DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM.ŚW.JANA PAWŁA II W KRASNYMSTAWIE ogłasza przetarg
- Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Kwiatowa 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-02-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM.ŚW.JANA PAWŁA II W KRASNYMSTAWIE
ul. Kwiatowa 1
22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
REGON: 000654598 - Adres strony internetowej zamawiającego: dps-krasnystaw.bipstrona.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: powiatowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa produktów mleczarskich”(2.2024) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich, w ilościach i asortymencie szczegółowo wymienionych i opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Ilości towarów podane w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowią szacunkową wielkość zamówienia. Dostawy towaru będą odbywać się w każdy poniedziałek, środę i piątek w godzinach między 5:00 a 5:30 rano. Koszty transportu, załadunku i rozładunku towaru, łącznie z przeniesieniem towarów do pomieszczeń magazynowych ponosi Wykonawca. Miejsce dostaw – Krasnystaw, ul. Kwiatowa 1, magazyn DPS. Formularz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 2) określa wymagania jakościowe produktów, składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w Art. 246 ust. 2 ustawy Pzp.CPV:15500000-3 produkty mleczarskieZamawiający może skorzystać z prawa opcji przy zachowaniu następujących zasad:1) Zamawiający może zwiększyć ilość zamawianych niektórych, wybranych artykułów asortymentu, wymienionych w Formularzu cenowym, będącym Załącznikiem nr 2 do SWZ, przy zachowaniu ich cen jednostkowych. 2) Maksymalna wartość opcji wynosi 20 % wartości zamówienia brutto.3) Okoliczności skorzystania z prawa opcji: zalecenia żywieniowe organów kontrolujących; zmiana upodobań żywieniowych mieszkańców DPS; modyfikacje jadłospisu dotyczące diet specjalnych; istotne zmiany liczby mieszkańców.4) Ogólny charakter umowy nie ulega zmianom w związku z prawem opcji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.1) Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ilewynika to z odrębnych przepisów1) Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.1) Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.4. Zdolności technicznej lub zawodowej.1) Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca składa wraz z ofertą, aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 4 do SWZ;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-05
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI ZESPOŁU SZKÓŁ ROLNICZYCH W KIJANACH
Dodano: 2024-03-05 - „Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Świdniku”
Dodano: 2024-01-02 - Zakup i sukcesywne dostawy art. mleczarskich oraz innych art. spożywczych do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
Dodano: 2023-12-19 - Sukcesywna dostawa produktów mlecznych zamawianych na potrzeby warsztatów szkolnych oraz internatu szkolnego Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Białej Podlaskiej.
Dodano: 2023-12-12 - „Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Świdniku”
Dodano: 2023-12-05 - „Dostawa produktów i artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Wilczopolu – Kolonii”
Dodano: 2023-10-21 - „Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2023 r.”
Dodano: 2023-09-01 - Dostawa artykułów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
Dodano: 2023-06-06 - Dostawa artykułów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
Dodano: 2023-01-17 - dostawa nabiału dla kuchni SP ZOZ w Kraśniku
Dodano: 2022-12-20