Przetargi.pl
Dostawa produktów mleczarskich do stołówki szkolnej przy Gimnazjum w Daleszycach w okresie od 02.01-31.12.2013 r.

Gimnazjum im. Jana Pawła II w Daleszycach ogłasza przetarg

  • Adres: 26-021 Daleszyce, ul. Henryka Sienkiewicza 11b
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3020700 , fax. 0-41 3020703
  • Data zamieszczenia: 2012-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum im. Jana Pawła II w Daleszycach
    ul. Henryka Sienkiewicza 11b 11b
    26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 3020700, fax. 0-41 3020703
    REGON: 29110308800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa - gimnazjum publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów mleczarskich do stołówki szkolnej przy Gimnazjum w Daleszycach w okresie od 02.01-31.12.2013 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych wg asortymentu - PAKIET NR III - produkty mleczarskie. Dostawy realizowane będą na koszt i ryzyko dostawcy. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy roku. Miejsce realizacji zamówienia - magazyny stołówki szkolonej Gimnazjum w Daleszycach, ul. Sienkiewicza 11 b. Sposób realizacji -zamówienia częściowe, wielkość dostawy uzależniona będzie od potrzeb stołówki i ustalana na bieżąco z intendentką stołówki w trakcie realizacji umowy. Formularze cenowe określają ilość produktów, jakie winny być dostarczone w okresie 12 miesięcy. Ilości mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia ze względu na aktualne potrzeby. Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od: - ilości i rodzaju przygotowywanych posiłków. Zamawiający na poszczególnych produktach wymaga, aby: - na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych była nazwa - logo producenta; - produkty były świeże i pierwszej jakości; - produkty były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia; - dostarczane produkty posiadały etykietę produktu - handlowy dokument identyfikacyjny HDI; - produkty z krótkim okresem przechowywania odpowiednio powinny posiadać co najmniej 4 dniowy termin przydatności do spożycia. Wykonawca zobowiązany jest do: a) sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w uzgodnionych przez Zamawiającego dniach i godzinach, b) dostarczania towarów opakowanych i przewożonych w warunkach zgodnych z wymaganiami HACCP, c) realizowania dostaw zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności tekst jednolity Dz. U. z 2003r. nr 21 poz. 179. d) dostarczania produktów spełniających wymagania określone w Ustawie o warunkach zdrowotnych Dz. U. nr 31 poz. 265 z 2005r., e) dostarczania towarów środkiem transportu określonym w dokumentach dopuszczających środek transportu do przewozu towaru, f) dostarczania towarów do magazynu w siedzibie Zamawiającego, transportem na własny koszt i ryzyko, g) dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczanego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego, h) terminowego dostarczania zamówionych towarów; w przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę towarów w terminie lub złej jakości, Zamawiającemu przysługuje prawo zakupu danego towaru u innego podmiotu i obciążenia Wykonawcy kosztem tego zakupu; w przypadku dostarczenia towaru po terminie lub złej jakości Zamawiający ma prawo odmówić jego przyjęcia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.daleszyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach