Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 81-366 Gdynia, ul. Armii Krajowej 44
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38 , fax. 058 7820124 w. 38
- Data zamieszczenia: 2009-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Armii Krajowej 44 44
81-366 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38, fax. 058 7820124 w. 38
REGON: 00283033200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://mopsgdynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa produktów mleczarskich oraz tłuszczowych do placówek podległych MOPS w Gdyni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich oraz tłuszczowych wyszczególnionych w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ), do placówek podległych MOPS w Gdyni, tj: a)Dzienny Dom Pomocy Społecznej w Gdyni, ul. Gen. Maczka 1, b)Środowiskowy Dom Samopomocy w Gdyni, ul. Gen. Maczka 1, c)Ośrodek Opiekuńczy dla Osób Przewlekle Chorych w Gdyni, ul. Bosmańska 32a, d)Zespół Opiekuńczy w Gdyni, ul. Fredry 3. e)Środowiskowy Dom Samopomocy w Gdyni, ul. Wąsowicza 3, f)Sekretariat MOPS w Gdyni, ul. Armii Krajowej 44. Dostarczane produkty muszą być świeże, posiadać charakterystyczną barwę i zapach, ważny termin przydatności do spożycia (nie może on upływać wcześniej, niż 7 dni od daty dostawy), bez odkształceń i innych uszkodzeń opakowań. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, również w niewielkich ilościach. Zamawiający każdorazowo ustali rodzaj i ilość zamawianego towaru oraz termin i miejsce dostawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 154000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Prowadzenie działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2. Spełnianie wszystkich wymagań art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 3. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 4. Wykaz wykonanych dostaw zbliżonych przedmiotem do niniejszego zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) ;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta wykonawcy musi zawierać: 1. Wypełniony formularz oferty - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 oraz wypełniony formularz cenowy o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz ofertowy oraz jeden formularz cenowy. 2. Aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Umowa regulująca współpracą wykonawców - w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw zbliżonych do niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i odbiorców - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielenie przez Wykonawców. 6 Wykaz prac/dostaw, które Wykonawca powierzy podwykonawcom, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielenie przez Wykonawców. 7. Projekt umowy - winien być uzupełniony o brakujące dane w paragrafach (wg Załącznika nr 5). Projekt umowy winien być zaakceptowany przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mopsgdynia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH ORAZ OWOCÓW I WARZYW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W SZPĘGAWSKU
Dodano: 2016-03-23 - SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH ORAZ OWOCÓW I WARZYW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W SZPĘGAWSKU
Dodano: 2015-03-19 - Przetarg nieograniczony nr 7/DKw/Ż/2014 na dostawy tłuszczy roślinnych
Dodano: 2014-06-10 - Sprzedaż, dostawa i wniesienie artykułów spożywczych do Bursy Gdańskiej im. Ireny Sendlerowej przy ul. Podwale Staromiejskie 51/52 oraz na ul. Lastadia 41 w Gdańsku..
Dodano: 2014-03-17 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej w szpęgawsku
Dodano: 2013-03-22 - Dostawę produktów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół w Żelistrzewie.
Dodano: 2012-12-07 - Przetarg nieograniczony nr 7/DKw/Ż/2011 na dostawy tłuszczy roślinnych
Dodano: 2011-06-06 - Sukcesywne dostawy produktów roślinnych do smarowania pieczywa i oleju pochodzenia roślinnego do smażenia do Zakładu Karnego w Czarnem
Dodano: 2010-11-04 - Bieżące dostawy oleju i masła roślinnego do Zakładu Karnego w Czarnem
Dodano: 2009-11-04