Przetargi.pl
Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Miejskiego Przedszkola nr 7 w Oświęcimiu w 2013 roku

Gmina Miasto Oświęcim - Miejskie Przedszkole nr 7 ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Słowackiego 8
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 842 23 69 , fax. 33 842 39 63
  • Data zamieszczenia: 2012-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Oświęcim - Miejskie Przedszkole nr 7
    ul. Słowackiego 8 8
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 33 842 23 69, fax. 33 842 39 63
    REGON: 07100985600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: przedszkole7.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Miejskiego Przedszkola nr 7 w Oświęcimiu w 2013 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Miejskiego Przedszkola nr 7 w Oświęcimiu w 2013 roku. Część I zamówienia: Owoce, warzywa świeże, mrożone i podobne produkty zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 1 do specyfikacji. Część II zamówienia: Mięso i produkty mięsne zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2 do specyfikacji. Część III zamówienia: Różne produkty spożywcze zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 3 do specyfikacji. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Zamawiający będzie porównywał i oceniał każdą część odrębnie. Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi: a) odpowiednie normy jakościowe i atesty, b) odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, c) odpowiedni sposób przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu, d) odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. Dwukrotny zwrot dostarczonego towaru może skutkować odstąpieniem od umowy z winy leżącej po stronie Wykonawcy. Warunki realizacji, odbioru i rozliczenia: 1. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego, wynikających z bieżącego zużycia. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy na własny koszt i własnym środkiem transportu, spełniającym wymogi przepisów sanitarnych w tym zakresie. 3. Zgłoszenie zapotrzebowania nastąpi telefonicznie, do godz. 10.00 w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw. Dostawa towaru w wyznaczonym dniu musi nastąpić najpóźniej do godz. 7.00. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z dostawy, po uzgodnieniu telefonicznym najpóźniej do godz. 10.00 dnia poprzedzającego planowaną dostawę, w przypadku gwałtownego spadku liczby dzieci żywionych w danym dniu. 5. Zamawiający nie będzie składać zamówień w dniach wolnych od zajęć dydaktycznych, tj. sobota, niedziela, święta oraz w jednym miesiącu przerwy wakacyjnej. 6. Rozliczenie między stronami odbywać się będzie codziennie na podstawie potwierdzenia WZ. Na koniec każdego tygodnia Wykonawca przedkłada Zamawiającemu zbiorczą fakturę VAT obejmującą zrealizowane w danym tygodniu dostawy. 7. Zapłata za zrealizowane zamówienie nastąpi do 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury, przelewem na rachunek Wykonawcy. 8. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie po cenach jednostkowych podanych w formularzu ofertowym dla danej części zamówienia. 9. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie z tytułu zmniejszenia ilości dostaw (za niezrealizowane dostawy). 10. Przez okres minimum 3 miesięcy Wykonawca zobowiązuje się nie zmieniać cen, za wyjątkiem ich przeliczenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. Po tym okresie zmiana cen na poszczególne produkty (podwyższenie lub obniżenie) możliwa będzie jedynie w porozumieniu z Zamawiającym i za jego zgodą, na podstawie aneksu do umowy z pisemnym uzasadnieniem zmiany cen. Specyfikacja wraz z załącznikami jest udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przedszkole7.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach