Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego ogłasza przetarg
- Adres: 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 834 05 14 , fax. 834 76 65
- Data zamieszczenia: 2009-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego
ul. Marymoncka 34 34
00-968 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 834 05 14, fax. 834 76 65
REGON: 00032783000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: awf.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa przyrządów do pomiaru szybkości, gibkości, równowagi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przyrządów do pomiaru szybkości, gibkości, równowagi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1, 1a, 1b, 1c do SIWZ. 3.Sprzęt musi być dostarczony do Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego przy ul. Marymonckiej 34 (w przypadku części I i II). 4.Zamawiający dopuszcza składnie ofert częściowych w następujących częściach: a)dostawa blatów do pomiaru szybkości ruchów ręki b)dostawa skrzyni do pomiaru gibkości c)dostawa belki do pomiaru równowagi d)dostawa listew do pomiaru gibkości. 5.Dostarczony sprzęt musi być nowy, nie używany i wolny od wad. 6.Wykonawca powinien zapewnić bezusterkowe funkcjonowanie sprzętu, poprzez trwałe (umożliwiające normalne użytkowanie) naniesienie skali centymetrowej na skrzyni do pomiaru gibkości, pól na desce do pomiaru szybkości ruchów ręki, trwałe przymocowanie elementów antypoślizgowych na belce do pomiaru równowagi. 7.Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi: - 3 miesiące (dla wszystkich części). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385400002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający niw wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy: a)prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu określonego w § 1 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa § 2 ust. 1 pkt 1 lit. a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 wymienionego rozporządzenia stosuje się odpowiednio. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana będzie na podstawie dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę w złożonej ofercie wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Podpisane oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania Zamawiający żąda złożenia: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten musi przedłożyć każdy z podmiotów. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu określonego w § 1 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa § 2 ust. 1 pkt 1 lit. a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 wymienionego rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 6. Wykaz innych oświadczeń lub dokumentów jakie Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: -podpisany opis przedmiotu zamówienia- załączniki nr 1 lub/i 1a lub/i 1b lub/i 1c do SIWZ, -wypełniony i podpisany formularz wartościowy - załączniki nr 2 do SIWZ, -wypełniony i podpisany formularz oferty- załącznik nr 3 do SIWZ, -wypełnioną i podpisaną informację o zakresie dostaw powierzonych podwykonawcom wypełnić i dołączyć do oferty tylko jeśli Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców), stanowiącą - załącznik nr 5 do SIWZ, -podpisany wzór umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. Forma dokumentów: -Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. -Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialne potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. -W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów sporządzonych w języku obcym Zamawiający wymaga złożenia tłumaczenia na język polski poświadczonego przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/GiK/03/DZ/2016
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa i montaż stanowiska do pomiarów nacisków kół podczas przejazdu pojazdu metra - Numer postępowania EH.25.00068.2016.S.E.ADKA
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa i uruchomienie aparatury związanej z utrzymaniem specjalnego urządzenia badawczego (SPUB) pn. Zestaw wzorców czasu i częstotliwości dla uczestnictwa w Polskiej Atomowej Skali Czasu TA (PL) dla Instytutu Łączności-Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
Dodano: 2016-07-19 - Dostawę mierników specjalizowanych CNS
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa systemu programowalnego USG - WF-37-24/16
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa sterownika przemysłowego wraz z modułami wejścia/wyjścia do sterowania silnikiem i układami hydraulicznymi oraz układu wizyjnego do analizy obrazów wraz z kamerami przemysłowymi
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa osprzętu do modernizacji dwóch stanowisk hydraulicznych do badań elementów żelbetowych dla Instytutu Budownictwa Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
Dodano: 2016-06-28 - DOSTAWA MASZYNY WYTRZYMAŁOŚCIOWEJ Z NAPĘDEM ELEKTRYCZNYM, STOŁOWEJ WRAZ Z OPCJONALNYMI UCHWYTAMI I OPROGRAMOWANIEM
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa aparatury dla Zakładu Badań Systemów i Urządzeń Instytutu Łączności-Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
Dodano: 2016-06-21 - ZP/GiK/02/DZ/2016
Dodano: 2016-06-17