Przetargi.pl
Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Publicznym Gimnazjum Nr 1 im. Bł. Ks. B. Markiewicza w Nowej Słupi

Publiczne Gimnazjum Nr 1 im. Bł. Ks. Bronisława Markiewiza w Nowej Słupi ogłasza przetarg

  • Adres: 26-006 Nowa Słupia, ul. Szkolna 10
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3178122 , fax. 41 3178122
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczne Gimnazjum Nr 1 im. Bł. Ks. Bronisława Markiewiza w Nowej Słupi
    ul. Szkolna 10 10
    26-006 Nowa Słupia, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3178122, fax. 41 3178122
    REGON: 29106637000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Publicznym Gimnazjum Nr 1 im. Bł. Ks. B. Markiewicza w Nowej Słupi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej. Zamówienie podzielono na 7 części: -pakiet nr 1 Artykuły ogólnospożywcze -pakiet nr 2 Pieczywo -pakiet nr 3 Nabiał -pakiet nr 4 Jaja -pakiet nr 5 Warzywa i owoce -pakiet nr 6 Ziemniaki -pakiet nr 7 Mięso i wędliny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać dostawcy, którzy - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku z późn. zmianami - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 Prawo zamówień publicznych - złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnienia - nie spełnienia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VIII SIWZ Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Zamawiający może wezwać wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: -wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 -wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 2 -oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 -parafowany wzór umowy - Załącznik Nr 4 -aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, iż Dostawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania dostaw objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) -oświadczenie, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków we właściwym urzędzie skarbowym lub, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. -oświadczenie, że dostawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne we właściwym oddziale zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji przedmiotowego organu. Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Nie złożenie któregokolwiek z ww dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowaslupia.bip.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach