Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Piekarach Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 41945 Piekary Śląskie, ul. Tarnogórska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 287 54 76 , fax. 32 287 54 76
- Data zamieszczenia: 2019-01-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Piekarach Śląskich
ul. Tarnogórska 40
41945 Piekary Śląskie, woj. śląskie
tel. 32 287 54 76, fax. 32 287 54 76
REGON: 24043113900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://piekaryzsp1.edupage.org/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Piekarach Śląskich w asortymencie: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Piekarach Śląskich w asortymencie: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.” 2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (zgodna z zapotrzebowaniami Zamawiającego) dostawa produktów żywnościowych (zwanych dalej „produktami”) dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Piekarach Śląskich w asortymencie: pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie. 3. Produkty muszą być pełnowartościowe, tj. produkty należytej jakości i świeżości. Bezpośrednio po odbiorze towaru nastąpi potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem. Dostawa produktów odbywać się będzie według uznania Zamawiającego w terminie do godziny 7.00 następnego dnia po dniu złożeniu przez niego zamówienia (telefonicznie, drogą faksową lub elektroniczną – e-mail) określającego rodzaj oraz ilość produktów. Częstotliwość dostaw: codziennie. Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty Dodatku nr 3 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5 do SIWZ). 6. Miejscem dostawy zamówionych produktów jest siedziba Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. odstąpienia od zamówienia dostawy niektórych z artykułów wymienionych w tabeli stanowiącej załącznik do niniejszego Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia lub zmiany ilości zamawianych artykułów w stosunku do ilości wskazanej w/w tabeli (Prawo Opcji) ze względu na brak możliwości podania dokładnej ilości osób żywionych na dzień wszczęcia postępowania. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z Prawa Opcji, wysokość całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy może być obniżona o maksymalnie 30 (słownie: trzydzieści) %, tj. Wykonawca otrzyma z tytułu realizacji umowy wynagrodzenie w kwocie równej co najmniej 70 (słownie: siedemdziesiąt) % całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy, wskazanego w §5 ust. 2 wzoru umowy. W wyniku zastosowania Prawa Opcji, całkowite wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu proporcjonalnie do niewykorzystanej części przedmiotu umowy, bez dokonywania zmian w cenach jednostkowych w poszczególnych pozycjach wskazanych w złożonym wraz z Ofertą Formularzu cenowym Wykonawcy. Z tytułu skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 8. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 9. Zamawiający, nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15810000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy, sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Dodatek nr 1 do SIWZ. b) Formularz cenowy, sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Dodatek nr 4 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty). c) Oświadczenie sporządzone i wypełnione według wzoru stanowiącego Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty). d) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) (Załącznik nr 3 do Oferty) e) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. 2.1 Oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty), wypełnia i podpisuje Wykonawca. 2.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wypełnione i podpisane Oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Zamawiający nie określił szczegółowych warunków udziału w postępowaniu wobec powyższego nie żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.1.Oświadczenia oraz dokumenty dotyczące Wykonawcy/ów występujących wspólnie oraz dotyczące podwykonawców, składane na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5.2. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 6. Dokumenty lub oświadczenia, sporządzane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkól Ogólnokształcących w Gliwicach w 2024 r.
Dodano: 2024-02-15 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 2 w Piekarach Śląskich -domówienie II na rok 2023.
Dodano: 2024-01-28 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej „Nadzieja” w Chorzowie I-VI 2024
Dodano: 2024-01-27 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej „Nadzieja” w Chorzowie VII-XII 2023
Dodano: 2024-01-27 - Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarniczych i ciastkarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2024.
Dodano: 2024-01-11 - Dostawa żywności dla Przedszkola Miejskiego nr 24 w Bytomiu w 2024r.
Dodano: 2024-01-02 - Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych do Ośrodka Leczniczo – Rehabilitacyjnego „Pałac Kamieniec” sp. z o.o. w roku 2024
Dodano: 2023-12-31 - Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego Nr 32 w Bytomiu
Dodano: 2023-12-30 - dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 14 w Bytomiu
Dodano: 2023-12-29 - Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 4 im. M. Konopnickiej w Bytomiu
Dodano: 2023-12-27