Przetargi.pl
Dostawa produktów spożywczych w zespołach przedszkolnych na terenie Gminy Dolice

Gmina Dolice ogłasza przetarg

  • Adres: 73-115 Dolice, ul. Ogrodowa 16
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5640129 , fax. 091 5640237
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dolice
    ul. Ogrodowa 16 16
    73-115 Dolice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5640129, fax. 091 5640237
    REGON: 81168565100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów spożywczych w zespołach przedszkolnych na terenie Gminy Dolice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych dzieci uczęszczających do zespołów wychowania przedszkolnego działających przy szkołach podstawowych w: Dolicach , Dobropolu, Rzeplinie, Żalęcinie, Strzebielewie, Sądowie .Wymaga się aby zestaw dla jednego dziecka obejmował: - soczek lub napój owocowy w kartonikach o pojemności nie mniejszej niż 200ml, w pojemniku kartonowym wyposażonym w słomkę oraz 1 szt. owocu (jabłko, gruszka, mandarynka, banan, pomarańcza, kiwi lub podobne) Zamiennie: - soczek lub napój owocowy w kartonikach o pojemności nie mniejszej niż 200ml, w pojemniku kartonowym wyposażonym w słomkę oraz baton lub wafelek w czekoladzie o wadze nie mniejszej niż 37 g . Soczki lub napoje nie mogą zawierać konserwantów i sztucznych barwników. Soczki lub napoje winny być bez dodatku cukru. Artykuły spożywcze dostarczone do szkół (napoje, batony, wafelki)muszą posiadać aktualną datę ważności do spożycia a owoce winny być soczyste i dojrzałe bez oznak nadpsucia. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do szkół w dniach w których prowadzone będą zajęcia w godzinach ustalonych z dyrektorami szkół . Zajęcia odbywać się będą: -w Dolicach pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku -w Rzeplinie pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku -w Dobropolu trzy dni w tygodniu ; poniedziałek , wtorek, środa -w Sądowie trzy dni w tygodniu; środa, czwartek , piątek -w Strzebielewie trzy dni w tygodniu; wtorek ,środa, czwartek -w Żalęcinie trzy dni w tygodniu; poniedziałek ,wtorek , środa Przedmiot zamówienia winien być dostarczony w pojemnikach dostosowanych do przewozu artykułów spożywczych i pozostawiony w nich w szkołach do czasu wydania dzieciom. Zamawiający zakłada, że objętych dostawą artykułów spożywczych będzie łącznie 120 dzieci uczęszczających na zajęcia trzy razy w tygodniu . 2. W okresie objętym zamówieniem ze względu na trudną do przewidzenia ilość dzieci uczęszczających do zespołów przedszkolnych zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ogólnej liczby zestawów do 90 lub zwiększenia do 170. 3. Zamawiający wymaga aby zestawy zamawiane były dostarczane przemiennie (jednego dnia owoc następnego wafel/baton) 4. Zamawiający przewiduje że w okresie objętym umową zajęcia nie będą się odbywały (brak dostaw) w okresie od 19 lipca 2010 r. do 13 sierpnia 2010 r. 5.Orientacyjna ilość dzieci w poszczególnych zespołach przedszkolnych: Dolice-30, Dobropole-22, Rzeplino-29, Sądów-15, Strzebielewo-15, Żalęcino-11 6.Zamawiający dopuszcza jednorazową dostawę zestawów do poszczególnych szkół w ilościach wystarczających pokrycie trzydniowego zaopatrzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu przetargowym składa następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Formularz oferty, 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 2 do oferty, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.dolice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach