Przetargi.pl
Dostawa równiarki jednolemieszowej bez własnego napędu, współpracującej z ciągnikiem rolniczym FENDT 818 VARIO, montowanej na przedni TUZ.

Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce ogłasza przetarg

  • Adres: 16-100 Sokółka, ul. Torowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857118909 , fax. 857112229
  • Data zamieszczenia: 2020-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce
    ul. Torowa 12
    16-100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. 857118909, fax. 857112229
    REGON: 05066730800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.sokolka.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa równiarki jednolemieszowej bez własnego napędu, współpracującej z ciągnikiem rolniczym FENDT 818 VARIO, montowanej na przedni TUZ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa równiarki jednolemieszowej bez własnego napędu, współpracującej z ciągnikiem rolniczym FENDT 818 VARIO, montowanej na przedni TUZ. 1.1. Dostawa równiarki jednolemieszowej bez własnego napędu, współpracującej z ciągnikiem rolniczym FENDT 818 VARIO, montowanej na przedni TUZ. 1.1.1. Równiarka drogowa będąca przedmiotem zakupu powinna posiadać następujące właściwości: Dostawa równiarki jednolemieszowej bez własnego napędu, współpracującej z ciągnikiem rolniczym FENDT 818 VARIO, montowanej na przedni TUZ 1. Fabrycznie nowa tj. nieużywana 2. Współpraca z będącym w dyspozycji Zamawiającego ciągnikiem rolniczym FENDT 818 VARIO - rok produkcji 2006 3. Zakres obrotu lemiesza co najmniej 70° w lewo i w prawo 4. Lemiesz wykonany z odpornej na ścieranie wysokiej jakości stali – wymienny, dzielony lemiesz tnący i krawędziowy 5. Pług o długości min. 3500mm 6. Wysokość pługa min. 550mm 7. Wysokość / grubość lemiesza min. 150/20 mm 8. Przesunięcie w prawo / w lewo pługa min. 500mm 9. Kąt nachylenia w prawo / w lewo min. 50° 10. Głębokość skrawania min. 200 mm 11. Regulacja konta skrawania min. 45° 12. Instalacja elektryczna układ 12V 13. Kierowanie z kabiny ciągnika kołami osi przedniej równiarki 14. Sterowanie z kabiny ciągnika za pomocą dołączonego, dedykowanego joysticka 15. Masa własna min. 4000 kg 16. Dostawa i montaż przez Wykonawcę niezbędnych elementów mocujących i hydraulicznych celem przystosowania ciągnika Zamawiającego FENDT 818 VARIO - rok produkcji 2006, do pracy z dostarczaną równiarką (niezbędne elementy mocujące i hydrauliczne oraz ich montaż zapewnia na swój koszt Wykonawca) 1.2. Dodatkowe wymagania i warunki realizacji zamówienia: 1.2.1. Przedmiot zamówienia ma być wolny od wad i uszkodzeń, sprawny i gotowy bezpośrednio do pracy – użytkowania bez ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SIWZ. 1.2.2. Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca/Wykonawcy przekaże(ą) Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia. 1.2.3. Przedmiot zamówienia powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych oraz instrukcję obsługi i eksploatacji w języku polskim. 1.2.4. Wymagany okresy gwarancji jakości: min. 12 miesięcy dla równiarki jednolemieszowej bez własnego napędu, współpracującej z ciągnikiem rolniczym FENDT 818 VARIO, montowanej na przedni TUZ; 1.2.5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo - odbiorczego. 1.2.6. W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych (bez kosztów wymiany części podlegających normalnemu zużyciu podczas użytkowania sprzętów i materiałów eksploatacyjnych) ponosi Wykonawca. 1.2.7. Udzielona gwarancja obejmuje wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia a w szczególności: 1) koszt dojazdu, 2) robocizny, 3) pobytu serwisantów, 4) transportu maszyny do serwisu, 5) fabrycznie nowych części i materiałów dopuszczonych przez producenta z wyłączeniem części podlegających normalnemu zużyciu podczas użytkowania sprzętów i materiałów eksploatacyjnych. 1.2.8. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 1.2.9. Wykonawca powinien dysponować wykwalifikowanym zespołem mechaników do serwisowania maszyny w okresie gwarancyjnym. 1.2.10. W miejscu dostawy przedmiotu zamówienia wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca przeprowadzi na swój koszt szkolenie dla operatorów sprzętu w zakresie jego obsługi, bezpieczeństwa i konserwacji. 1.2.11. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia powinien być w pełni sprawny i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w opisie przedmiotu zamówienia. 1.2.12. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy i montażu niezbędnych elementów mocujących i hydraulicznych celem przystosowania ciągnika Zamawiającego FENDT 818 VARIO - rok produkcji 2006 do pracy z dostarczą przez siebie równiarką (niezbędne elementy mocujące i hydrauliczne oraz ich montaż zapewnia na swój koszt Wykonawca). 1.2.13. Miejscem dostawy jest równiarki jednolemieszowej bez własnego napędu, współpracującej z ciągnikiem rolniczym FENDT 818 VARIO, montowanej na przedni TUZ – Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, Obwód Drogowo Mostowy Nr 1 w Sokółce, 16-100 Sokółka, ul. Torowa 12. 1.2.14. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia (parametrów technicznych i wyposażenia) z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy. 1.2.15. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokoł zdawczo – odbiorczy. 1.2.16. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia jest zawarty w Rozdziałach II. – III. SIWZ (Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Zamawiający uzna za spełnione wymogi zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia także w przypadku zaoferowania dostaw równoważnych tj. o parametrach i funkcjonalności nie gorszych niż przedstawione w Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza użycie innych „równoważnych" materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43221000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Wysokość wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości – 4 700,00PLN (słownie: cztery tysiące siedemset, 00/100PLN). 1.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert . 1.3. Forma wadium Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnieniń do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w ofercie powinien wykazać, że (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie warunku Wykonawcy wykazują łącznie): Zamawiający odstępuje od stawiania warunków szczególnych w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne tj. z dnia 28 stycznia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 346)), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 2) Pełnomocnictwo – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) Wraz z ofertą powinna być złożona kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu lub oryginał dokumentu poświadczający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz – wraz z jego kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach