Przetargi.pl
Dostawa prasy w 2010 roku dla Książnicy Beskidzkiej w Bielsku-Białej

Książnica Beskidzka ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Słowackiego 17a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8228221 do 23 , fax. 033 8126520
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Książnica Beskidzka
    ul. Słowackiego 17a 17a
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 8228221 do 23, fax. 033 8126520
    REGON: 00028271900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaznica.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa prasy w 2010 roku dla Książnicy Beskidzkiej w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa prasy w 2010 roku dla Książnicy Beskidzkiej w Bielsku-Białej (Biblioteki Głównej oraz 17 placówek filialnych). W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) dostarczania zamówionych tytułów bezpośrednio do Biblioteki Głównej (ul. Słowackiego 17a) oraz placówek filialnych lub do ustalonego punktu sprzedaży prasy znajdującego się w pobliżu danej placówki (wykaz placówek z adresami i godzinami otwarcia znajduje się w załączniku nr 7 SIWZ), b) dostarczania prasy codziennie i zgodnie ze złożonym zamówieniem, c) zapewnienia dostawy prasy codziennej w dniu wydania, d) zapewnienia dostawy numerów, które ukażą się w grudniu 2009 roku, a będą datowane rokiem 2010, e) dostarczania czasopism bez płatnych gadżetów oraz innych dodatków podnoszących ceny pism, f) dostarczania prasy na swój koszt, g) uzupełniania niezwłocznie wszelkich braków ilościowych i jakościowych w dostarczanych egzemplarzach, w przypadku dzienników najpóźniej na drugi dzień, wydawnictw periodycznych w terminie 14 dni od złożenia reklamacji, uwaga: reklamację uważa się za złożoną jeżeli została sporządzona na piśmie oraz doręczona Wykonawcy na wskazany przez niego numer faksu względnie listem poleconym na adres jego siedziby, h) przekazywania Zamawiającemu co kwartał faktur, przygotowanych oddzielnie dla każdej placówki oraz formularzy służących do ponowienia lub korekty zamówień.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 222000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorstw występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników, b) dysponują zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych) e) wykonawcy, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjów) - art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń oraz złożą komplet wymaganych dokumentów. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w rozdziale VI siwz
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: a) oferta przetargowa, sporządzona na formularzu stanowiącym zał. nr 1 do siwz, zawierająca oświadczenie Wykonawcy o: - terminie wykonania przedmiotu zamówienia; - terminie związania ofertą; - zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; - zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń oraz zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach zawartych w projekcie umowy, b) wypełniony formularz - załącznik nr 5 stanowiący kalkulację cenową prasy w 2010 roku, powinien zawierać obliczenia dokonane w arkuszu kalkulacyjnym z zastosowaniem odpowiednich funkcji (formuł). Przykładowe zastosowanie formuł umieszczono na str. 6 załącznika nr 5. W celu szybkiego i prawidłowego sprawdzenia poprawności rachunkowej do oferty należy dołączyć płytę CD zawierającą plik pod nazwą zalacznik5.xls z dokonanymi obliczeniami, c) oświadczenie o niezaleganiu z opłatami podatków na rzecz Skarbu Państwa i Urzędu Gminy oraz o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (ZUS lub KRUS) wg stanu na dzień..... - załącznik nr 2, d) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1, pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3, e) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorstw występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników, f) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). Wykonawcy z innych państw członkowskich UE zobowiązani są do złożenia dokumentów równoważnych odpowiadających polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego tj. odpowiedniki zaświadczeń z ZUS-u i Urzędu Skarbowego. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaznica.bielsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach