty w Rozdziałach II. – III. SIWZ (Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) Zamawiający uzna za spełnione wymogi zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia także w przypadku zaoferowania dostaw równoważnych tj. o parametrach i funkcjonalności nie gorszych niż przedstawione w Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza użycie innych „równoważnych" materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43221000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Wysokość wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości – 18 000,00PLN (słownie: osiemnaście tysięcy, 00/100PLN). 1.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert . 1.3. Forma wadium Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnieniń do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w ofercie powinien wykazać, że (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie warunku Wykonawcy wykazują łącznie): Zamawiający odstępuje od stawiania warunków szczególnych w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne tj. z dnia 28 stycznia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 346)), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 2) Pełnomocnictwo – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) Wraz z ofertą powinna być złożona kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu lub oryginał dokumentu poświadczający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz – wraz z jego kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach