Przetargi.pl
Dostawa produktów spożywczych

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-168 Bydgoszcz, ul. Ujejskiego 75
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3655352, 3655521, 3655296 , fax. 052 3655752
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
    ul. Ujejskiego 75 75
    85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3655352, 3655521, 3655296, fax. 052 3655752
    REGON: 34051714500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów spożywczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem warzyw i owoców oraz jaj kurzych w zakresie: Grupa 1 - Kiszonki: kapusta kiszona - 3 000 kg, ogórki małosolne - 200 kg, ogórki kiszone - 2 000 kg. Grupa 2 - Warzywa okopowe: buraki - 7 500 kg, cebula - 500 kg, marchew - 10 000 kg, pietruszka korzeń - 2 500 kg, seler korzeń - 7 200 kg. Grupa 3 - Warzywa: pomidory - 1 000 kg, papryka świeża kolorowa - 200 kg, rzodkiewki - 250 kg, botwinka - 360 kg, ogórki gruntowe - 400 kg, ogórki świeże szklarniowe - 800 kg. Grupa 4 -Warzywa: fasola sucha typu Jaś - 500 kg, groch suchy łuskany - 300 kg. Grupa 5 - Warzywa: kapusta biała - 2 400 kg, kapusta czerwona - 600 kg, por - 150 kg. Grupa 6 - Warzywa: brokuły świeże - 800 kg, kalafior świeży - 1 000 kg, kapusta pekińska - 800 kg. Grupa 7 - Warzywa: koperek zielony - 100 kg, pietruszka nać - 100 kg, szczypiorek bez cebulki - 100 kg. Grupa 8 - Warzywa: sałata zielona - 800 kg. Grupa 9 - Jaja kurze: klasa A, klasa wagowa M ( od 55 g. do 60g.) - 3 500 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych tzn., że: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie według formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dostarczyli następujące dokumenty: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 2. Inne wymagane dokumenty dla grup 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8: 1.W przypadku producenta - oświadczenie o stosowaniu dozwolonych środków ochron roślin i nawożenia oraz przestrzeganie okresu karencji. 2.W przypadku producenta - oświadczenie o stosowaniu dobrej praktyki rolniczej w gospodarstwie rolnym. 3.W przypadku producenta - numer gospodarstwa nadanego przez Agencje Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARIMIR). 4.W przypadku producenta - decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej dopuszczającej środek transportu do przeważenia warzyw. 5.W przypadku hurtowni - decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej dopuszczającej środek transportu do przeważenia warzyw. 6.W przypadku hurtowni - decyzja odpowiedniego Państwowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu hurtowni do obrotu warzywami. 3. Inne wymagane dokumenty dla grupy 9: 1.W przypadku fermy - oświadczenie o nadzorze weterynaryjnym wraz podanie weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego fermy. 2.W przypadku fermy - dokument potwierdzający pozytywny wynik badań zdrowotności stada. 3.W przypadku hurtowni - oświadczenie o nadzorze odpowiedniej stacji sanitarnej nad hurtownią. 4. Wymagane oświadczenia dla grup 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9: 1.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.Oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.Oświadczenie o podwykonawcach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biziel.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach