Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg
- Adres: 53-033 Wrocław, ul. Zwycięska 8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3398656 , fax. 71 3397912
- Data zamieszczenia: 2014-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
ul. Zwycięska 8 8
53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 3398656, fax. 71 3397912
REGON: 00601129800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dodr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów spożywczych na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu tj. lodów i mrożonek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu tj. lodów i mrożonek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 2 do SIWZ - zestawienie kosztów zamówienia. Zamawiający zastrzega, że podane w zestawieniu kosztów zamówienia ilości (kolumna 4) stanowią wielkości szacunkowe. 2. Przez dostawę produktów spożywczych tj. lodów i mrożonek należy rozumieć sukcesywne dostawy towarów (lodów i mrożonek) według faktycznych potrzeb Zamawiającego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.3. Przedstawione w zestawieniach kosztów zamówienia asortymenty z użyciem nazw produktów są przykładowe. Zamawiający działając w oparciu o art. 29 i 30 Ustawy, dopuszcza ze względu na specyfikę zamówienia oferowanie artykułów o cechach porównywalnych, równoważnych do przedstawionych. Zamawiający przez użycie sformułowania lub równoważny rozumie produkt spożywczy o jakości, walorach smakowych i estetycznych oraz zachowaniu się podczas obróbki gastronomicznej w sposób nie gorszy od produktu wskazanego. 4. W przypadku, gdy Zamawiający podał w opisie przedmiotu zamówienia (kolumna [2] zestawień kosztów zamówienia) nazwy własne produktów a Wykonawca oferuje produkty równoważne zobowiązany jest podać nazwę oferowanego produktu w kolumnie [5] odpowiedniego zestawienia kosztów zamówienia. W przypadku, gdy nie zostanie wpisana żadna nazwa, Zamawiający uzna, że zaoferowany został produkt o nazwie wskazanej w kolumnie [2]Przedmiot zamówienia jako typ produktu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dodr.ibip.wroc.pl/public/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum im. Jana Pawła II w Sulikowie.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa artykułów spożywczych stanowiących skład paczek żywnościowych realizowanych w ramach programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania.
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa warzyw i owoców 2016
Dodano: 2016-07-08 - Dostawę artykułów żywnościowych II znak sprawy ZOZ/DZP/PN/24/16
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa artykułów żywnościowych
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum nr 1 im. Czesława Niemena w Lubinie.
Dodano: 2016-06-20 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH RÓŻNYCH (DRUGIE POSTĘPOWANIE)
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 3 w Lubinie.
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej Pogodna Jesień w Jeleniej Górze
Dodano: 2016-06-07 - Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy świeżych warzyw i owoców opisanych w pakietach w SIWZ, do jednostek Spółki Sanatoria Dolnośląskie Sp. z o.o. transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2016-06-03