Gmina Miasto Oświęcim - Miejskie Przedszkole nr 7 ogłasza przetarg
- Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Słowackiego 8
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 33 842 23 69 , fax. 33 842 39 63
- Data zamieszczenia: 2013-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Oświęcim - Miejskie Przedszkole nr 7
ul. Słowackiego 8 8
32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
tel. 33 842 23 69, fax. 33 842 39 63
REGON: 07100985600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: przedszkole7.internetdsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Miejskiego Przedszkola nr 7 w Oświęcimiu w roku 2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki Miejskiego Przedszkola Nr 7 w Oświęcimiu w roku 2014. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części: Część 1 - Owoce, warzywa świeże, mrożone i podobne produkty, różne produkty spożywcze - wg załącznika nr 2/część I do specyfikacji Część 2 - Mięso i produkty mięsne wg załącznika nr 2/część II do specyfikacji. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. W takim przypadku wykonawca winien podać cenę ofertową brutto oddzielnie dla każdej części zamówienia zgodnie z treścią formularza ofertowego dla danej części. Zamawiający będzie porównywał i oceniał każdą część odrębnie. 3. Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. 4. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, między innymi: - odpowiednie normy jakościowe lub atesty, - odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, - odpowiedni sposób przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu, - odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. Dwukrotny zwrot dostarczonego towaru może skutkować odstąpieniem od umowy z winy leżącej po stronie Wykonawcy. Warunki realizacji, odbioru i rozliczenia: 1. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego, wynikających z bieżącego zużycia. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko, własnym środkiem transportu, spełniającym wymogi przepisów sanitarnych w tym zakresie. 3. Zgłoszenie zapotrzebowania nastąpi telefonicznie, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy, do godz. 10.00. Dostawa towaru w wyznaczonym dniu musi nastąpić najpóźniej do godz. 7.00. 4. Zamawiający nie będzie składać zamówień w dniach wolnych od zajęć dydaktycznych, tj. sobota, niedziela, święta oraz w jednym miesiącu przerwy wakacyjnej. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z planowanej dostawy, po uzgodnieniu telefonicznym, najpóźniej do godz. 10.00 dnia poprzedzającego planowaną dostawę, w przypadku gwałtownego spadku liczby dzieci żywionych w danym dniu. 6. Rozliczenie między stronami odbywać się będzie codziennie na podstawie potwierdzenia WZ. Na koniec każdego tygodnia Wykonawca przedkłada Zamawiającemu zbiorczą fakturę VAT obejmującą zrealizowane w danym tygodniu dostawy. Pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia umieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przedszkole7.internetdsl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż i dostawa warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu, ul. Emilii Plater 20 w okresie 01.07.2016 - 31.12.2016r.
Dodano: 2016-06-03 - Sukcesywna dostawa warzyw, w tym kiszonych oraz owoców.
Dodano: 2016-05-27 - Zamówienie na dostawy warzywy i owocoów do Aresztu Śledcszego w Krakowie
Dodano: 2016-05-12 - Sukcesywna dostawa warzyw, w tym kiszonych oraz owoców
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa warzyw i owoców dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/14/2016
Dodano: 2016-05-11 - dostawy świeżych owoców i warzyw, owoców pozostałych oraz warzyw i owoców dostępnych sezonowo
Dodano: 2016-03-22 - Sukcesywne dostawy owoców, warzyw i soków do Centralnego Ośrodka Sportu - Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej im. T. Piekarza w Harbutowicach
Dodano: 2016-01-08 - Dostawa artykułów żywnościowych do trzech placówek oświatowych na terenie miasta Krynica-Zdrój w roku 2016
Dodano: 2015-12-29 - Dostawa artykułów spożywczych w roku 2016 do Domu Pomocy Społecznej w Izdebniku.
Dodano: 2015-12-14