Przetargi.pl
Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku Mazowieckim

Szkoła Podstawowa Nr 5 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Małopolska 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 758 29 57 , fax. 0-25 759 65 34
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 5
    ul. Małopolska 11 11
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 0-25 758 29 57, fax. 0-25 759 65 34
    REGON: 00058444900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku Mazowieckim o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące pakiety: Pakiet 1 - Mięso i wędliny /CPV 15100000/ Pakiet 2 - Warzywa i owoce świeże /CPV 03200000-3, 03221000-6, 15300000/ Pakiet 3 -Różne produkty spożywcze /CPV 15200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000/ 3.Asortyment i ilości według załącznika nr 2/p1-p3 do niniejszej specyfikacji. 4.Produkty żywnościowe muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. 5.Produkty żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi: 1)odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty; 2)odpowiednie oznakowanie i termin przydatności do spożycia; 3)odpowiedni sposób przewożenia towarów- zachowanie rozdzielności transportu; 4)odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4.złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.wypełniony formularz ofertowy /załącznik nr 1/, 2.wypełniony formularz cenowy /załącznik nr 2, p1- p3/, 3.oświadczenie, że dostawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych /załącznik nr 3/, 4.parafowany wzór umowy /załącznik nr 4/, 5.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji, działalności gospodarczej, iż dostawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania dostaw objętych zamówieniem (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert), 6.oświadczenie , że dostawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie musi być złożone w formie pisemnej, z podpisem osoby upoważnionej do reprezentacji dostawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp5minskmaz.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach