Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, Żwirki i Wigury 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 612854031
- Data zamieszczenia: 2024-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Żwirki i Wigury 10
63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
tel. 612854031
REGON: 000308560 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa produktu leczniczego -albuminy do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktu leczniczego – albuminy 20% 200mg/ml a 50ml w maksymalnej ilości 2000 sztuk w okresie obowiązywania umowy.2. Wykonawca dostarcza przedmiot zamówienia według bieżących potrzeb Zamawiającego, do magazynu apteki szpitalnej od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00-11.00. 3. W niniejszym postępowaniu za dzień roboczy uznaje się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.4. W przypadku kiedy w załączniku nr 1 użyte zostały nazwy własne produktów leczniczych, Zamawiający oświadcza, że są to nazwy podane przykładowo. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych.5. Cechy równoważności: - produkt równoważny to taki, który zawiera tę samą substancję czynną, drogę podania, dawkę, postać, wskazania; - w przypadku doustnych postaci leków takich jak: tabletki, kapsułki, drażetki, tabl. powlekane- Zamawiający dopuszcza zamianę jednej postaci doustnej na inną w obrębie tej samej drogi podania (nie dotyczy leków o przedłużonym/zmodyfikowanym uwalnianiu);- Zamawiający wyraża zgodę na zamianę postaci leku (przy zachowaniu tej samej formy podania) tylko i wyłącznie wtedy, gdy żądana postać leku nie jest zarejestrowana na rynku (nie dotyczy form doustnych oraz leków z importu docelowego);- Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie opakowań zawierających inną niż wymagana w SWZ liczbę sztuk leku (tabl., amp. itp.) w opakowaniu przy odpowiednim przeliczeniu ilości opakowań. W sytuacji zaokrągleń Zamawiający wymaga podania ilości pełnych opakowań, zaokrąglonych w górę.- Wykazanie równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. 6. Zamawiający będzie składał zamówienia pocztą elektroniczną, na adres e-mail Wykonawcy lub telefonicznie, przy czym zamówienie telefoniczne potwierdzone zostanie przez Wykonawcę w formie e-mail. 7. Wykonawca jest zobowiązany przekazać przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko oraz własnym transportem. Transport leków do siedziby Zamawiającego odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi transport leków, w specjalnie wydzielonych przestrzeniach ładunkowych środka transportu, które zapewniają zabezpieczenie odpowiedniej temperatury właściwej dla danego leku, zabezpieczenie leków przed zanieczyszczeniami organicznymi oraz uszkodzeniami mechanicznymi, a także mikroorganizmami i szkodnikami; gwarantujących warunki uniemożliwiające pomieszanie i skażenie leków oraz dostęp do leków osobom nieupoważnionym.8. Termin dostaw poszczególnych partii asortymentu ustala się do godziny 11.00 dnia następującego, po dniu złożenia zamówienia przez Zamawiającego w formie e-mail lub telefonicznie (w przypadku zamówień składanych telefonicznie, termin dostawy liczy się od skutecznego złożenia zamówienia w tej formie).9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamowania dostawy lub jej części bezpośrednio u Wykonawcy w sytuacjach opisanych w projekcie umowy. Wykonawca wymieni na swój koszt i ryzyko towar wadliwy, w ciągu 3 dni od chwili złożenia reklamacji, dostarczając towar do magazynu apteki szpitalnej, w godzinach od 8.00 do 11.00. 10. W przypadku kiedy realizacja dostawy lub wymiany reklamowanej partii przypadałaby w dzień ustawowo wolny od pracy, lub w dzień nie będący dniem roboczym (tj. soboty, niedziele lub święta), wówczas dostawę/reklamację należy zrealizować pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wolnym od pracy.11. Dostawy na cito realizowane będą w terminie 12 h liczonym od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego w formie e-mail lub telefonicznie (w przypadku zamówień składanych telefonicznie, termin dostawy liczy się od skutecznego złożenia zamówienia w tej formie). W przypadku dostaw na cito Zamawiający będzie zgłaszał zapotrzebowanie na dostawy w tej formule w dni robocze, do godziny 12:00. Zamawiający nie będzie korzystał z dostaw na cito w dni wolne od pracy tj. soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy (zarówno zamówienia jak i ich realizacja). Dostawy na cito realizowane będą w nadzwyczajnych przypadkach, nie więcej niż do pięciu razy w trakcie trwania umowy. W przypadku dostaw na cito, dostawa asortymentu odbywać się będzie do komórki organizacyjnej szpitala wskazanej przy składaniu zamówienia.12. W przypadku przejściowego braku asortymentu u Wykonawcy, Zamawiający ma prawo do zamówienia brakującego asortymentu u dowolnego dostawcy, a różnicą ceny, wynikającą z ceny zakupu u innego dostawcy, a ceną Wykonawcy obciążony zostanie Wykonawca (dotyczy wyłącznie sytuacji, gdy cena nabycia leku u innego dostawcy będzie wyższa aniżeli oferowana przez Wykonawcę). 13. Wykonawca przedkłada fakturę VAT z tytułu realizacji dostaw w następujący sposób (warianty opcjonalne) :- oryginał oraz kopię (papierowo), - zgodnie z zapisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1666), za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania,- stosownie do brzmienia art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług – w postacie elektronicznej, na adres e-mail: apteka@szpitalsredzki.pl14. Faktury muszą być wystawiane zgodnie z BLOZ.15. Termin płatności faktury: 60 dni liczony od doręczenia faktury Zamawiającemu.16. Oferowany przez Wykonawcę asortyment musi spełniać warunki dopuszczenia go do obrotu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa – ustawą z dnia 6 września 2001 roku – Prawo farmaceutyczne (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 686).17. Na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca przedłoży charakterystykę produktu leczniczego dla przedmiotu zamówienia.18. Na każdym dostarczonym opakowaniu leku musi być podany numer serii i data ważności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu celnego lub składu konsygnacyjnego produktów leczniczych, wydane na podstawie art. 72 i art. 74 ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 686) lub inny dokument upoważniający Wykonawcę do obrotu i sprzedaży produktów leczniczych, w tym dokumenty równoważne obowiązujące na terenie Państw Członkowskich UE.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie precyzuje.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie precyzuje.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-30
Zobacz następny przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy płynów infuzyjnych
Dodano: 2024-06-26 - Dostawa medycznych środków materiałowych do 14 WOG
Dodano: 2024-06-26 - Sukcesywny zakup i dostawa leków i produktów farmaceutycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole II
Dodano: 2024-06-17 - dostawa produktu leczniczego VORAXAZE 1000j. 2 fiolki (WR – 2/24)
Dodano: 2024-06-11 - Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, surowców farmaceutycznych i środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego dla Apteki Szpitalnej SPZOZ w Gostyniu
Dodano: 2024-05-28 - „DOSTAWA LEKÓW, MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO"
Dodano: 2024-05-10 - Dostawa leków- płyny infuzyjne
Dodano: 2024-04-23 - Zakup i dostawa leków
Dodano: 2024-04-22 - Dostawa produktów leczniczych: leków, sprzętu i środków dezynfekcyjnych dla Schroniska na zwierząt przy ul. Kobylepole 51 w Poznaniu
Dodano: 2024-02-28 - Dostawa leków- płyny infuzyjne
Dodano: 2024-02-11