Lasy Państwowe Nadleśnictwo Henryków ogłasza przetarg
- Adres: 57-210 Henryków, ul. Polna 5
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8105033 , fax. 074 8105189
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Henryków
ul. Polna 5 5
57-210 Henryków, woj. dolnośląskie
tel. 074 8105033, fax. 074 8105189
REGON: 93102392528001 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/henrykow
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: dostawa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa Rejestratorów danych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Nadleśnictwa Henryków z siedzibą w Henrykowie 10 sztuk rejestratorów danych wraz ze stacjami dokującymi dla leśniczych wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem( kod CPV: 31 64 40 00-2 - różne rejestratory danych) ,drukarki (termiczne 9szt) oraz dodatkowa stacja dokująca z możliwością połączenia z siecią LAN poprzez złącze USB (Ethernet 10/100BaseT)- 1 szt. ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316440002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: brak
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz, 1655 ze zmianami), 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz, 1655 ze zmianami), 3. Prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia, tj. sprzedaż i serwisowanie rejestratorów danych będących przedmiotem zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2). Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz, 1655 ze zmianami - zał. Nr 4 do SIWZ). Podpisanie formularza ofertowego przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków. 3). Charakterystykę danych technicznych i wyposażenia oferowanego rejestratora danych i stacji dokującej z uwzględnieniem wszystkich elementów (warunków) określonych w ust. 3 SIWZ (opis przedmiotu zamówienia). 4). Podpisany wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 5). Oświadczenie o posiadaniu deklaracji zgodności na oferowany rejestrator danych i stację dokującą, na wzorze zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. 6). Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i udzielonej gwarancji na wzorze zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ. 7). Wykaz co najmniej 3 zamówień o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na kwotę brutto co najmniej 100 000 zł każde, z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru) z podaniem wartości przedmiotu i dat wykonania, potwierdzone przez odbiorców, Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Nie spełnienie któregokolwiek z ww. warunków i wymagań skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy lub odrzuceniem oferty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/henrykow
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa rejestratora napięć i prądów w sieci nN dla potrzeb oceny jakości transmisji PLC dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2014-02-26 - DOSTAWA DETEKTORÓW, REJESTRATORÓW DŹWIĘKU, MIKROFONÓW ULTRASONICZNYCH DLA WYDZIAŁU NAUK BIOLOGICZNYCH UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO DELIVERY BAT DETECTING SYSTEM, ULTRASONIC RECORDER´S AND ULTRASONIC MICROPHONE FOR THE FACULTY OF BIOLOGY SCIENCE OF THE UNIVERSITY OF WROCLAW
Dodano: 2012-11-22 - W10/ZP/34/11
Dodano: 2011-06-27 - DOSTAWA UKŁADU SZYBKIEJ REJESTRACJI DANYCH
Dodano: 2011-06-02 - dostawa rejestratorów leśniczego, drukarek termicznych, komputerów biurowych, nośników danych, urządzeń do podtrzymywania energii, rozdzielaczy sieciowych.
Dodano: 2010-05-20 - W10/ZP/30/10
Dodano: 2010-04-16 - W10/ZP/08/10
Dodano: 2010-02-08 - DOSTAWA REJESTRATORA DANYCH
Dodano: 2009-10-05 - Dostawa 11 sztuk rejestratorów danych dla leśniczych wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem oraz dodatkowej stacji dokującej.
Dodano: 2009-08-31