Przetargi.pl
DOSTAWA REMONTERA DROGOWEGO-PATCHERA

Powiat Średzki ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, ul. Wrocławska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3175646(7) , fax. 0-71 3175649
  • Data zamieszczenia: 2016-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Średzki
    ul. Wrocławska 2 2
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3175646(7), fax. 0-71 3175649
    REGON: 93193476200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA REMONTERA DROGOWEGO-PATCHERA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, dla potrzeb Służby Drogowej Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej, fabrycznie nowego remontera drogowego - patchera przystosowanego do zabudowy podwozia posiadanego przez Zamawiającego, tj. samochodu ciężarowego marki DAF-LF -280FA119 ZWR; dwuosiowy, o rozstawie osi 4,150m i o dopuszczalnej ładowności 10 420kg. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: - dokument potwierdzający posiadanie certyfikatu CE - wraz z ofertą. 4. Wykonawca ustala i oferuje cenę, która obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją tego zamówienia, czyli wszystkie koszty niezbędne (które można przewidzieć) do należytego wykonania przedmiotu zadania.. 5. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić serwis gwarancyjny oferowanego urządzenia. 6. Zamawiający w terminie uzgodnionym z Wykonawcą przekaże samochód w celu zamontowania patchera - remontera. Wykonawca w trakcie przekazania remontera drogowego dokona jego uruchomienia oraz przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia - na bazie Służby Drogowej w Środzie Śląskiej przy ul. Świdnickiej 33.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-sredzki.pl (zakładka: Zamówienia publiczne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach