Gmina Miasto Oświęcim - Miejskie Przedszkole nr 7 ogłasza przetarg
- Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Słowackiego 8
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 33 842 23 69 , fax. 33 842 39 63
- Data zamieszczenia: 2012-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Oświęcim - Miejskie Przedszkole nr 7
ul. Słowackiego 8 8
32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
tel. 33 842 23 69, fax. 33 842 39 63
REGON: 07100985600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: przedszkole7.internetdsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Miejskiego Przedszkola nr 7 w Oświęcimiu w 2013 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Miejskiego Przedszkola nr 7 w Oświęcimiu w 2013 roku. Część I zamówienia: Owoce, warzywa świeże, mrożone i podobne produkty zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 1 do specyfikacji. Część II zamówienia: Mięso i produkty mięsne zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2 do specyfikacji. Część III zamówienia: Różne produkty spożywcze zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 3 do specyfikacji. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Zamawiający będzie porównywał i oceniał każdą część odrębnie. Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi: a) odpowiednie normy jakościowe i atesty, b) odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, c) odpowiedni sposób przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu, d) odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. Dwukrotny zwrot dostarczonego towaru może skutkować odstąpieniem od umowy z winy leżącej po stronie Wykonawcy. Warunki realizacji, odbioru i rozliczenia: 1. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego, wynikających z bieżącego zużycia. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy na własny koszt i własnym środkiem transportu, spełniającym wymogi przepisów sanitarnych w tym zakresie. 3. Zgłoszenie zapotrzebowania nastąpi telefonicznie, do godz. 10.00 w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw. Dostawa towaru w wyznaczonym dniu musi nastąpić najpóźniej do godz. 7.00. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z dostawy, po uzgodnieniu telefonicznym najpóźniej do godz. 10.00 dnia poprzedzającego planowaną dostawę, w przypadku gwałtownego spadku liczby dzieci żywionych w danym dniu. 5. Zamawiający nie będzie składać zamówień w dniach wolnych od zajęć dydaktycznych, tj. sobota, niedziela, święta oraz w jednym miesiącu przerwy wakacyjnej. 6. Rozliczenie między stronami odbywać się będzie codziennie na podstawie potwierdzenia WZ. Na koniec każdego tygodnia Wykonawca przedkłada Zamawiającemu zbiorczą fakturę VAT obejmującą zrealizowane w danym tygodniu dostawy. 7. Zapłata za zrealizowane zamówienie nastąpi do 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury, przelewem na rachunek Wykonawcy. 8. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie po cenach jednostkowych podanych w formularzu ofertowym dla danej części zamówienia. 9. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie z tytułu zmniejszenia ilości dostaw (za niezrealizowane dostawy). 10. Przez okres minimum 3 miesięcy Wykonawca zobowiązuje się nie zmieniać cen, za wyjątkiem ich przeliczenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. Po tym okresie zmiana cen na poszczególne produkty (podwyższenie lub obniżenie) możliwa będzie jedynie w porozumieniu z Zamawiającym i za jego zgodą, na podstawie aneksu do umowy z pisemnym uzasadnieniem zmiany cen. Specyfikacja wraz z załącznikami jest udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przedszkole7.internetdsl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż i dostawa warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu, ul. Emilii Plater 20 w okresie 01.07.2016 - 31.12.2016r.
Dodano: 2016-06-03 - Sukcesywna dostawa warzyw, w tym kiszonych oraz owoców.
Dodano: 2016-05-27 - Zamówienie na dostawy warzywy i owocoów do Aresztu Śledcszego w Krakowie
Dodano: 2016-05-12 - Sukcesywna dostawa warzyw, w tym kiszonych oraz owoców
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa warzyw i owoców dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/14/2016
Dodano: 2016-05-11 - dostawy świeżych owoców i warzyw, owoców pozostałych oraz warzyw i owoców dostępnych sezonowo
Dodano: 2016-03-22 - Sukcesywne dostawy owoców, warzyw i soków do Centralnego Ośrodka Sportu - Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej im. T. Piekarza w Harbutowicach
Dodano: 2016-01-08 - Dostawa artykułów żywnościowych do trzech placówek oświatowych na terenie miasta Krynica-Zdrój w roku 2016
Dodano: 2015-12-29 - Dostawa artykułów spożywczych w roku 2016 do Domu Pomocy Społecznej w Izdebniku.
Dodano: 2015-12-14