Przetargi.pl
Dostawa Rejestratorów danych

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Henryków ogłasza przetarg

  • Adres: 57-210 Henryków, ul. Polna 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8105033 , fax. 074 8105189
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Henryków
    ul. Polna 5 5
    57-210 Henryków, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8105033, fax. 074 8105189
    REGON: 93102392528001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/henrykow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: dostawa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa Rejestratorów danych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Nadleśnictwa Henryków z siedzibą w Henrykowie 10 sztuk rejestratorów danych wraz ze stacjami dokującymi dla leśniczych wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem( kod CPV: 31 64 40 00-2 - różne rejestratory danych) ,drukarki (termiczne 9szt) oraz dodatkowa stacja dokująca z możliwością połączenia z siecią LAN poprzez złącze USB (Ethernet 10/100BaseT)- 1 szt. )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316440002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: brak
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz, 1655 ze zmianami), 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz, 1655 ze zmianami), 3. Prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia, tj. sprzedaż i serwisowanie rejestratorów danych będących przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2). Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz, 1655 ze zmianami - zał. Nr 4 do SIWZ). Podpisanie formularza ofertowego przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków. 3). Charakterystykę danych technicznych i wyposażenia oferowanego rejestratora danych i stacji dokującej z uwzględnieniem wszystkich elementów (warunków) określonych w ust. 3 SIWZ (opis przedmiotu zamówienia). 4). Podpisany wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 5). Oświadczenie o posiadaniu deklaracji zgodności na oferowany rejestrator danych i stację dokującą, na wzorze zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. 6). Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i udzielonej gwarancji na wzorze zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ. 7). Wykaz co najmniej 3 zamówień o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na kwotę brutto co najmniej 100 000 zł każde, z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru) z podaniem wartości przedmiotu i dat wykonania, potwierdzone przez odbiorców, Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Nie spełnienie któregokolwiek z ww. warunków i wymagań skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy lub odrzuceniem oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/henrykow

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach