Przetargi.pl
dostarczenie i instalacja oprogramowania dotyczącego systemu wizyjnego rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów wraz z wyposażeniem i wykonaniem niezbędnej infrastruktury w ramach rozbudowy systemu CAIFS II na drogowych przejściach granicznych w Bezledach i Gronowie.

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 10575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 232 779 , fax. 895 232 779
  • Data zamieszczenia: 2017-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki
    Al. Marszałka J. Piłsudskiego 42560
    10575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 232 779, fax. 895 232 779
    REGON: 51431900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.uw.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostarczenie i instalacja oprogramowania dotyczącego systemu wizyjnego rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów wraz z wyposażeniem i wykonaniem niezbędnej infrastruktury w ramach rozbudowy systemu CAIFS II na drogowych przejściach granicznych w Bezledach i Gronowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie z podziałem na następujące CZĘŚCI zamówienia: 1) CZĘŚĆ I – dostarczenie i instalacja oprogramowania dotyczącego systemu wizyjnego rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów wraz z wyposażeniem i wykonaniem niezbędnej infrastruktury w ramach rozbudowy systemu CAIFS II na Drogowym Przejściu Granicznym w Bezledach, obejmująca: a) dostarczenie i montaż urządzeń systemu rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów wykorzystującego technologię OCR (Optical Character Recognition – Optyczne Rozpoznawanie Znaków), b) dostarczenie i instalację oprogramowania systemu, c) uruchomienie systemu, d) przeszkolenie pracowników zamawiającego z obsługi systemu rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów i urządzeń wchodzących w jego skład, e) wykonanie dokumentacji powykonawczej, 2) CZĘŚĆ II – dostarczenie i instalacja oprogramowania dotyczącego systemu wizyjnego rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów wraz z wyposażeniem i wykonaniem niezbędnej infrastruktury w ramach rozbudowy systemu CAIFS II na Drogowym Przejściu Granicznym w Gronowie, obejmująca: a) dostarczenie i montaż urządzeń systemu rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów wykorzystującego technologię OCR (Optical Character Recognition – Optyczne Rozpoznawanie Znaków), b) dostarczenie i instalację oprogramowania systemu, c) uruchomienie systemu, d) przeszkolenie pracowników zamawiającego z obsługi systemu rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów i urządzeń wchodzących w jego skład, e) wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2. Szczegółowy zakres poszczególnych CZĘŚCI zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w przedmiarach robót zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz szczegółowym opisem wybranych elementów sprzętu – załącznikami do SIWZ. 4. Dostarczony przez wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia sprzęt musi być fabrycznie nowy i nie może być wycofany z produkcji w dniu upływu terminu składania ofert. 5. Dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót lub szczegółowy opis wybranych elementów sprzętu mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w wymienionych wyżej dokumentach pod warunkiem, że zapewnią one kompatybilność z systemem już istniejącym oraz uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub szczegółowym opisie wybranych elementów sprzętu oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 6. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym w SIWZ. 7. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym przejściu granicznym, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania przejścia granicznego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72265000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty w zakresie odpowiadającym CZĘŚCI zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony szczegółowy opis wybranych elementów sprzętu w zakresie odpowiadającym CZĘŚCI zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę – załącznik nr 3 do SIWZ, 3) kosztorys ofertowy uproszczony odpowiadający CZĘŚCI zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę, sporządzony zgodnie z przedmiarem robót załączonym do SIWZ, zakres robót ujęty w kosztorysie ofertowym musi być tożsamy z zakresem robót określonym w przedmiarze robót, 4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 5) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, 6) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną