Przetargi.pl
Dostawa produktów spożywczych

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-209 Częstochowa, ul. Stanisława Kontkiewicza 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-34 364 38 15 , fax. 0-34 364 38 10
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Stanisława Kontkiewicza 2 2
    42-209 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 0-34 364 38 15, fax. 0-34 364 38 10
    REGON: 15137481200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów spożywczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżąca dostawa artykułow spożywczych w ymienionych w załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 u. Pzp. 2. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie V, według formuły: spełnia-nie spełnia. W przypadku gdy Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich dokumentów, bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust.. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz ze swoją ofertą następujące oświadczenia i dokumenty w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem: 1. Wypełniony formularz oferty (zał. 1) i formularz cenowy (zał 2-1 do 2-8). 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22, ust. 1, pkt. 1÷4 ustawy. 3. Oświadczenie Wykonawcy że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienie na podstawie art. 24 ustawy. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5. Koncesji, zezwolenia lub licencji, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. (Jeżeli ustawa nie nakłada obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji prosimy o dołączenie do oferty stosownego oświadczenia) 6. Wymagane atesty i certyfikaty jeśli są wymagalne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.czest.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach