Przetargi.pl
Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Gimnazjum Miejskim Nr 3 w Mińsku Mazowieckim w Mińsku Mazowieckim w okresie od 02.01.2013 do 31.12.2013.

Gimnazjum Miejskie Nr 3 im. Janusza Kusocińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Siennicka 17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 758 56 11 , fax. 0-25 758 56 11
  • Data zamieszczenia: 2012-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum Miejskie Nr 3 im. Janusza Kusocińskiego
    ul. Siennicka 17 17
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 025 758 56 11, fax. 0-25 758 56 11
    REGON: 71164843000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gim3minskmaz.szkolnastrona.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządowa - gimnazjum

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Gimnazjum Miejskim Nr 3 w Mińsku Mazowieckim w Mińsku Mazowieckim w okresie od 02.01.2013 do 31.12.2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    .Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku kalendarzowym 2013 określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CVP) kodem; Część 1 - Mięso wieprzowe, wołowe i wędliny (CPV-15100000 ), Część 2 - Mięso drobiowe (CPV-15100000 ), Część 3 - Ziemniaki (CPV - 03200000), Część 4 - Warzywa i owoce świeże, jaja (CPV - 03100000, 03200000,15300000 ), Część 5 - Różne produkty spożywcze (03200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000), Część 6 - Ryby i różne produkty spożywcze (PCV 15200000, 15300000), Część 7 - Wyroby garmażeryjne ( CPV - 15800000 ) do stołówki szkolnej w Gimnazjum Miejskim Nr 3 w Mińsku Mazowieckim ul. Siennicka 17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2/część 1, część 2, część 3, część 4, część 5, część 6, część 7) będący integralną częścią SIWZ. Podane w formularzu asortymentowo - cenowym ilości produktów żywnościowych określają przewidywane zapotrzebowanie stołówki w/w produkty w okresie trwania umowy. Produkty żywnościowe muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. Produkty żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi : - odpowiednie normy jakościowe lub atesty, - odpowiednie oznakowanie między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, - odpowiedni sposób przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu, - odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu. Zamawiający zastrzega sobie odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień umowy poprzez ograniczenie wielkości zamówienia o 20% w przypadku zmniejszenia ilości żywionych dzieci lub zwiększenia wielkości zamówienia o 20% w przypadku zwiększenia ilości dzieci. Niewykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakupie nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: : www. gim3minskmaz.szkolnastrona.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach