Przetargi.pl
Dostawa-prenumerata czasopism zagranicznych w 2010 roku dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Nr sprawy NBG 040-214/2009

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida 25/27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3283576, 3205496 , fax. 071 3283576
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25/27 25/27
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3283576, 3205496, fax. 071 3283576
    REGON: 00000186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl (zakładka:przetargi)
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa-prenumerata czasopism zagranicznych w 2010 roku dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Nr sprawy NBG 040-214/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa - prenumerata czasopism zagranicznych w 2010 roku dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia oraz ilości rocznych dostaw poszczególnych tytułów określony został w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1a do niniejszej s.i.w.z. 3. Wykonawca w ramach ceny prenumeraty musi ponadto zagwarantować dodatkowe usługi tj.: a) powiązanie prenumeraty z dostępem do elektronicznych czasopism i serwisów informacyjnych (dostęp do czasopism elektronicznych pełnotekstowych, abstraktów, spisów treści), b) system kontroli realizacji czasopism w systemie online, c) możliwość reklamowania i zamawiania czasopism w systemie online, d) serwis bibliograficzny czasopism (zamawianych i innych z wyceną na rok bieżący), e) dostęp do wszystkich darmowych czasopism elektronicznych przysługujący z tytułu prenumeraty w wersji papierowej (do których wydawca umożliwia dostęp z udziałem firmy pośredniczącej), f) realizację wszystkich numerów zamawianych (łącznie z reklamowanymi), g) zabezpieczenie kompletności dostaw (w tym gwarancja załatwiania reklamacji do skutku) h) uzupełnianie po monicie ze strony zamawiającego brakujących numerów czasopism, które nie zostały dostarczone
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 222000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia), tj. wykażą wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości minimum 80 000 złotych brutto każda-z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dołączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została wykonana należycie. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 2a do SIWZ. 4. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. . 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) wg załącznika nr 3 do SIWZ. 6. Ewentualne pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. (Dokument, o którym mowa w punkcie 6 należy przedstawić w ofercie w sytuacji, gdy wykonawca ją składający sam nie dysponuje potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dokument ten powinien być dołączony do oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ). W złożonej ofercie wspólnej przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w punktach 1 i 3 Dokumenty określone w punktach 2,4,5,6 poszczególne podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone zostaną spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełnią je łącznie. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną dopuszcza się złożenie polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wystawionej na spółkę. W takim przypadku w treści polisy musi być wskazana nazwa spółki oraz nazwiska wszystkich wspólników. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: w pkt.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe dokumenty wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa w formie i treści w nim określonej. Dokumenty mogą być składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez pełnomocnego przedstawiciela wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl (zakładka:przetargi)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach