Przetargi.pl
Dostawa produktów garmażeryjnych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 5 w Rybniku w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 5 w Rybniku

Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 5 w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. dr. Mariana Różańskiego 14 a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4221281 , fax. 32 4221281
  • Data zamieszczenia: 2013-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 5 w Rybniku
    ul. dr. Mariana Różańskiego 14 a 14 a
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 4221281, fax. 32 4221281
    REGON: 24294691300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rybnik.pl/sp5/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów garmażeryjnych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 5 w Rybniku w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 5 w Rybniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiot zamówienia: Dostawa produktów garmażeryjnych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 5 w Rybniku w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 5 w Rybniku 1.2. Miejsce realizacji: Dostawy będą realizowane cyklicznie do: Szkoły Podstawowej nr 5 w Rybniku w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 5 w Rybniku, przy ul. dr. Mariana Różańskiego 14a 1.3. Termin realizacji Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2013 roku. 1.4.Szczegółowy zakres zamówienia stanowią: - Załącznik nr 5 1.5.Zastrzega się, iż zakres ilościowy określony w załączniku 5 (Szczegółowych kosztach wykonania zamówienia) jest zakresem szacunkowym. Wielkość poszczególnych dostaw wynikająca z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego ze wskazaniem zamawianych produktów i podaniem ilości określana będzie każdorazowo w zamówieniu przesłanym faksem, drogą elektroniczną lub składanym telefonicznie. 1.6.Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w załączniku 5. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 1.7.Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą znajdować się pierwszej połowie okresu gwarancji. 1.8. Dostawy będą realizowane cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt. 1.9. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. 1.10. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych. 1.11. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo zamówieniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie, na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw. 1.12. Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika. Składana oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z w/w warunkami określonymi przez Zamawiającego. Szczegółowy przedmiot zamówieni precyzuje specyfikacja istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 152000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zsp5.bip.edukacja.rybnik.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach