Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Ruda 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 752 30 45 , fax. 0 29 752 30 46
- Data zamieszczenia: 2009-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Ruda 1 1
06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
tel. 029 752 30 45, fax. 0 29 752 30 46
REGON: 00067998300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsprzasnysz.e.m4u.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów mleczarskich. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Główny przedmiot zamówienia wg wspólnego słownika zamówień (CPV) 15.50.00.00-3 - Produkty mleczarskie; 15.51.00.00-6 - Mleko i śmietana; 15.53.00.00-2 - Masło; 15.54.00.00-5 - Produkty serowarskie; 15.55.00.00-8 - Klasyfikowane produkty mleczarskie. Znak postępowania ZG-ZP/02/2009. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich do DPS wykonywana w sposób sprawny, dokładny i terminowy. 1. Towary będące przedmiotem zamówienia, określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, Zamawiający będzie zamawiał sukcesywnie w miarę rzeczywistych potrzeb. 2. Dostawy produktów realizowane będą w dniu następnym po złożeniu zamówienia w godzinach pracy Zamawiającego tj. 700 - 1500. 3. Zamówienia składane będą telefonicznie lub faxem. 4. Wykonawca dostarczy zamawiane towary do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się na terenie DPS, Zamawiający z tego tytułu nie będzie ponosił dodatkowych opłat. 5. Dostarczane towary będą każdorazowo liczone w obecności pracowników Zamawiającego i Wykonawcy. 6. Podane w Formularzu Cenowym ilości poszczególnych artykułów mają jedynie charakter szacunkowy i podane zostały w celu umożliwienia wyliczenia ceny oferty. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu zamawianych towarów, w ramach zawartej umowy, w ilościach uwzględniających rzeczywiste potrzeby Zamawiającego, do maksymalnej wartości określonej w umowie, jako kwota umowy. 8. Nie wykorzystanie ilości zamawianych towarów, jak również kwoty umowy - w przypadku upływu terminu ważności umowy - nie może być przyczyną jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. 9. Cena oferty wybranej w przetargu będzie podstawą wyznaczenia kwoty umowy. 10. Zamawiający będzie dokonywał zakupów po cenach jednostkowych zaoferowanych w Formularzu cenowym. 11. Dostawa zamówionych towarów po cenach jednostkowych niższych niż określone w umowie, traktowana będzie, jako zmiana korzystna dla zamawiającego i zostanie przyjęta do realizacji. 12.Przez okres trwania niniejszej umowy, ceny jednostkowe podane w Formularzu cenowym, nie mogą ulec zmianie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt.5 przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy - załącznik nr 3. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Formularz oferty - załącznik nr 1. - Formularz cenowy - załącznik nr 2. - Podpisany i wypełniony projekt umowy - załącznik nr 4. - Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy o ile ofertę składa pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dpsprzasnysz.e.m4u.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa nabiału
Dodano: 2016-06-07 - Sukcesywna dostawa mleka i jego przetworów dla Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu, ul. Wyścigowa 16
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa nabiału do Kuchni Szpitala Praskiego p. w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o.
Dodano: 2016-05-27 - Przedmiotem zamówienia są: sukcesywne dostawy produktów mleczarskich do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Dafne w Zakopanem, położonego przy ul. Jagiellońska 30, 34-500 Zakopane oraz Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Pod Kozińcem w Zakopanem, położonym przy ul. Broniewskiego 10a, 34-500 Zakopane
Dodano: 2016-05-27 - Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich i tłuszczy do Zakładu Karnego w Siedlcach
Dodano: 2016-05-17 - Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywne dostawy produktów żywnościowych (artykułów nabiałowych) do Ośrodków Zamiejscowych Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów w Otwocku i Białobrzegach
Dodano: 2016-04-19 - Dostawy produktów mleczarskich do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu oraz Oddziału Zewnętrznego w Grodzisku Mazowieckim 220/3P/16
Dodano: 2016-04-10 - DOSTAWY MLEKA I NABIAŁU wykonywane sukcesywnie w okresie od 01.06.2016r. do 31.05.2017r.
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa nabiału i produktów mleczarskich do Zespołów Oświatowych na terenie gminy Siedlce
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa mleka i produktów nabiałowych
Dodano: 2016-03-23