Przetargi.pl
Dostawa radiotelefonów wraz oprzyrządowaniem.

Jednostka Wojskowa Nr 2305 ogłasza przetarg

  • Adres: 04-520 Warszawa, Marsa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 895 025, , fax. 261 895 030
  • Data zamieszczenia: 2019-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 2305
    Marsa 80
    04-520 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261 895 025, , fax. 261 895 030
    REGON: 11896226000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://grom.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa radiotelefonów wraz oprzyrządowaniem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych radiotelefonów spełniających wymagania określone w niniejszym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32236000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium w wysokości 9 500,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy pięćset złotych i 00/100); 2. Wadium należy wnieść wg wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach: 1) w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 52 1010 1010 0020 8813 9120 2000 2) w Kancelarii Tajnej w siedzibie Zamawiającego: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; b) w gwarancjach bankowych (niezbędne jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez bank, zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe); c) w gwarancjach ubezpieczeniowych (niezbędne jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez firmę ubezpieczeniową /oświadczenie/, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa); d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r., poz. 359 z poźn. zm.). W przypadku poręczenia niezbędne jest złożenie przez poręczyciela oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela. 3. Złożone poręczenie/gwarancja musi zawierać: 1) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia do końca okresu związania ofertą; 2) informację, że udzielona gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium na rzecz Zamawiającego; 3) zobowiązanie: „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy”. 4. Termin wniesienia wadium przez Wykonawcę upływa w terminie składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą wynoszący 30 dni. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium musi wskazywać, którego postępowania dotyczy oraz pożądane jest załączenie go w formie załącznika do składanej oferty, uwzględniając dopisek: „Wadium w postępowaniu nr ZP-125/2019”. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą lub złożyć w osobnej kopercie opisanej „Wadium w postępowaniu nr ZP-125/2019” przed upływem terminu składania ofert w Kancelarii Tajnej JW 2305. 6. Wadium zwraca się, gdy: 1) postępowanie DOiB zostało unieważnione, 2) zawarto umowę, 3) wykonawca zwrócił się do zamawiającego z wnioskiem w sytuacji, gdy wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, lub jego oferta została odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) uchyla się od zawarcia umowy, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie ostatecznej; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca złoży pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik Nr 2 do SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane na etapie składania ofert (ponumerowane i parafowane na każdej stronie): 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (wzór – załącznik nr 1 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają wspólnie jeden „Formularz ofertowy”. 2) Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (wzór – załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawcy występujący wspólnie, składają oświadczenie wspólnie lub każdy samodzielnie w swoim zakresie. 3) Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (wzór – załącznik nr 3 do SIWZ). Wykonawcy występujący wspólnie, składają oświadczenie oddzielnie. 4) Pełnomocnictwo - przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonych w ofercie dokumentów. 5) Dokładne dane referencyjne oraz adres internetowy i wydający je urząd lub organ „odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej” (bezpłatną i ogólnodostępną bazę danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne) lub ksero tego dokumentu. 6) Materiały informacyjne, umożliwiające identyfikację oferowanego produktu. 2. Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia ma obowiązek dostarczyć dokumentacja techniczną zawierającą: 1) Kartę katalogową wystawioną przez producenta (na urządzenia i elementy, które ją posiadają) przetłumaczoną na język polski; 2) Do każdego egzemplarza sprzętu wydrukowaną kartę gwarancyjną oraz instrukcję w języku polskim – instalacji, użytkowania i obsługi (zwane dalej – „dokumentacją użytkownika). Wykonawca w instrukcji, o której mowa, wskaże lokalizację wszystkich informatycznych nośników danych. Określi również: sposób ich montażu, jakie dane są na nośniku przechowywane (np. pliki serwera wydruków, dokumenty skanowane itp.) oraz określi jak przeprowadzić odtwarzanie systemu w przypadku konieczności usunięcia informacji z dysków. 3) Do każdego egzemplarza sporządzi kartę sprzętu (wg. obowiązującego wzoru, który zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu Umowy), zawierającą pełną listę podzespołów, wyposażenia i oprogramowania wchodzącego w skład ukompletowania zestawu sprzętu wraz określeniem nazwy producenta modelu i pojemność wszystkich informatycznych nośników danych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach