Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-623 Poznań, Wilczak
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 616 477 200 , fax. 618 201 709
- Data zamieszczenia: 2020-04-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
Wilczak 17
61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 616 477 200, fax. 618 201 709
REGON: 16252400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdm.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa przycisków sterowniczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przycisków sterowniczych dla pieszych/sygnalizatorów akustycznych o parametrach szczegółowo określonych w załączniku nr 3 do specyfikacji – szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dostawa (przedmiot niniejszej umowy) dotyczyć będzie wskazanego poniżej asortymentu, w ilościach: 1. Przyciski sterownicze dla pieszych z sygnalizatorem akustycznym (230V) – 260 szt. 2. Przyciski sterownicze dla pieszych z sygnalizatorem akustycznym (40V) – 60 szt. 3. Sygnalizator akustyczny (sterowany zdalnie) 230 V – 60 szt. 4. Sygnalizator akustyczny (sterowany zdalnie) 40V– 20 szt 5. Przycisk sterowniczy dla pieszych z sygnalizacją akustyczną uniwersalny wraz z ułatwieniem dla niepełnosprawnych ( 40 V)- 20 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34942000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 4 do SIWZ; 2) Wyceniony i podpisany formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwa). W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną