Szpital Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60479 Poznań, ul. Juraszów
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8212 359, 61 8212 267 , fax. 61 8212 359, 61 8233 451
- Data zamieszczenia: 2018-05-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Poznaniu
ul. Juraszów 42570
60479 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8212 359, 61 8212 267, fax. 61 8212 359, 61 8233 451
REGON: 29220900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowanowko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów leczniczych dla pacjentów Szpitala - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa produktów leczniczych dla pacjentów Szpitala. Zamówienie zostało podzielone na 5 części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 050,00 zł: Dla zadania częściowego nr 1: 2 200,00 PLN (słownie: dwa tysiące dwieście 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 250,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 530,00 PLN (słownie: pięćset trzydzieści 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 4: 45,00 PLN (słownie: czterdzieści pięć 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 5: 25,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2018-06-05 do godz. 11:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. V Oddział w Poznaniu : 19 1020 4027 0000 1302 0035 6998; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). UWAGA : O wpłacie wadium w formie pieniężnej w terminie decydować będzie faktyczny wpływ pieniędzy na konto podane przez Zamawiającego. Dokument wniesienia wadium należy przekazać Zamawiającemu w osobnej kopercie przed upływem terminu składania ofert. W przeciwnym wypadku Zamawiający nie będzie mógł zwrócić wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu musi to być kopia lub oryginał dowodu wpłaty, w każdej innej formie oryginał dokumentu.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy. W celu wykazania spełnienia warunku należy złożyć: Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca musi przedstawić opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wyrażonej w kwocie stanowiącej równowartość minimum dla: - zamówienie częściowe nr 1: 108 500,00 zł - zamówienie częściowe nr 2 : 12 300,00 zł - zamówienie częściowe nr 3 : 26 450,00 zł - zamówienie częściowe nr 4 : 1 900,00 zł - zamówienie częściowe nr 5: 110,00 zł W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na dwa lub większa ilość zamówień częściowych polisa winna opiewać na sumę kwot polis poszczególnych zamówień częściowych, na które Wykonawca składa ofertę. Wartości podane w walucie innej niż zł/PLN w dokumencie potwierdzającym spełnienie warunku, o którym mowa w powyżej, będą przeliczane na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego ogłoszonego na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich. Złożenie na wezwanie Zamawiającego w/w dokumentu będzie obligowało wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa produktu leczniczego -albuminy do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Dodano: 2024-07-21 - Sukcesywne dostawy płynów infuzyjnych
Dodano: 2024-06-26 - Dostawa medycznych środków materiałowych do 14 WOG
Dodano: 2024-06-26 - Sukcesywny zakup i dostawa leków i produktów farmaceutycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole II
Dodano: 2024-06-17 - dostawa produktu leczniczego VORAXAZE 1000j. 2 fiolki (WR – 2/24)
Dodano: 2024-06-11 - Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, surowców farmaceutycznych i środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego dla Apteki Szpitalnej SPZOZ w Gostyniu
Dodano: 2024-05-28 - „DOSTAWA LEKÓW, MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO"
Dodano: 2024-05-10 - Dostawa leków- płyny infuzyjne
Dodano: 2024-04-23 - Zakup i dostawa leków
Dodano: 2024-04-22 - Dostawa produktów leczniczych: leków, sprzętu i środków dezynfekcyjnych dla Schroniska na zwierząt przy ul. Kobylepole 51 w Poznaniu
Dodano: 2024-02-28