Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 ogłasza przetarg
- Adres: 33-380 Krynica-Zdrój, ul. Piłsudskiego 91
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 471 55 38 , fax. 18 471 55 38
- Data zamieszczenia: 2015-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1
ul. Piłsudskiego 91 91
33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie
tel. 18 471 55 38, fax. 18 471 55 38
REGON: 12139828500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp1krynica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych do trzech placówek oświatowych na terenie miasta Krynica-Zdrój w roku 2016 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do trzech placówek oświatowych na terenie miasta Krynica-Zdrój w roku 2016. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia od 1 do 6. Część 1 przedmiotu zamówienia: Świeże owoce i warzywa, Część 2 przedmiotu zamówienia: Pieczywo i wyroby cukiernicze, Część 3 przedmiotu zamówienia: Mrożonki, Część 4 przedmiotu zamówienia: Produkty ogólnospożywcze, Część 5 przedmiotu zamówienia: Mięso i wędliny, Część 6 przedmiotu zamówienia: Produkty mleczarskie. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części przedmiotu zamówienia. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej części. Poszczególne części (asortyment, ilość) zostały szczegółowo opisane w Załącznikach Nr 6, 7, 8, 9, 10 i 11 do SIWZ - Formularzach asortymentowo-cenowych. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 5 do SIWZ - Istotnych postanowieniach umowy. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będą siedziby poszczególnych placówek oświatowych tj.: 1) Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Krynicy-Zdroju, ul. Piłsudskiego 91, 33-380 Krynica-Zdrój; 2) Gminne Przedszkole Nr 2 (Mali Odkrywcy) w Krynicy-Zdroju, ul. Reymonta 10, 33-380 Krynica-Zdrój; 3) Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 158, 33-380 Krynica-Zdrój. Szczegółowe ilości szacunkowe dostaw w ramach części ze wskazaniem poszczególnych placówek oświatowych określa Załącznik Nr 12 do SIWZ. Dostawy realizowane będą sukcesywnie według faktycznych potrzeb placówek oświatowych na podstawie tzw. zamówień częściowych. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania przedmiotu zamówienia do siedzib ww. placówek oświatowych po uprzednim telefonicznym, pisemnym lub elektronicznym zamówieniu złożonym z jednodniowym wyprzedzeniem, przez pracownika danej placówki. Dostawa i rozładunek przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu właściwej placówki w miejsce wskazane przez pracownika tej placówki. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać produkty w opakowaniach dopuszczonych do przechowywania i transportu żywności z uwzględnieniem rodzaju produktów żywnościowych. Opakowania muszą być nieuszkodzone i czyste. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać zamawiane produkty środkami transportu zapewniającymi należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczanego towaru przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem itd. osoby wykonujące dostawy muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych, które zobowiązane są okazać na każde żądanie Zamawiającego. Dostarczane produkty winny spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa dotyczących produkcji i obrotu żywności, a w szczególności: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia /Dz. U. z 2015 r., poz. 594 z późn. zm./, wraz z przepisami wykonawczymi oraz Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych /Dz. U. z 2015 r., poz. 678 z późn. zm./. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania artykułów żywnościowych dobrej jakości tj.: świeżych, pełnowartościowych, czystych, bez objawów nadpsucia, bez śladów uszkodzenia, w początkowym terminie przydatności do spożycia o właściwej gramaturze. Produkty powinny posiadać walory smakowe, zapachowe i sensoryczne odpowiednie dla danego produktu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe produktów oraz uszkodzenia powstałe podczas transportu produktów, a także zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru na pełnowartościowy we własnym zakresie i na własny koszt. Ilości wskazane w Załącznikach od Nr 6 do Nr 12 do SIWZ są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w wielkościach podanych w ww. załącznikach. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia wyniesie 70 % ceny podanej w formularzu ofertowym. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp1krynica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż i dostawa warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu, ul. Emilii Plater 20 w okresie 01.07.2016 - 31.12.2016r.
Dodano: 2016-06-03 - Sukcesywna dostawa warzyw, w tym kiszonych oraz owoców.
Dodano: 2016-05-27 - Zamówienie na dostawy warzywy i owocoów do Aresztu Śledcszego w Krakowie
Dodano: 2016-05-12 - Sukcesywna dostawa warzyw, w tym kiszonych oraz owoców
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa warzyw i owoców dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/14/2016
Dodano: 2016-05-11 - dostawy świeżych owoców i warzyw, owoców pozostałych oraz warzyw i owoców dostępnych sezonowo
Dodano: 2016-03-22 - Sukcesywne dostawy owoców, warzyw i soków do Centralnego Ośrodka Sportu - Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej im. T. Piekarza w Harbutowicach
Dodano: 2016-01-08 - Dostawa artykułów spożywczych w roku 2016 do Domu Pomocy Społecznej w Izdebniku.
Dodano: 2015-12-14 - Dostawa warzyw i owoców w roku 2016 do 2 Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Starostwa Powiatowego w Wadowicach
Dodano: 2015-12-11