Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum ogłasza przetarg
- Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 433 27 29
- Data zamieszczenia: 2012-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
ul. Św. Anny 12 12
31-008 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 433 27 29, fax. 12 433 27 29
REGON: 00000127000040 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pulsoksymetrów (3 szt.) w ramach projektu nr WND-POIS.12.02.00-00-013.08 p.n. Modernizacja Katedry Ginekologii i Położnictwa UJ CM w Krakowie - przebudowa istniejących bloków porodowych wraz z wyposażeniem, finansowanego w ramach działania 12.2 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym, priorytetu XII - Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa pulsoksymetrów (3 szt.) w ramach projektu nr WND-POIS.12.02.00-00-013.08 p.n. Modernizacja Katedry Ginekologii i Położnictwa UJ CM w Krakowie - przebudowa istniejących bloków porodowych wraz z wyposażeniem, finansowanego w ramach działania 12.2 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym, priorytetu XII - Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 (Umowa nr UDA-POIS.12.02.00-00-013.08-00 z dnia 19.05.2010r., aneks nr UDA-POIS.12.02.00-00-013.08-01 z dnia 3.12.2010r., aneks nr UDA-POIS.12.02.00-00-013.08-02 z dnia 16.12.2011r.). Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pulsoksymetrów (3 szt.), dla której minimalne parametry techniczne i warunki wymagane określa załącznik nr 2 do SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji 2012r. i musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych - (Dz. U. nr 107, poz. 679 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę wraz z transportem do siedziby użytkownika. 2. Uruchomienie. 3. Przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi przedmiotu zamówienia dla 2 osób. 4. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 5. Udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, licząc od daty protokołu przekazania do eksploatacji. 6. Wykonanie w okresie gwarancji minimum 1 przeglądu gwarancyjnego w każdym roku gwarancji. 7. Świadczenie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a) czas reakcji serwisu - do 24 godzin od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie, b) wymagany termin naprawy - do 14 dni kalendarzowych od chwili zgłoszenia wady. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt zastępczego sprzętu o parametrach nie gorszych niż naprawiany (na czas naprawy). Minimalne parametry i warunki wymagane: Pulsoksymetr dla noworodka, fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzący z bieżącej produkcji 2012 r. Pulsoksymetr do pomiaru saturacji O2 w krwii (SpO2) dla noworodków. Pulsoksymetr zasilany z wewnętrznych akumulatorów min. 2 dni pracy ciągłej. Pomiar SpO2 w zakresie 0 - 100 % Pomiar tętna w zakresie min. 20 - 300 ud-min Wyświetlanie pletyzmogramu. Wyświetlanie wartości cyfrowej SpO2 i pulsu. Wyposażony w zapis trendów min 24 godzin Kolorowy wyświetlacz o rozdzielczości min. 128 x 160 pikseli Waga urządzenia z bateriami bez czujnika max. 200 g Interfejs USB 2.0 Czujnik jednorazowy dla noworodków - min. 20 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331900008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA STOŁU REHABILITACYJNEGO
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa 50 000 sztuk nożyków do zgrzewarki TSCDII firmy TERUMO
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa materiałów zużywalnych do nieinwazyjnego wspomagania oddychania u noworodków techniką nCPAP i SiPAP
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA PASÓW I ELEKTROD DO APARATÓW EKG
Dodano: 2016-07-07 - dostawa kaset i akcesoria do sterylizatora plazmowego
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa narzędzi medycznych wielorazowego użytku
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych i pomocniczych dla Centralnej Sterylizacji
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego oraz materiałów zużywalnych do sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa sprzętu medycznego oraz aparatu RTG
Dodano: 2016-06-02 - Różne produkty medyczne
Dodano: 2016-05-30