Przetargi.pl
Dostawa 11 sztuk rejestratorów danych dla leśniczych wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem oraz dodatkowej stacji dokującej.

Nadleśnictwo Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. M. Brody 2a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7323616 , fax. 075 7322421
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Bolesławiec
    ul. M. Brody 2a 2a
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7323616, fax. 075 7322421
    REGON: 93102388828001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/boleslawiec
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: leśnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 11 sztuk rejestratorów danych dla leśniczych wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem oraz dodatkowej stacji dokującej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Nadleśnictwa Bolesławiec z siedzibą w Bolesławcu, przy ul. Mikołaja Brody 2a 11 sztuk rejestratorów danych dla leśniczych wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem (kod CPV: 31644000-2) oraz dodatkowej stacji dokującej (1 szt.) dla biura nadleśnictwa, spełniających następujące warunki : I . Rejestrator danych - 11 szt. : System operacyjny:System Windows Mobile 6.0 Professional z polską nakładką językową. System operacyjny musi być w wersji z obsługą funkcji telefonicznych (transmisja danych, transmisja głosu). Programy: Kalkulator, program obsługi poczty, edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, przeglądarka plików pdf. Pamięć: Min. RAM 128 MB lub więcej. Gniazda rozszerzeń: Urządzenie wyposażone w kartę SD 4 GB, o parametrach: - minimalna prędkość zapisu nie mniej niż 20 MB/s - minimalna prędkość odczytu nie mniej niż 20 MB/s. Porty WE/WY: Wyprowadzony na zewnątrz bezpośrednio z obudowy (wbudowany) port RS232 (EIA/TIA574) - gniazdo DB9 Męski (Male) + gniazdo ładowarki akumulatora. Wyprowadzony bezpośrednio na zewnątrz obudowy urządzenia lub stacji dokującej port USB Client (Slave). Zintegrowany Bluetooth class II (umożliwiający jednoczesną bezkolizyjną pracę innych urządzeń radiowych tj. WiFi, GSM/GPRS, GPS ). Wbudowany moduł GSM/GPRS umożliwiający zastosowanie karty SIM dowolnego operatora sieci komórkowej działającego w Polsce. Wyświetlacz: Kolorowy, podświetlany ekran dotykowy min. 3,6 cali full VGA (480x640 pix ). Klawiatura: Minimum 50 klawiszy, wydzielona alfanumeryczna, multifunkcyjna, z oddzielnymi klawiszami numerycznymi umożliwiająca wprowadzanie polskich znaków ( w standardzie język polski programisty). Możliwość (miękkiego) resetu urządzenia poprzez klawiaturę urządzenia (bez kasowania pamięci RAM). Dźwięk: głośnik i mikrofon. Zasilanie: Ładowalny akumulator główny LiIon o dużej pojemności min. 3000 mAh. Ładowalny akumulator zapasowy identyczny jak akumulator główny w zestawie. Bateria lub inne urządzenie podtrzymujące RAM co najmniej na czas wymiany baterii lub wymiany karty - czyli przez co najmniej 3 minuty. Stacja dokująca wraz z gniazdem ładowania dodatkowej baterii + zasilacz na 230 V, przewód sieciowy + KABEL USB do połączeń z PC. Ładowarka samochodowa 12V lub uchwyt samochodowy z możliwością ładowania rejestratora. Masa: Maksymalnie 850 g z baterią i wszystkimi wymaganymi wewnętrznymi modułami (kartami). Warunki pracy: Wytrzymałość na 5 upadków (dowolną płaszczyzną i krawędzią urządzenia) na gładki beton z wysokości 1.2 m, temperatura pracy -20 o+50oC, spełnienie stopnia ochrony min. IP64 wg PN-92/E-08106 lub IEC529 - spełnienie tego warunku należy potwierdzić załączając stosowne dokumenty. Urządzenie musi pozostawać nieruchome w trakcie wprowadzania danych do urządzenia leżącego na płaskiej powierzchni. Akcesoria: Pasek na rękę (zabezpieczający przed wypadaniem z ręki), min. 2 rysiki, min 5 folii ochronnych na ekran, futerał z paskiem na ramię umożliwiający przenoszenie urządzenia wraz ze wszystkimi akcesoriami (poza stacją dokującą). Certyfikaty: Urządzenie musi spełniać wszelkie obowiązujące w Polsce wymagania dla tego typu urządzeń, w szczególności określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych wymagań ograniczenia wykorzystywania w sprzęcie elektronicznym i elektrycznym niektórych substancji mogących negatywnie wpływać na środowisko. Spełnienie powyższych wymagań musi być potwierdzone w oświadczeniu dostawcy. Gwarancja: Minimum 24 miesiące, usunięcie usterek w ciągu 2 dni roboczych, dopuszcza się wymianę na sprzęt zastępczy na czas naprawy, serwis gwarancyjny świadczony w miejscu dostawy. Koszt ewentualnego transportu do siedziby Zamawiającego pokrywa dostawca. Instrukcje: Wydrukowana pełna instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim. Nośniki z wersjami instalacyjnymi wymaganych aplikacji nie związanymi z dystrybucją systemu operacyjnego (w szczególności dotyczy to nakładki językowej) wraz z kluczami i dokumentami licencyjnymi na dodatkowe aplikacje. Inne wymagania: Sprzęt fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 3 miesiące od daty zamówienia. II. Urządzenie dodatkowe : Stacja dokująca - 1 szt. Wymagania: Stacja dokująca wraz z gniazdem ładowania dodatkowej baterii + zasilacz, przewód sieciowy + kabel USB do połączeń z PC - dodatkowo konwerter USB/Ethernet do stacji dokującej dający możliwość połączenia z siecią wewnętrzną na 230 V.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316440002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (upzp) tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 upzp oraz którzy prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia, tj. sprzedaż i serwisowanie rejestratorów danych będących przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnienia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru, załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy (oświadczenia o spełnieniu w/w warunków zostały zawarte w formularzu ofertowym - zał. nr 1 do SIWZ). Podpisanie formularza ofertowego przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającego dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Charakterystykę danych technicznych i wyposażenia oferowanego rejestratora danych i stacji dokującej z uwzględnieniem wszystkich elementów (warunków) określonych w ust. 3 SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do formularza oferty. 5. Oświadczenie o posiadaniu deklaracji zgodności na oferowany rejestrator danych i stację dokującą , na wzorze zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. Nie spełnienie któregokolwiek z w/w warunków i wymagań skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy lub odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/boleslawiec
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach