Przetargi.pl
Dostawa produktów rolnictwa i ogrodnictwa ( znak sprawy DKw-220/7/2009)

Zakład Karny we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-809 Włocławek, ul. Bartnicka 10
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2355055 , fax. 054 2354063
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny we Włocławku
    ul. Bartnicka 10 10
    87-809 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2355055, fax. 054 2354063
    REGON: 00031968700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów rolnictwa i ogrodnictwa ( znak sprawy DKw-220/7/2009)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1. ziemniaki (jadalne) - 80 000 kg , nomenklatura CPV: 03212100-1, Polska Norma: PN-75/R-74450. Ziemniaki jadalne, żółte, bulwy dojrzałe, zdrowe, niezzieleniałe, czyste, suche, nienadmarznięte, jednoodmianowe, o kształcie typowym dla danej odmiany, o dobrym smaku, bez pustych miejsc w środku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych,o średnicy poprzecznej min. 4 cm i podłużnej 4,5 cm. Dostawy w opakowaniach jednorazowych 30 kg. 2. buraki ćwikłowe- 10 000 kg, nomenklatura CPV: 03221111-7 , Polska Norma: PN-72/R-75360. Buraki ćwikłowe świeże, bez liści, zdrowe, czyste, suche, nienadmarznięte, jednoodmianowe, o dobrym smaku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych. Dostawy w opakowaniach jednorazowych od 10 kg do 30 kg. 3. marchew (bez naci) - 10 000 kg, nomenklatura CPV: 03221112-4, Polska Norma: PN-84/R-75358. Marchew świeża, zdrowa, czysta, sucha, nienadmarznięta, jednoodmianowa, o dobrym smaku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych. Dostawy w opakowaniach jednorazowych od 10 kg do 30 kg. 4. cebula - 3 000 kg, nomenklatura CPV: 03221113-1, Polska Norma: PN-87/R-75357. Cebula świeża, bez szczypioru, zdrowa, czysta, sucha, nienadmarznięta, jednoodmianowa, o dobrym smaku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych. Dostawy w opakowaniach jednorazowych od 10 kg do 30 kg. 5. kapusta głowiasta biała - 5 000 kg, nomenklatura CPV: 03221410-3, Polska Norma: PN-72/R-75362.Kapusta głowiasta biała, zdrowa, czysta, nienadmarznięta, jednoodmianowa, o dobrym smaku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych. Dostawy w opakowaniach jednorazowych od 10 kg do 30 kg. 6. ogórki - 6 000 kg, nomenklatura CPV: 03221270-9, Polska Norma: PN-85/R-75359. Ogórki świeże, zdrowe, czyste, nienadmarznięte, jednoodmianowe, o dobrym smaku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych. Dostawy w opakowaniach jednorazowych od 10 kg do 30 kg. 7. pomidory- 9 000 kg, nomenklatura CPV: 03221240-0, Polska Norma: PN-91/R-75368. Pomidory świeże, zdrowe, czyste, nienadmarznięte, jednoodmianowe, o dobrym smaku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych. Dostawy w skrzynkach od 10 kg do 25 kg. 8. jabłka słodko winne (jadalne) - 5 000 kg, nomenklatura CPV: 03222321-9, Polska Norma: PN- 84/ R-75024. Jabłka słodko winne, soczyste, zdrowe, czyste, nienadmarznięte, jednoodmianowe, o dobrym smaku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych. Dostawy w skrzynkach od 10kg do 25kg 9. Realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, nie częściej niż jeden raz w tygodniu, do magazynu zamawiającego transportem wykonawcy i na jego koszt. Dostawca zobowiązany jest dostarczać zamawiany towar w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. 10. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są postanowienia zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 030000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2)Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń wyszczególnionych w rozdziale IX siwz. 3)Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów lub oświadczeń (wyszczególnionych w rozdziale IX siwz) potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, albo wykonawca złoży dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie wykonawcę z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do ich uzupełnienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca do oferty składa wypełnione i podpisane oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wyjaśnienia: 1)Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum) do oferty dołączają: a)pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, b)dokument wyszczególniony w pkt. 1, ppkt 1 oraz oświadczenie w pkt. 2 złożone przez wszystkich wykonawców, 2)Wszystkie dokumenty wymienione w pkt.1 ppkt 1 oraz pkt. 3 mają być złożone w formie oryginału lub kserokopii. Jeżeli wykonawca przedłoży kserokopię dokumentu to potwierdza go na każdej stronie za zgodność, przez osobę(y) uprawnioną do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 3)Jeżeli dokument wymieniony w pkt 1, ppkt 1 został wystawiony wcześniej niż w wyznaczonym terminie (6 m-cy), Zamawiający uznaje jego ważność tylko w przypadku, kiedy dokument posiada adnotację organu, który go wydał, z której wynika, że informacje w nim zawarte są aktualne i nie uległy zmianie. Adnotacja organu powinna być opatrzona datą. 4)Jeżeli wykonawcą jest rolnik indywidualny (definicja rolnika indywidualnego znajduje się w ustawie z dnia 11 kwietnia 2003r. o kształtowaniu ustroju rolnego, art. 6 (Dz. U. z 2003r. Nr 64, poz. 592)), który nie prowadzi pozarolniczej działalności gospodarczej, na podstawie przepisów o działalności gospodarczej lub innych przepisów szczególnych (czyli zarejestrowanej np. w ewidencji działalności gospodarczej), to w miejsce dokumentu wymienionego w pkt 1 ppkt 1 przedkłada: aktualne oświadczenie, z którego wynika , że jest rolnikiem indywidualnym, poświadczone przez: wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, albo przez osobę przez nich upoważnioną. W/w oświadczenie ma być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz mają się w nim znajdować minimum dane dotyczące osoby prowadzącej gospodarstwo rolne, tj.: a) imię i nazwisko, b) dokładny adres zamieszkania, c) powierzchnia gospodarstwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach