Przetargi.pl
Dostawa Produktów: spożywczych, rolnictwa i ogrodnictwa - postępowanie nr 11/PN/12

23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowy-Rehabilitacyjny SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, pl. Mariański 7/8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8117219 , fax. 074 8117227
  • Data zamieszczenia: 2012-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowy-Rehabilitacyjny SP ZOZ
    pl. Mariański 7/8 7/8
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8117219, fax. 074 8117227
    REGON: 89005373100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23wszur.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa Produktów: spożywczych, rolnictwa i ogrodnictwa - postępowanie nr 11/PN/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający podzielił przedmiotowe zamówienie na 3 zadania / części: zadanie nr 1; nr 2; nr 3, zgodnie z załącznikiem nr: 3.1; 3.2; 3.3. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej SIWZ zadania, z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na nieograniczoną liczbę wybranych przez siebie zadań - części przedmiotu zamówienia. 4. Opis przedmiotu zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie dostawy: 4.1 w zakresie zadania nr 1 - Różne produkty spożywcze , szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.1 do SIWZ, kod CPV 15 00 00 00-8 4.2 w zakresie zadania nr 2: Jaja, szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.2 do SIWZ , kod CPV 03 14 25 00-3 4.3 w zakresie zadania nr 3: Warzywa, owoce , szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.3 dom SIWZ , kod CPV 03 20 00 00-3 Wymienione załączniki zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań: 1) dla zadania nr 1 w wysokości: 2.500,00 zł, słownie: dwa tysiące pięćset złotych. 2) dla zadania nr 2 w wysokości: 1.200,00 zł, słownie: jeden tysiąc dwieście złotych . 3) dla zadania nr 3 w wysokości: 190,00 zł, słownie: sto dziewięćdziesiąt złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23wszur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach