Przetargi.pl
Dostawa produktów mleczarskich.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Ruda 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 752 30 45 , fax. 0 29 752 30 46
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Ruda 1 1
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 029 752 30 45, fax. 0 29 752 30 46
    REGON: 00067998300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsprzasnysz.e.m4u.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów mleczarskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Główny przedmiot zamówienia wg wspólnego słownika zamówień (CPV) 15.50.00.00-3 - Produkty mleczarskie; 15.51.00.00-6 - Mleko i śmietana; 15.53.00.00-2 - Masło; 15.54.00.00-5 - Produkty serowarskie; 15.55.00.00-8 - Klasyfikowane produkty mleczarskie. Znak postępowania ZG-ZP/02/2009. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich do DPS wykonywana w sposób sprawny, dokładny i terminowy. 1. Towary będące przedmiotem zamówienia, określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, Zamawiający będzie zamawiał sukcesywnie w miarę rzeczywistych potrzeb. 2. Dostawy produktów realizowane będą w dniu następnym po złożeniu zamówienia w godzinach pracy Zamawiającego tj. 700 - 1500. 3. Zamówienia składane będą telefonicznie lub faxem. 4. Wykonawca dostarczy zamawiane towary do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się na terenie DPS, Zamawiający z tego tytułu nie będzie ponosił dodatkowych opłat. 5. Dostarczane towary będą każdorazowo liczone w obecności pracowników Zamawiającego i Wykonawcy. 6. Podane w Formularzu Cenowym ilości poszczególnych artykułów mają jedynie charakter szacunkowy i podane zostały w celu umożliwienia wyliczenia ceny oferty. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu zamawianych towarów, w ramach zawartej umowy, w ilościach uwzględniających rzeczywiste potrzeby Zamawiającego, do maksymalnej wartości określonej w umowie, jako kwota umowy. 8. Nie wykorzystanie ilości zamawianych towarów, jak również kwoty umowy - w przypadku upływu terminu ważności umowy - nie może być przyczyną jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. 9. Cena oferty wybranej w przetargu będzie podstawą wyznaczenia kwoty umowy. 10. Zamawiający będzie dokonywał zakupów po cenach jednostkowych zaoferowanych w Formularzu cenowym. 11. Dostawa zamówionych towarów po cenach jednostkowych niższych niż określone w umowie, traktowana będzie, jako zmiana korzystna dla zamawiającego i zostanie przyjęta do realizacji. 12.Przez okres trwania niniejszej umowy, ceny jednostkowe podane w Formularzu cenowym, nie mogą ulec zmianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt.5 przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy - załącznik nr 3. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Formularz oferty - załącznik nr 1. - Formularz cenowy - załącznik nr 2. - Podpisany i wypełniony projekt umowy - załącznik nr 4. - Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy o ile ofertę składa pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dpsprzasnysz.e.m4u.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach