Przetargi.pl
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa, wędlin, drobiu i wyrobów drobiarskich dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach

Dom Pomocy Społecznej w Jarogniewicach ogłasza przetarg

  • Adres: 64-020 Czempiń, ul. Poznańska 25
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2827027 , fax. 061 2826110
  • Data zamieszczenia: 2013-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Jarogniewicach
    ul. Poznańska 25 25
    64-020 Czempiń, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2827027, fax. 061 2826110
    REGON: 00029677900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.jarogniewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa, wędlin, drobiu i wyrobów drobiarskich dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów zwierzęcych, mięsa, wędlin, drobiu i wyrobów drobiarskich dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2014 r. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia: -Zamówienie obejmuje dostawę artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. -Podane w załączniku nr 1 do SIWZ ilości produktów zwierzęcych, mięsa, wędlin, drobiu i wyrobów drobiarskich są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz stanu ilościowego mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach. -Towary dostarczane będą sukcesywnie do Zamawiającego, w zależności od potrzeb Zamawiającego. -Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamówiony towar do siedziby Zamawiającego we wskazane miejsce na własny koszt oraz transportem odpowiednim do rodzaju dostarczanego asortymentu, za co Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność. -Dostawa towaru odbywać się będzie jeden raz w tygodniu we wcześniej uzgodnionym dniu pomiędzy godziną 730 a 930. W wyjątkowych przypadkach Zamawiający może dokonać dodatkowego zamówienia i żądać dostawy w terminie uzgodnionym. -Szczegółowy zakres, opis przedmiotu i warunki realizacji zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. -Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów zamiennych lub równoważnych w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje asortymentem o wskazanej załączniku nr 1 do SIWZ nazwie. Produkty równoważne muszą posiadać takie same właściwości, jak produkt wskazany (konsystencja, walory smakowe, jakość). -Nazwy poszczególnych wędlin i wyrobów podane w opisie przedmiotu zamówienia przyjęły się na polskim rynku w wyniku stosowania norm branżowych i w tym rozumieniu zostały przyjęte. -Produkty wskazane w zamówieniu muszą spełniać normy co do jakości jakie wynikają z obowiązujących przepisów polskiego prawa dla produktów żywnościowych, w szczególności przepisów ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. 2006 nr 17 poz. 127 z późniejszymi zmianami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca powinien wnieść wadium w wysokości 1 800,00 zł. 2. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty tj. do dnia 20.12.2013 roku, do godz. 10:00. 3. Wykonawca może wnieść wadium w: 1) Pieniądzu. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) Gwarancjach bankowych. 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych. 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z póź. zm.). 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na rachunek: 27 8666 0004 0108 2758 2000 0003. Do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu wadium. 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie składania ofert znajdzie się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy załączyć do oferty w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 8. Oryginał wyżej wymienionego dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie razem z ofertą, przed terminem składania ofert. 9. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Poręczenie powinno zawierać: osobę dłużnika głównego (Wykonawcę), wysokość kwoty poręczenia, termin odpowiedzialności za zobowiązania dłużnika (do ostatniego dnia terminu związania ofertą z uwzględnieniem ewentualnego przesunięcia tego terminu), zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku nie zawarcia umowy przez Wykonawcę. 11. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy. 12. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 15. 13. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 14. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 16. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP nie uzupełnił dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiatkoscian.wokiss.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach