Przetargi.pl
DOSTAWA PROFESJONALNEJ CHEMII KUCHENNEJ ORAZ MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH I ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODRACZEGO

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2017-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://24wog.wp.mil.pl/pl/index.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA PROFESJONALNEJ CHEMII KUCHENNEJ ORAZ MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH I ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODRACZEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa profesjonalnej chemii kuchennej i materiałów jednorazowych oraz środków czystości dla 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, wg. opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załączniki nr 1 i 2 do siwz, oraz wg. Ilości podanych w ust. 2 oraz załącznikach nr 5 i 6 do siwz. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich zadań zawierają załączniki nr 1 i 2 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia. 3. Asortyment i ilości będące przedmiotem zamówienia: a. Zadanie 1 - Dostawa profesjonalnej chemii kuchennej Lp. nazwa jm ilość 1. Mydło do mycia rąk w płynie antybakteryjne l 300 2. Środek do dezynfekcji rąk l 200 3. Produkt do mycia powierzchni roboczych - koncentrat l 700 4. środek do dezynfekcji powierzchni - koncentrat l 300 5. Środek do maszynowego mycia naczyń w bloku kg 210 6. Płyn do maszynowego mycia naczyń l 400 7. Środek do nabłyszczania – w bloku kg 110 8. Środek nabłyszczający do zmywarek przemysłowych l 200 9. Produkt do mycia podłóg i fug bez spłukiwania l 500 10. Produkt do okresowego czyszczenia silnie zatłuszczonych powierzchni l 300 11. Produkt do usuwania osadów mineralnych (kamienia) - koncentrat l 200 12. Produkt do usuwania osadów mineralnych (kamienia) - do zmywarek kg 10,8 13. Produkt do mycia pomieszczeń sanitarnych l 200 14. Chlorowy środek myjąco dezynfekujący l 400 15. środek do płukania pieca kon-par l 20 16. środek do mycia pieca kon-par l 40 17. Produkt do ręcznego mycia naczyń w bloku kg 272 18. Produkt do ręcznego mycia naczyń w bloku do dyspensera mobilnego szt 40 19. Szczotka do mycia ręcznego szt 200 20. Środek do mycia i dezynfekcji cystern na wodę l 100 21. Produkt do niwelowania zapachów i odtłuszczania op 20 22. Sól tabletkowa do uzdatniacza wody kg 1000 Produkty z poz. od 1 do 20 muszą pochodzić od tego samego producenta i muszą być ujęte w planie higieny w kompleksowym stosowaniu w obiektach bloku żywnościowego. Muszą się nawzajem uzupełniać w planie higieny w stosowaniu codziennym i okresowym. b. Zadanie 2 - Dostawa materiałów jednorazowych i środków czystości Lp. nazwa jm ilość 1. Rękawiczki nitrylowe( op.100 szt.) opak 400 2. Bluza kucharska jednorazowa szt 3000 3. Fartuch ochronny foliowy jednorazowy (op 100szt) opak 250 4. Worek foliowy LDPE o poj. 50 - 60 l. opak 1000 5. Worek foliowy LDPE o poj.120 l. opak 500 6. Torebki jednorazowe o poj.5 l. (op 200 szt) opak 500 7. Woreczki śniadaniowe HPDE (op 1000 szt) opak 500 8. Folia spożywcza w rolce do pakowania żywności szt 400 9. Folia aluminiowa w rolce szt 200 10. Czyściwo papierowe w rolce szt 20000 11. Tkanina obrusowa cerata mb 500 12. Papier toaletowy biały 2-warstwowy opak. 8 rolek opak 2000 13. Ręcznik papierowy składany "ZZ" szt 800 14. Ręczniki papierowe w rolce opak 1800 15. Ręcznik papierowy rolka przemysłowa szt 400 16. Płyn uniwersalny do mycia podłóg drewnianych 1l szt 1060 17. Koncentrat zapachowy do sauny chińskiej eukaliptus 1l szt 3 18. Koncentrat zapachowy do sauny chińskiej kosodrzewina 1l szt 3 19. Koncentrat zapachowy do sauny chińskiej zielona limonka 1l szt 3 20. Kostka do WC z koszyczkiem szt 1660 21. Mydło do rąk w płynie w dozowniku 500 ml szt 350 22. Odświeżacz powietrza SPRAY 300ml szt 200 23. Odświeżacz powietrza elektryczny typu BRISE lub równoważny szt 200 24. Odświeżacz powietrza w żelu szt 600 25. Płyn do kabin prysznicowych 500 ml szt 150 26. Płyn do mycia bezdotykowego RM 806 lub równoważny szt 800 27. Płyn do mycia fug 1l szt 5 28. Płyn uniwersalny do mycia terakoty, glazury 1l szt 3760 29. Płyn do mycia szyb z atomizerem 1l szt 1660 30. Podchloryn sodu 25 kg szt 4 31. Preparat do udrażniania rur 0,5 kg szt 430 32. Proszek do szorowania urządzeń sanitarnych 0,5 kg szt 1315 33. Soda kaustyczna 1 kg szt 500 34. Sól tabletkowa 25 kg opak 140 35. Spray do czyszczenia mebli 350 ml szt 180 36. Płyn do czyszczenia dywanów RM 519 1l lub równoważny szt 20 37. Wkład do odświeżacza elektrycznego szt 200 38. Żel do WC 750 ml szt 450 39. Worki na śmieci 120 l (25 szt w opakowaniu) opak 3500 40. Worki na śmieci 240 l (10 szt w opakowaniu) opak 3500 41. Worki na śmieci 60 l (10 szt w opakowaniu) opak 4500 42. Worki na śmieci 160 l (10 szt w opakowaniu) opak 4000 4. Oznaczenia i nazwy użyte w opisach przedmiotu zamówienia mają charakter poglądowy i służą jedynie do łatwiejszej identyfikacji asortymentu, jaki winien Wykonawca zaoferować. Dostarczone środki czystości muszą być fabrycznie nowe, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, posiadać parametry, cechy i właściwości określone w deklaracji zgodności / certyfikacie zgodności producenta oraz opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z wymogami siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33700000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 8 000,00 zł. 2. Zamawiający żąda na poszczególne zadania wadium w kwotach: a. dla zadania nr 1 – 3 900,00 zł. b. dla zadania nr 2 – 4 100,00 zł. 3. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w post. nr 81/2017 – Dostawa profesjonalnej chemii kuchennej oraz materiałów jednorazowych i środków czystości”. 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 3 do siwz) Zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia (załączniki nr 5 i 6 do siwz) Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2 niniejszej tabeli. DOWÓD WNIESIENIA WADIUM – kserokopia dowodu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach