Wójt Gminy Mińsk Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Chełmońskiego 14
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 7582851 , fax. 025 7582489
- Data zamieszczenia: 2010-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Mińsk Mazowiecki
ul. Chełmońskiego 14 14
05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 025 7582851, fax. 025 7582489
REGON: 00054955900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.minskmazowieck.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Stojadłach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Produkty żywnościowe muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. Produkty żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi - odpowiednie normy jakościowe lub atesty, - odpowiednie oznakowanie między innymi datę minimalnej trwałości i terminu przydatności do spożycia, - odpowiedni sposób przewożenia towarów, - zachowanie rozdzielności transportu, - odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu. Zamawiający zastrzega sobie odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości do do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełniania, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. 3. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli oświadczenia i dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: - wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1), - wypełniony formularz cenowy (zał. nr 2 cz1-cz3), - oświadczenie, że dostawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3), - oświadczenie Wykonawcy o akceptacji ogólnych warunków umowy zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania dostaw objętych zamówieniem (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert), - oświadcze- nie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie musi być złożone w formie pisemnej, z podpisem osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.minskmazowiecki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowe zaopatrzenie Polskiej Stacji Antarktycznej im. H. Arctowskiego w sezonie 2016-2017 w żywność wraz z usługami dodatkowymi.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu.
Dodano: 2016-07-26 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 01 września 2016r. do 31 grudnia 2016r.
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Publicznych im. Adama Mickiewicza w Mrozach, ul. Licealna 3 z dostawą do zamawiającego na koszt oferenta
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Romualda Traugutta w Mrozach w okresie od 01.09.2016 do 10.02.2017r.
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych
Dodano: 2016-07-05 - IFPS/21/16
Dodano: 2016-06-28 - DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
Dodano: 2016-06-20