Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej przy Gimnazjum im. Juliana Fałata w Bystrej przy ul. Szczyrkowskiej 2.

Urząd Gminy Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4990077 w. 307 , fax. 033 4990077 w. 420
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wilkowice
    ul. Wyzwolenia 25 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 033 4990077 w. 307, fax. 033 4990077 w. 420
    REGON: 00054981000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej przy Gimnazjum im. Juliana Fałata w Bystrej przy ul. Szczyrkowskiej 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej przy Gimnazjum im. Juliana Fałata w Bystrej przy ul. Szczyrkowskiej 2. 1.1. Lokalizacja obiektu: Bystra ul. Szczyrkowska 2. 1.2. Dane charakterystyczne budynku sali gimnastycznej: - powierzchnia zabudowy: 808,40 m2; - powierzchnia użytkowa: 768,00 m2; - kubatura: 9228,00 m3; 1.3. Zakres robót budowlanych objętych inwestycją: Budowa sali gimnastycznej: Etap I - roboty ziemne - przygotowanie terenu Niwelacja całego terenu położonego za budynkiem szkoły do poziomu posadzki w sali gimnastycznej i zapleczu oraz inne prace zgodnie z dokumentacją - fundamenty i drenaż Wykonanie fundamentów, stóp fundamentowych, ścian żelbetowych, słupów żelbetowych, ścian oporowych, połączenie fundamentów sali z istniejącym zapleczem. - ściany parteru i podłoże posadzki Wykonanie podkładów pod posadzki oraz izolacji, montaż tulei pod wyposażenie sali. Wykonanie ścian budynku, słupów wieńców, podciągów żelbetowych. - dach Dostawa i montaż wiązarów dachowych, ołacenie połaci, wykonanie izolacji, montaż rusztów pod okładziny z płyt gipsowych - ekran osłaniający, pokrycie dachu dachówką, montaż płotków śniegowych, obróbki blacharskie zwłaszcza w miejscu połączenia obiektów, montaż rynien dachowych oraz rur spustowych wraz z systemem przeciw oblodzeniowym, - kanalizacja deszczowa Wykonanie kanalizacji deszczowej koniecznej do odprowadzenia wód deszczowych z sali gimnastycznej, nawiązanie do kanalizacji istniejącej. Etap II - stolarka otworowa Dostawa i montaż drzwi i okien wraz z mechanizmem do otwierania okien z pozycji podłogi. Montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych. - konstrukcja stalowa Wykonanie masztów, zadaszeń, pergoli. - elewacje Ocieplenie ścian budynku styropianem . Wykonanie tynków mineralnych oraz okładzin klinkierowych. - wentylacja, C.O., kotłownia Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania dla sali gimnastycznej, instalacji czynnika grzewczego dla potrzeb wentylacji, instalacji wentylacji sali gimnastycznej, instalacji wentylacji podłogi w sali, instalacji wentylacji zaplecza, rozbudowa kotłowni. Urządzenia do maszynowni będą montowane na poddaszu zaplecza dlatego z uwagi na mały otwór w stropie 150x150 cm winny być przywiezione na budowę w częściach. - elektryka Montaż tablicy rozdzielczej TB, wykonanie instalacji oświetlenia, gniazd wtyczkowych, ochrony przeciwporażeniowej i przepięciowej oraz odgromowej. Wystapienie do Enion o ewentualne zwiekszenie mocy przyłączeniowej. Etap III - nagłośnienie Zastosowanie zestawu nagłośnieniowego wyrównywanego liniowo oraz dostawa i montaż urządzeń : kolumny, system zasilający głośniki, wzmacniacze, mikser dźwięku wraz z niezbędnym okablowaniem. - monitoring Dostawa i montaż kamer zewnętrznych dualnych oraz kamer wewnętrznych kolorowych kopułowych wandaloodpornych. Dostawa i montaż zasilania buforowego umożliwiającego ciągłą i stabilna pracę kamer oraz rejestratora cyfrowego podłączonego do zasilania awaryjnego UPS - system klucza Instalacja systemu umożliwiającego korzystanie z sali gimnastycznej w czasie wolnym od zajęć w szkole. - zagospodarowanie terenu Wykonanie chodnika wokół sali gimnastycznej w nawiązaniu do istniejącego przy zapleczu, wykonanie placu apelowego na dziedzińcu szkoły, wykonanie parkingu oraz murków oporowych i schodów, odwodnienie - wykończenie sali Wykonanie tynków wewnętrznych, gładzi gipsowych, malowanie ścian. Wykonanie bez spoinowej, wielowarstwowej nawierzchni sportowej na podwójnym ruszcie z legarów i dwóch warstwach płyty wilgocioodpornej wraz z malowaniem linii. - wykończenie zaplecza Okładzina ścian płytkami ceramicznymi w szatniach i sanitariatach oraz podłóg, malowanie, odświeżanie pomieszczeń, demontaż starych i montaż nowych urządzeń w łazienkach, dostawa i montaż drzwi , wykonanie ścian dziełowych. Dostawa i montaż ławek oraz szafek schowkowych podwójnych. - wyposażenie sali Wyposażenie sali w sprzęt sportowy, trybuny, zasłonę oddzielającą boiska, zabezpieczenia okien i drzwi przed uderzeniami, rolety okienne sterowane automatycznie, urządzenie czyszcząco-suszące do podłogi sportowej. Zmiana sposobu użytkowania zaplecza sali gimnastycznej Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie Pomiar geodezyjny powykonawczy oraz inne roboty wyszczególnione w dokumentacji projektowej /dot. etapu I , II, i III/. 1.4. Szczegółowy zakres robót określa załączona do niniejszej umowy dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych /w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz oferta przetargowa Wykonawcy. 1.5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym. 1.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlanych i wykonawczych; b) przedmiary robót, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, d) harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy - załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji, e) wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 50.000 zł. /słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100/. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 14.12.2009r. do godz. 13:00 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez żadnych ograniczeń oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy; b) osobami, które będą pełnić funkcję kierowników robót, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; c) osobami posiadającymi stosowne doświadczenie i wiedzę w dziedzinie akustyki - nagłośnienia, monitoringu. 3/ wykonali, tj. zakończyli w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej jedną robotę budowlaną dotyczącą budowy budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 9000 m3 wraz z instalacjami wewnętrznymi i wartości robót nie mniejszej niż 3 mln zł brutto; b) zrealizowali w ramach roboty budowlanej, o której mowa w pkt 3a lub w odrębnych zamówieniach roboty w zakresie instalacji nagłośniającej, monitoringu. 4. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości co najmniej 1.300.000 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdz. 11 część A dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu: 1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ; 2. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ; 3. Uwierzytelniona kserokopia odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument dołącza Wykonawca; 4. Uwierzytelniona kserokopia zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dokument dołącza Wykonawca; 5. pełnomocnictwo /jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik/ dokument dołącza Wykonawca - jeśli dotyczy; 6. Wykaz zawierający imiona i nazwiska osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ) i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, tj.: a/ kierownika budowy wraz z jego uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez żadnych ograniczeń określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej; b/ kierowników robót wraz z ich uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; c/ osób posiadających doświadczenie i wiedzę w dziedzinie akustyki - nagłośnienia, monitoringu wraz z dokumentami to poświadczającymi. 7. Uwierzytelniona kserokopia zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla osób, które będą pełnić funkcję kierownika budowy i kierowników robót, potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z w/w Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert - dokument dołącza Wykonawca; 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa w punkcie 6 niniejszej specyfikacji, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - dokument dołącza Wykonawca - jeśli dotyczy; 9. Wykaz zrealizowanych zadań (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznika nr 5 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a/ dot. spełnienia warunku, o którym mowa w rozdz. 10 pkt 3a niniejszej specyfikacji. Wykaz musi zawierać: nazwę i adres roboty budowlanej dot. budowy budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie najmniej niż 9000 m3 wraz z instalacjami wewnętrznymi i wartości robót nie mniejszej niż 3 mln zł brutto, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość brutto zrealizowanych robót, nazwę, adres i telefon Zamawiającego; b/ dot. spełnienia warunku, o którym mowa w rozdz. 10 pkt 3b niniejszej specyfikacji. Wykaz musi zawierać: nazwę i adres roboty budowlanej dot. instalacji nagłośniającej, monitoringu, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość brutto zrealizowanych robót, nazwę, adres i telefon Zamawiającego; 10. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane przedstawione w w/w wykazach zrealizowanych zadań (wymienionych w punktach 9a i 9b niniejszej specyfikacji) zostały wykonane należycie, np. referencje - dokument dołącza Wykonawca; 11. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 1.300.000 zł - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dokument dołącza Wykonawca;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugwilkowice.rekord.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach